לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

זה כל מה שיש.



אתמול עבדתי מ-10:00 עד 22:00.
היה קורע, אבל מדהים.
לא ישנתי כמו שצריך שלושה ימים.
אני לא מצליחה לשים את האצבע על מה שדפוק עם השינה שלי.
זה פשוט נורא.
ואז היום בבוקר חטפתי קריזה, והחלטתי לסדר את החדר.
הוצאתי את כ-ל הרהיטים, ניקיתי את החדר.
החזרתי את המיטה, התכשיטים, הספרים, למיקומים שונים.
הכול נראה אחרת.
זה עושה לי טוב על הלב. אני מרגישה מדהים.
יום אחד יהיה כאן כיף ביחד.
אני טליה ואני רוצה להתחתן עם דודו טסה.
ואלק בולדווין.
ועוד כל מיני 
נכתב על ידי , 28/5/2012 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו?


זה לא בסדר,
שאני מבקשת
ואף אחד לא בא.
אני חייבת להיות עסוקה,
עסוקה כדי לא להרגיש.
ולא להיות בודדה
ולא להרגיש את העצב הזה

ולא לדמוע.
ולא להתגעגע.
כל כך הרבה השתנה


אני משתגעת כאן לבד 
נכתב על ידי , 26/5/2012 01:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-27/5/2012 23:23
 



הנה בא עוד יום שמח.


 


 




אופטימית קצת.

או אולי מטושטשת מהמיגרנה.
אולי מאושרת בגלל משקפי השמש החדשות.
אולי כי האינסטגרם עושה מצב רוח טוב.
אני טועמת את החופש לאחרונה.
וזה מרגיש מעולה
מ ע ו ל ה
ואין לי מילים מוצלחות.
אז

מעט מילים



-

 


 


 


מתעטפת בצללים,
נפרדת לאט לאט מכל הפחד שעוטף אותי.


 


חשבתי שאני יכולה לנסות משהו פשוט,
אבל זה לא עבד בשום רמה.


 


אני מצפה לפתח את החברויות והקשרים שלי.
בכל מה שנוגע ללחפור בתוך עצמי, לדלות את הפגמים ולצלוב את עצמי שוב ושוב- הגיע זמן מנוחה.


 


לכל מי שתהה על הקעקוע השני,
הנה הוא.

מלאך שומר.

סנאי אדום על עץ דובדבן אמריקאי.
גדוש משמעות ואהבה, עיצוב מקורי שדרש המון מחשבה.

אם יש עוד מישהו שטורח לבקר כאן,
היי ולילה טוב.


 







 


היא לא רואה
היא לא שומעת
ואין לה חרדה ממקומות סגורים.
יש בה משהו שמתאים לכד.
והייתי דואג לפנות לה מקום.
הייתי עושה לה חורים,
שתנשום.


 


אז,
אם קצת עזרה
לנשום. 


כפי שחבר קרוב הטיב לתאר-
'את היצור החי הכי רגיש שהכרתי.
את יכולה לשבת לאכול קאפקייק שהכנת מול פלאנט טרור בלי להניד עפעף.
לא כולם יכולים להתמודד עם הפער הפסיכי הזה'.
כפרה

נכתב על ידי , 25/5/2012 01:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-25/5/2012 23:04
 



לחבק ולעזוב.


אתה גרמת לי,
לעטוף אותך בגלים עתיקים של חמלה.
ואת תאוותי,
חלקתי איתך.
הכרחת אותי,
לרקום סביבך,
בעדינות אמהית,
רשת תשוקה משתקת.
וכל מה שהיה בינך לביני, אילם.
וכל מה שקרס בתוכי,
המתיק את סוד האושר שלך.
לא רציתי לאהוב אותך.
אפילו לא קצת.
הפסקתי לנשום
ולחשתי,
בתדר שרק אתה יכול לשמוע.
נאנחתי על פי פקודה,
מתוך אותה משאלה כנועה.
רציתי שתאהב אותי אתה.
ותלמד אותי איך;
איך חיים משניה לשניה,
בלי המגע הזה.
ולא נותרה בי,
פינה אחת קפואה למזכרת.
כולי להוטה ומגויסת,
ממתינה לשובך.
אכולת קנאה,
מטורפת מצער על עיוורון הכבד.
נשאר רק כתם
וריח
וזה הכול.

-

 

 

אני עוזבת.
אני לוקחת איתי את האהבה,
חרוטה על העור.
אני נפרדת לאט מאותו בית.
זה שהגן עליי.
יש לי ציור שיעמוד על המשמר,
יציל אותי מהבדידות שאיתי בינתיים,
עד שתתפוגג.
 
דייט.
נורמלי. אמיתי.
גם לי עוד יהיה אחד. ולא לא משנה שהאידיוט התורן גורם לי להרגיש חרא...
. -מוקדש לכל אלה שדוחים סיפוקים,
כובשים יצרים.
ולכל אלה- שלא- . 
And I can't tell where your lust ends
And where your love begins
שוב,
מחכה. 

 

נכתב על ידי , 15/5/2012 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My life is like a wound


 

הסופ"ש בירושלים היה קשה. לפחות הוא הוליד כמה תובנות. קצת חומר למחשבה.
אז, אני לא רוצה לשכב עם סתם אחד עכשיו.
אולי זה בולשיט היסטרי, אולי זה אותו באג שגורם לי לא לאהוב את עצמי. ולא להרגיש שלמה.
אבל קשר אינטימי כרגע, נראה שביר כל כך בעיניי. חוויתי אותו בדרכים סתמיות כשהייתי בחורה אחרת לגמרי וזה לא עשה לי טוב.
קשרים בין אנשים הם אוצר בעיניי. מערכות היחסים שאני מכירה מקרוב סבוכות ומורכבות.
העובדה שההורים שלי, עושים את הבלתי ייאומן ומוציאים את הטוב אחד ממשנהו- נראית לי מדהימה.
היא גורמת לי להאמין ביצירת קשר. גורמת לי להאמין שיש שינויים ויש פחדים שעדיף לא לעמוד מולם לבד.
זו לא בריחה, זה לא וויתור.
האפשרות ללמידה על עצמך בעזרת השיקוף הנדיר שמציגים לך חברים ומכרים היא אדירה.
בשלב מסוים וויתרתי על זה, חשבתי שאני רוצה לצאת לבד לכל המלחמות, אני והשריון ׳נערה קיפודית׳ כינה את זה איש שאני מעריכה מאוד.
אבל הבנתי שזה ממש לא ככה. פגשתי אויבים בתוכי, שרק אנשים אחרים מצליחים לעזור לי לגרש.
כי אין גבול, למידת העומק דרכה אפשר לטבוע בעצמך. הגבולות מטשטשים ואין שום עוגן או נקודת אחיזה.
התובנות הגדולות האלה מפחידות אותי. אבל יותר מהכול?
להשאר לבד. להיות לא נראית ולא נחשבת. לא לזכות להיות אהובה כפי שמגיע לי. זה הכי מפחיד. מכאן הכול זורם.
יש סוגים מסוימים של אהבה. איכשהו, אני משוכנעת שהמרדף שלי קשה במיוחד. ׳אהבה שאינה תלויה בדבר׳. חמקמקה כ״כ.
העבודה החדשה פשוט מדהימה. באמת באמת באמת כיף לי.
יש לי סף כאב מרשים.
זה מעודד.
לפחות אני יודעת שאני אוכל לספוג עוד הרבה.

מחכה לטוב שיגיע
אה...
התקעקעתי.


 

 

נכתב על ידי , 8/5/2012 22:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-12/5/2012 14:13
 





74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)