לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

רעש של גשם.


זה היה יום אלים.


טרנטינו ורודריגז. (מיותר לציין שטרנטינו לא רואה את רודריגז ממטר)



קולנוע מרגש אותי. 


אני מאושרת שהצלחתי לפנות קצת זמן לעצמי היום. אין ספק שאני צריכה לעשות את זה יותר.



-


 


חלמתי על רעש של גשם.


על צבעים מטושטשים,


מראות יפים 


נוזלים על החלון,


נמהלים בטיפות קרות.


היה לי קר


והיה לי טוב.


חלמתי על יד שאוחזת 


בצידה של לחי מעוטרת נמשים.


לפעמים רגע שחיכית לו,


מגיע.


-


'חבר לחורף', המושג הזה תמיד שעשע אותי.


אני מניחה שזה די נפלא. 


הסיפורים שלי, שנרקמו בקיץ, התפרקו באופן סופי כשהקור הגיע, כדי לעזור לי להתאושש.


הם לא שבו להתחדש כשהחל הגשם, כנראה שעד עכשיו, הייתי זקוקה לחורפים שלי. 


לאפרוריות המנחמת, לחום הפנימי שנאגר בתוך אנשים.


 











 (יש משהו מאוד מזמין בתמונה הזו בעיניי. אני מאוד אוהבת לצלם את החדר שלי.


בלילה יש בו אווירה מיוחדת. התמונה הזו, היא אני במיטבי)



 


 


יש יופי ב-לפני.


בציפיה.


במקום לענות את עצמי,


שווה לנסות להנות מההמתנה לחידוש, לשינוי.


עוד יהיה זמן להסחף, אני משוכנעת.



 


אולי תכתבו לי מייל,
תספרו לי משהו. מה אכפת לכם?


 


Wild thing ,

היקום צורח עליי למלמל ולגעת ולאהוב. 


 עריכה: 

היום הזה השאיר אותי מרוסקת.
אוי
אם רק היה לי מישהו, כדי להתנחם.
אם רק היה לי את מי להאכיל ולפנק. לצאת לרגע מעצמי


איזה לילה זה יהיה?

נכתב על ידי , 22/9/2012 23:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-23/9/2012 12:30



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)