לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

'הלבד הזה'.


קמתי בבוקר מנומנמת. כבר שבועיים שאני עייפה מהרגיל,

לא מצליחה לשרוד אפילו את ה'מפץ הגדול' ו'איך פגשתי את אמא שלך' במיטה לפני השינה.

התקלחתי, שמתי קרם לחות, קלעתי את השיער בצמה לא הדוקה מידי (רק שלא יכאב לי הראש שוב)

והחלפתי את הפיג'מה לבגדי פיג'מה אחרים (כדי שארגיש טוב בימים שכאלה, בהם אני לא יוצאת מהבית)

ישבתי בסלון וסקרתי את הכוויות שיש לי על הידיים. הן תמיד שם, ממים רותחים, שמן, תנורים, מגבות רטובות וידיות סירים ממתכת.

בחוץ היה אפרפר, אבל לא קר (מאכזב)

קמתי במצב רוח מזעזע.

שכנעתי את עצמי שמותר לי להתבטל (מה שנכון)

שתכף אני מתגייסת ואני צריכה להנות (בלי צל של ספק, נכון)

החלטתי לראות את 'שמש נצחית בראש צלול'. כולם מדברים עליו תמיד. מאז שהוא יצא, הוא נהיה סוג של סרט פולחן.

ידעתי שיש פוטנציאל שאוהב אותו, אני אוהבת את השחקנים הראשיים, את הפסקול. ידעתי שיש בו מרכיב מעט הזוי, משונה.

אני נוטה לאהוב את זה בסרטים.

לא התחברתי לסרט בכלל.

לא רק שהוא העכיר אפילו עוד את מצב הרוח שלי. הייתי אדישה אליו כמעט לחלוטין.

מלבד היחסים בין ג'ים קארי לקייט ווינסלט (שהיו מקסימים) שנאתי את העלילה הקטועה, זה היה סבוך מידי בשבילי.

לא אוהבת קולנוע כזה, זה הרגיש לי מאוד מלאכותי. (וזה לא שלא ראיתי סרטים שהרבה יותר קשה לעקוב אחריהם)

האנשים חסרי הפנים שמופיעים כשהזכרונות של ג'ואל מתחילים להיות עמומים הפחידו אותי. זה אחד הדברים שהכי לא נעים לי לראות

(וכחובבת טרנטינו, דקסטר, ניפ&טאק, האחים כהן, פלאנט טרור וכו', אפשר להבין שקיבה רגישה זו לא הבעיה שלי)

לא הייתי מוכנה לקטע הזה. לא רציתי לראות את זה לבד בבית.

כל הדמויות די עצבנו אותי. אלייז'ה ווד, מארק רופאלו וקירסטן דאנסט (שאת שלושתם כבר אהבתי בכל מיני מקומות אחרים)

ואז הסרט נגמר

זה בסדר. מותר לאנשים להמליץ לי על דברים שאני לא אוהבת.

אני פשוט תוהה לגבי כמה אנשים טובים שלרוב אני מאוד סומכת על הטעם שלהם. אולי זה מסוג הסרטים שכולם אומרים להם 'כן'?

"איך לא ראית את שמש נצחית בראש צלול?", "זה סרט מדהים, את חייבת לראות את זה".

כמובן שאני לא שופטת, אני לגמרי מבינה איך אנשים התחברו כ"כ לסרט.

היו סצינות שנורא אהבתי, אבל בתור סרט, החוויה הייתה נוראית והרגשתי רע.

כאב לי הראש ונהיה לי לא נוח בבית. ממילא לבית יש חיים משלו וכשאני נכנסת למוד הדרוך והרגיש שלי, אני קופצת מכל רעש קטן.

 

כ"כ רוצה ביחד. גם בלי קשר לסרט.

בכל אופן, על השיר הזה יש קונצנזוס, בעיניי, בצדק.

 

 

אז אני מתנצלת בפני כל מי שמאוהב עד כלות בסרט.

מקווה שאתם עדיין אוהבים אותי 

 

צריכה את זה,

 Like the sunshine

נכתב על ידי , 31/10/2012 19:33  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-2/12/2012 19:01
 



זה רק היה חלום רע.





בירושלים שתיתי הרבה יין. 

עכשיו אני בבית. גשם בחוץ. סוודר ענק בצורה חסרת פרופורציות, גרביים צמריריות, ורודות, מביכות.

אמא ואבא קוראים בקומה השניה. אני בסלון רואה טלוויזיה. 

חורף

-


׳למי אכפת?׳

לחשתי לעצמי.

המים תופפו על הכתפיים והשכמות שלי,

נעו בצמוד לעור במורד המתניים והישבן.

בסוף, יכולתי לשמוע אותם הופכים לים שמצטבר בקרקרעית האמבטיה בתוכו אני עומדת,

בלחות והחום, באדים שנספגים בעץ סביבי ואומרת ׳למי אכפת?׳

לי אכפת. 

יותר מידי געגועים בוערים לאויר קפוא, מפויח ומעושן.

כמיהה למציאות אורבנית, משובצת באורות מהבהבים, בגדים ראוותניים ונעלי עקב.

אני נכנסת למיטה הלבנה כשאני לובשת פיג׳מה על עור רטוב, היא נצמדת אל הטיפות והבד עצמו, סופג, נרטב.

על הסדין בטח יש כתמי מים, גם על הכרית. שלולית. אבל זה מסוג הדברים שאפשר לעשות כשנמצאים בבית. בחדר שהוא שלי, אך ורק שלי.

הגוף שלי כבר עטוף לאות וכולי מנומנמת. שרועה במיטה ונכנעת להכרה בשובי. 

עור הפנים שלי חלק מתמיד.

מדי פעם אני מעבירה באיטיות אצבע על הלחי שלי.

כשאני שוכבת על הבטן, כואבים לי הציצים וזה מעצבן.

אין לי מה לכתוב וזה ניכר.

כמה כבר אפשר לכתוב על מה שהגוף רוצה? על היצרים שנשפכים מעל גדותיי?

אפשר לכתוב הרבה, אבל כנראה שכלו כל הקיצים.


הפוך הסינטטי שלי ענק (זוגי) אפשר ללכת לאיבוד בתוכו. בקפלים הרכים.

בעודפי הבד שמאפשרים לי למשוך אותו עד הצוואר ועדיין להניח את כפות הרגליים בתוך כוך שאני יוצרת ממנו.

מרגישה כל כך בטוחה בתוך החושך.

למי אכפת,

שבבוקר, זה עובר.







נכתב על ידי , 26/10/2012 15:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-28/10/2012 02:02
 



ואז, הגיע הזמן לשוב.




(אפילו התשחץ במטוס ידע)


"
אני גרועה. קניתי פנקס מיוחד ללונדון ופריז, בכל זאת אני מוצאת את עצמי כותבת באייפון. נו, לא משנה. 


הנה המוזה החמקמקה. שניה וחצי בפריז והשכל שלי, בשלמותו, צף בכבדות על פני פילוסופיות ושירים שנמהלים אחד בתוך השני ונארגים ביופי הבלתי יאומן של העיר הזאת. לא תהיה בשבילי עוד עיר כמו פריז.

אני לא יכולה שלא לחשוב על ׳ייאוש נוח׳. מושג חנוך לויני להחריד

(שגם נכתב על ידו, לאלה שלא מזהים את השורה מ׳לונדון לא מחכה לי׳ עוד אחד משיריו הענקיים שנהרסו ע״י חווה אלברשטיין המעצבנת)




האם כאן, מול היופי, הנהנתנות האירופאית, הקור, האוכל, האנשים היפים, החיים האורבניים, הרכבת התחתית, האם כאן, נוח להיות לבד? התשובה היא לא. אבל לבדידות, יש צבע אחיד יותר כאן. בארץ אני מרגישה מעט חסרת תכלית. שונה מידי באהבה שלי לשוני. מיוחדת מידי בחיבה שלי לדברים קטנים ומיוחדים. אני מאוהבת באנשים הביזאריים של לונדון שהולכים ברחוב כפתיתי שלג יחידים במינם וכסתם אנשים תמוהים ובנאליים כאחד.

מצד שני, כאן לא מתנהלים החיים שלי. כאן קל לברוח מהחובות, מההתמודדויות. כאן אני רק מתה להפטר מהצרות שמישהו כבר ייקח ממני את העצב, החרמנות, הכאב, הפחד. שמישהו יסיר את העול מעליי ויתעלם מהצלקות שעדיין נמצאות בשלבי החלמה.



(בדרך מלונדון לפריז)


 


בין שלד מיטה,

לבין מזרון,


לבין מזרון,

בין מזרון לבין סדין,

בין סדין לבין גוף,

בין גוף לבין שמיכה.

חום נאגר,

שקט מתרכז,

דופק מתאזן,

שריר מתרכך.

אוויר צלול ונטול מועקה של שינה.

צלילה במעמקי הרצונות,

הכמוסים שבכמוסים.

אם לא הייתה חי חיבה מזוכיסטית להתפכחות, הייתי נשארת לישון לנצח.

מוגנת בחיק האינסוף השחור והחמים.

אהובה על ידי אף אחד. רק לבד, לבד.


אבל זה שקר שנפלט לי, כאן בפריז.
אני מוכנה לחיות את החיים שלי. ערה, אולי סובלת.

בידיעה שהמציאות תביא לי משהו טוב. בקרוב.





התחילו איתי ברחוב והסתכלו עליי. וזה היה כיף.

לונדון גדולה נורא. כמעט מייאשת.


אני עייפה. עדיין מעכלת את החוויות, את החזרה לשגרה.



(בוקר מפריז)



זה מה שיש לי בינתיים.

היה בטיול הזה כ"כ הרבה.

קניתי המון דברים. אם הייתי אוספת את כולם עליי, הייתי נראית כמו האגריד וחצי.


שלכם,

שוב כאן.

מתכוננת 


נ.ב-
אני הולכת להיות בהופעה של הבילויים גלמודה לחלוטין, או שמישהו מוכן לאמץ אותי?
(אשחד אתכם בבראוניז מדהימים וחברה טובה!)

נכתב על ידי , 23/10/2012 23:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-28/10/2012 16:50
 



מחר


אני מכינה את עצמי לטיול הזה כמו לקראת דייט מרגש וחגיגי.

ארזתי היום, כמעט סיימתי.

אני מתפוצצת מציפיה ואושר.

 

לונדון, פריז,

אני, אמא.

תרבות, מוזיקה, אוכל, אופנה, אוויר של חו"ל.

 

 

אני מתפללת שאני אצליח לספוג את הטיול המדהים הזה,

לשמור לי מצברים וכוחות ומראות יפים. דברים שאוכל להעזר בהם כשאשוב לאר. לשגרה, לצבא.

 

-

לונדון חדשה לי וזה מסקרן ומלהיב.

פריז מוכרת לי ואני חוזרת למקומות שחלמתי עליהם והתגעגעתי אליהם כמו שמתגעגעים לבית מלא בריחות וזכרונות.

 


 

וואו. מחר. יש. נתראה ב22

נכתב על ידי , 8/10/2012 23:06  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-22/10/2012 22:42
 



Skyfall







אח.

אחד הגברים הסקסיים שיצא לי לראות בלייב. תומר יוסף- תימני ותהני. מתי היקום יביא לי איזה תימני? חיבוק עצוב

אני זוכרת את הפעם הראשונה ששמעתי את הבלקן. גדלתי על מוזיקה בלקנית אמיתית,

על סרטים של אמיר קוסטוריצה. הם מביאים את העושר הזה לשאר העולם יחד עם חידושים מודרניים, כריזמה מתפרצת,

דיבורים על שינוי תודעתי, על שלום ושכנות.






מחרתיים אני טסה ללונדון. לא מאמינה שזה כ"כ קרוב. עד שאני לא אהיה בלונדון אני לא אקלוט שזה קורה.

Im the monkey on the MC !

אני ואימוש עוד לא התחלנו לארוז. אופייני
נכתב על ידי , 8/10/2012 02:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-8/10/2012 23:33
 



לדף הבא
דפים:  

74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)