לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

סיבות


שביר, מה שביני לבינך.
כמו זכוכית דקה להחריד.
זקוקה רק לקול אנחה,
על מנת להסדק.
הייתי
ועודני לך,
כמו אות עמומה.
ובתוכי,
סיבי עץ מתרחקים;
כמו דף שנקרע במפתיע,
מתמוסס מכובד דמעות.
היית לי,
כערפל לבן,
כזה שמלווה את הירח בלילות בהירים מידי.
ובשובי הביתה,
פחדתי לפסוע באורך. 
פחדתי לשקוע,
בחזיונות מהורהרים
על מגע.
על קו דקיק
שנחצה ביננו לבין המציאות.


-

 

זה מרענן.

כשצלקות מתעוררות וכואבות קצת פתאום.

ואז נזכרים

 

נכתב על ידי , 31/7/2012 01:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-31/7/2012 23:49
 



בקרוב


התווספו קוראים.
גם מנויים.

אבל אנשים כבר לא מגיבים כאן.

 

יש בזה משהו שמקל עליי,

לכתוב בלי לחכות לתגובות שלכם.

מצד שני,

הכתיבה שלי באמת צולעת לאחרונה.

בתור אמצעי חירום חזרתי לקרוא. הגיע הזמן.

 

-

אהבתי את באטמן החדש. אני אוהבת יצירות קולנועיות מפציצות גדושות אפקטים

(למרות שבעיניי הם לא משתווים כמובן לסרטים הקטנים והמרגשים\הקלאסיקות הקולנועיות שמראות את הקסם והכישרון העצום שגלום בבימוי)

 באמצע הסרט הבנתי פתאום מאיפה השחקן הראשי בצד של הרעים מוכר לי כ"כ.
טום הארדי- קירח כשחצי פניו מכוסים במסיכה. משהו בעיניים גרם לי לתהות מאיפה אני מכירה את השחקן,

ובסצינה אחת שראו את פניו, הבנתי שזה הוא. יש לי קראש רציני על הבחור, הוא, בעיניי, אחד הגברים הסקסיים בהוליווד.

ואין ספק שיש לו את השפתיים הכי יפות שראיתי על גבר.

 

(וכידוע, יש לי קטע עם שפתיים)

-

 

לאחרונה לא יכולתי שלא להתגעגע למחול, הגוף משתגע, צריך את המאמץ, הכאב, התנועה.

נראה לי שאני אתחיל באיזה יוגה, או פילאטיס. הגיע הזמן להחזיר לעצמי את הגמישות שפעם הייתה סימן ההיכר שלי בבית הספר למחול.

-

 

הייתי חולה בשבוע שעבר. אמא שלי עברה ניתוח והייתי בסטרס לא ייאומן. עכשיו הכול בסדר, איתה, תודה לג'ה. וגם איתי.

-

אני מתחילה ללמוד נהיגה.

-

אני רוצה ללמוד צרפתית.

-

בעבודה הכול מעולה. רק צריכה לדבר על המשכורת שלי.

 

-

ממש תכף יום הולדתי. (בטוחה שגם גידי גוב ואובמה מתרגשים.)

אולי סוף סוף אני אקבל נרגילה ומנורת לבה.

 

מגיע לי,

הייתי ילדה טובה.



 

התמונה הזו חוגגת שנה.

היא צולמה שבוע וחצי אחרי הניתוח שלי. איזה קטע שעברה שנה.

והיום, אני לובשת את השמלה הזו ונזכרת איך הרגשתי אז.

 

אני מעדיפה את עכשיו.

טליה

נכתב על ידי , 28/7/2012 19:04  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-29/7/2012 14:41
 



שריטה








- נוטה להתמסר בקלות.

                              
* מה זה אומר בכלל?
כשאין למה להתמסר. כשאין תשוקה שבה אפשר למלא את החלל? 
















תחרות.
הצעת שנתחרה.

ניסינו לבחון, קצת כמו ילדים, כך רציתי לחשוב,
מי עומד יותר זמן על רגל אחת.
אז עמדנו

אתה עמדת

אני עמדתי.
אתה עמדת
אני מעדתי.

זה מוזר. שיווי המשקל שלי יותר טוב.

אני, נשארת.

אתה הולך. מועד, מוצא לך את הדרכים להעלם.

זה היה משחק של מבוגרים.

פשר הניצחון שלך היה טמון במבט שתקעת בי.

זה לא קרה בשניה,

זה לא היה מבט רומנטי, או מרעיד. 

הוא לא שמט את הקרקע מתחתיי (רק גרם לתזוזת ברכיים קלה)

כאילו האישונים שלך, הופכים לצליל;

'בואי'

אין בזה שום היגיון.

למודת קרבות ואולי אפילו כאב

אני יודעת, שאין טעם שאבוא.

אתה מתגאה תמיד, כאילו הייתי סוג של פרויקט עבורך,
בעובדה שהרגלת אותי לשקט.

רק מולך, שתקתי.

מתוך הבנה עמוקה,
שתקתי.

" כמה פעמים, רציתי לדבר,
והמילים שלי קפאו כשהן פגשו את האוויר,
כאילו מישהו אומר לי- מוטב שתמשיך להסתיר "

השיר הזה של רונה, הוא ממשיך, אתה יודע.

השורות הבאות, 

פחות הולמות את המצב ביננו

" את הדבר שהלב שלך יוצא אליו,
את מה שלקחת בגניבה "

וזו אני, שמרגישה קורבן.

תלושה, כאילו נלקחתי מאי של שפיות ושלווה (אף פעם לא מצאתי לי אי שכזה)

אל הגהנום הריק שלך.

אל הלהט הסתום.

סירבת לקחת את מה שרציתי להעניק,

אבל ברגע הזה, בו מעדתי, לא יכולתי שלא להרגיש, את כל מה שגזלת.

כשדימיינתי את הפעם האחרונה שבה אראה אותך,

תמיד חשבתי שזה יהיה כמו בסרטים. 

אישה יוצאת מחדר,
גבה מופנה אל המקום בו יושב הגבר ממנו היא רוצה להשתחרר.

וכשאני שבה לעמוד מולך, אתה אומר- 'הפסדת'

היה אפשר לראות כמה  זה שימח אותך,

ניגשת אליי.

נישקת אותי.

כשהתרחקתי והפנתי את גבי אליך,

אמרתי 'שלום', חשבתי להוסיף 'ולא להתראות', אבל זה היה מטופש, דרמטי יתר על המידה. 

כנראה שזה היה גורם לי לחייך. אתה אוהב את החיוכים שלי,

אז בחרתי שלא לספק את הסחורה.

לא ציפיתי לתשובה.

לחשת 'שלום'. הסתובבתי כי ענית, הסתובבתי כי לחשת.

חייכת אליי,

אולי כדי לאשר בפניי אחת ולתמיד את מידת היוהרה הבלתי נסבלת שלך.

או, שזה היה עוד אחד מהחיוכים העצובים שלך.

אלה ששברו לי את הלב. אלה שלא נתת לי להבין את מקורם,

אולי זו הייתה הדרך המשונה שלך להגיד (והפעם, להתכוון) בואי.



"אתה ואני, כמו שתי צלחות לווין, בחלל, הבודד. מחכות שיגיע סימן"


(זה מתנגן לי מתחת לעור. במחזור הדם.)

כאילו שאני בכלל יכולה לעמוד בפיתוי.

אולי אני כבר נהנת להרגיש כל כך שבורה.

מפתה,

להשאר ככה.

להצטמרר מהבדידות שמקיפה אותי.

לפנטז על ביחד (רגעי, אפילו) , עד שזה כואב.


נכתב על ידי , 24/7/2012 20:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D'Angelo‎ ב-26/7/2012 21:43
 



'ועכשיו אתה צמא'


- כשאני כותבת, נדמה ששוב חורף.

                                -כשאני כותבת חלק מהכאב מתפוגג.

            -כשאני כותבת קשה שלא להתגעגע.

                       - כשאני כותבת אני נזכרת שיש לי בית מעץ.

      - כשאני כותבת נתפס לי הצוואר.

 

- כשאני כותבת הדופק שלי מאט.

          - כשאני כותבת אני עייפה.

כשאני כותבת קסם משתחרר.
מתחשק לי לבכות, אבל הדמעות לא מגיעות הפעם.

אני רוצה לגעת,

רוצה לאהוב.

אבל עכשיו?

אני כותבת.

ממש ניסיתי להאבק בזה, אבל כשלתי.

ניסיתי להדוף את המחשבה הזו שגוזלת לאט את הרכות שבה הראש שלי שקוע למחצה בכרית.

אני פוקחת את העיניים בחושך, מתוך השחור- צל עמום של בורדו, אור כחול חייזרי שבוקע מצג מואר במערכת.

אני יודעת שיש דברים שצריכים להאמר, או יותר נכון, להכתב.

יש שלושה מסכים שאולי יכניעו אותי:

הטלוויזיה, שתרגיע את מה שבפנים, תשכיח.

המחשב, שמעודד כתיבה שבלונית, סתמית.

והאייפון, שעצם הקיום שלו מפריע לי, מלכלך לי את המילים.

מילים יפות יש בעברית, ובכלל , עכשיו נדמה שהרגשות (שהן בסיס הקטע הכתוב הזה) מוכתמות על ידי אזכורי הטכנולוגיה.

אז- טלוויזיה, אייפון, מחשב, מערכת. 

אני רוצה דף ועט.

הדלקתי אור חם, מנחם. הדבר הקרוב ביותר שיש לי לאינטימיות. אני ממש יכולה להרגיש איך הוא מגן עליי, עושה אותי יפה. (יפה יותר?)

הושטתי יד ומצאתי את היומן ששימש אותי בפריז, הכריכה בצבע תכלת, אני רואה רק כתמים ממנה, העיניים שלי עוד לא הסתגלו לתאורה.

על היומן מצוירים קיפודים, ינשופים, סנוניות וכמובן- סנאים. לדפים יש גוון נעים, קרמי ולא לבן מידי, לא נוקשה. 

הגיע הזמן להתחיל לכתוב. 

אני עייפה, הלוואי והייתי יכולה פשוט לישון. להתמסר לצבעים של מצעי המיטה, לריח המרומז של השמפו, להמהום של המזגן.

כן, זה מה שמרגיע אותי.

אני לא מסוגלת להרדם בשקט מוחלט, אף פעם לא יכולתי. כשהייתי קטנה הייתי מתעוררת לפעמים כשהמזגן היה מפסיק פתאום באמצע הלילה. 

ככה זה כשמכשיר חשמלי מרשה לעצמו להשתהות לרגע ואני לא יכולה לשאת את השקט.

 

נכתב על ידי , 23/7/2012 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שעובד.


נמאס לי להתנצל על כל זה.

על זה שאני רוצה הרפתקה, על זה שמשעמם לי.

אני רוצה משהו שיסחוף אותי, יפיל אותי מהרגליים. מותר.

ויחד עם תחושת העצמאות, הפחד, הכסף שמפקידים בבנק,
יחד עם כל זה, תחושת ההחמצה משגשגת-

איפה הכיף שלי?

איפה הדבר שיגרום לי לחייך,
ישאיר אותי בשיער פרוע ובטן מלאה במבוכה והתרגשות.

מה אם אני לא מנצלת מספיק את הזמן הזה?

-

אני מרגישה שהבדידות נכרת עליי,

כאילו אפשר להריח אותה ממני.

לעזאזל, אני מרגישה את הנשיות שלי חומקת.
זו הגזמה, כמובן.
ובבסיס, לא נולד הזין (או יותר נכון, העדר הזין) שייקח ממני את מה שאני.
אבל זה לא רק זה, כמובן.
ההתלבטות בין- פשרה, למצוא משהו להתעסק בו,
או להמשיך לרוץ ולחפש אהבה. 




חלק מכל מה שאני מרגישה עכשיו, זה ניצחון.

ניצחון על התיכון. ניצחון על הבינוניות
יום הולדת עוד מעט





קחו אותי לירח.





וכפי שנאמר בלילה המשעשע ממנו חזרתי



'האריה שיש לו סנאי על הגב'



שלכם,



טליה.

 

אבל בסופו של דבר, אהבה, עדיין בראש. בחלומות.


משהו אמיתי ויפה. חסר יופי, בעולם. חסר.

נכתב על ידי , 22/7/2012 02:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)