לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

משהו באוויר


"לריחות הגוף תפקיד מאוד חיובי ומשמעותי בתהליך ההיכרות, בחירת בן זוג והקרבה המינית אליו."
"ריח מעורר זכרונות ברוב המקרים יותר משאר החושים."
(מצוטט מכתבות בווינט)

-
ואחרי שזה נאמר,
קשה לי שלא להתגעגע לריח כזה, שהטריף אותי.
לאחרונה,
לאור המחשבות על המיקום הנוכחי שלי בחיים,
על סיומה של תקופה ועל הלחץ המטורף שעוטף אותי בציפיה לתקופה חדשה.
מידי פעם אני שוקעת במצב רוח נוסטלגי.
הילדות בקיבוץ, בית הספר היסודי, הסטודיו בבית ספר למחול- אקונומיקה, רפת, לינולאום ודאודורנט.
-
ריח של מחלקות ספציפיות בבתי חולים תמיד יזכיר לי את התקופה שבה אבא שלי חלה. הזמן שבו הוא היה מאושפז, הלילות הלבנים.
יש סבון שמפו מיוחד שתמיד יזכיר לי חברות ילדות שאני לא איתן בקשר. בשמים מסוימים מזכירים לי זקנה, מעציבים אותי. בעוד אחרים גורמים לי לחוש פתאום ערנית וחיה מתמיד.
-
בחטיבה כולן הסריחו מהבושם של בריטני ספירס או מהתפוח של דונה קארן.
 ואני שנאתי ריחות מתוקים, או ריחות שנכנסים לקטגוריה שזכתה למשפט האגדי בסרט האגדי Mean girls
"You smell like a baby prostitute"
ולי היה את הריח שלי, תמיד. לי היה בושם שאבא שלי הביא מנסיעות חוזרות ונשנות לחו"ל
(והצלחתי למצוא איזה אתר נידח ששלח אותו לישראל)
לפני שלושה וחצי חודשים קיבלתי מאמא הודעה טראגית, את הבושם הספציפי שאני אוהבת, מפסיקים לייצר.
אבוי, הדרמה. זה היה מאוד מתסכל, התרגלתי לריח הזה. התפשרתי על עוד בושם של אותו מותג התאהבתי בריח החדש והחלטתי לאמץ אותו.
~
והנה לפני חודש, אחרי שכבר סיימתי את התיכון וסיימתי לחגוג, ביום כ"כ מבאס, שהרגשתי כאילו נרמסתי ע"י עדר פילים,
אמא מביאה הביתה שקית וורודה מלאה במשהו כמו, 40 דוגמיות של הבושם שלי. (אותו אתר נידח רצה להפטר מהדוגמיות)***
~
אני זוכרת איך לפני שנתיים בערך הייתי עם איזה בחור שהיה רחוק ממני. 
איך התגעגעתי אליו ואיך שנאתי להרגיש שחוץ מלשמוע את הקול שלו אין שום דבר שימנע ממני להרגיש אומללה כ"כ.
הלכתי במסדרון של התיכון ואיזו חברה חבקה אותי ואמרה לי בוקר טוב; עם הסווטשירטים הענקיים של אורט קשה שלא להריח משהו כמו סבון כביסה...
אולי זה היה השיער שלה, פתאום ברגע אחד התנתקתי ממנה. הייתי בהלם, כי לשבריר שניה יכולתי להרגיש איך אני שוב בידיים שלו, בין הסדינים שלו, שהריחו, מסתבר, ממש כמוה.
וגם עכשיו, זה לא משנה שאני לא מתגעגעת לבחור ושאין לי שום רצון לראות אותו שוב, כשאני נתקלת בריח הזה אני לא יכולה לעצור את עצמי מלהתמוגג לרגע ולזכור איך הרגשתי באותו לילה.



ותודה לMoi שעשתה לי חשק לכתוב על העניין הזה.

*** נדמה לי שלתקופה חדשה צריך ריח חדש.
ומה שבטוח, הרבה מהזכרונות שלי, הייתי רוצה להחליף בריחות חדשים.



נכתב על ידי , 31/8/2012 16:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Call It What You Want ב-31/8/2012 20:33
 



אני רוצה


"...
קרש קפיצה החוצה מכאן 
קפאין וסיגריות בלילה לבן 
אמצעי התחבורה של הנפש שלך 
מחוץ לעצמה ובחזרה 
הליצן ביום ההולדת שלך 
הקברן שיקבור את הסוד שלך 
הקול בצד השני של הקו 
שתמיד יגיד לך כן 
אורות ערפל בלילה ארוך 
שכמעט ונגמר באסון 
משהו מתוק צלול ועמוק 
משהו נעים כמו לישון 

..."


רונה קינן (חלק משיר הנוצות)

 

מנסה לדמיין את הקור של לונדון.

את השלווה שאני אגייס לעצמי, את הרצון להנות מהחופש שלי.

 

וזה מה שיש לי בראש,

כי אין לי במה להאחז ולמי להתגעגע. 

 

ואולי אני צריכה להפנים שככה זה צריך להיות.

 

ואת היצר ההרפתקני שלי, הרצון הזה להרגיש שוב . גם לזה עוד יהיה זמן.

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2012 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולא נכנס מספיק אור


גם אני רוצה להיות צלולה כמו מים.
שיביטו דרכי
ויראו שיקוף מטושטש ועדין של מציאות.
והשעות שלי
יצופו כמו אדוות על פני היום
לאט, במחזוריות שאי אפשר להפר.
שמש באישונים,
חום מכל נים וכל פיסת עור.
שכחתי איך דברים מתעצמים,
נמהלים אחד בתוך השני.
כל כך הרבה רצונות וציפיות;
הערגה היא רק יצר עמום
שמרתיח את הדם.
קשה לי להסביר
אני צריכה לחזות שוב בקסם
אהבה

במקצב קרשנדו.

לא כיף להיות אש כשאין מה לשרוף.






נכתב על ידי , 30/8/2012 13:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-30/8/2012 22:17
 



שוביניזם וזוגיות.


אוקיי, נמחק לי פוסט שלם. אחסוך מכם את העצבים והקללות. רק נקווה שהגרסא החדשה תהיה מוצלחת כמו הקודמת. דאמ.
אז ככה, הרוחות סוערות, המים גועשים.
אנה ארונוב מתראיינת ואומרת את זה ->

וכל העולם קופץ עליה, שולף ציפורניים ומתכונן לתקיפה.
מלחמת בין המינים מתחוללת בישראבלוג.
"איך מתנהגים לבחורה?", "איך מתחילם עם בחורה?", "אתה רק מנסה לזיין אותי!" וכו'
בין השאר, אני כותבת על דימוי גוף של נשים, תוך כדי שאני ממלמלת לעצמי שזה חשוב לי ומשמעותי לי ואני מנסה לשים בצד את הרצון הפרטי שלי, להיות נאהבת. 
ולקבל הערכה (שעוד לא זכיתי לקבל) מגברים.
כשאני חושבת על זוגיות, למשל. קשה לי להתעלם מהמודל שכל חיי היה שם כדי להעניק לי השראה- ההורים היקרים שלי.
אני חושבת על נשים חזקות, מעמדות, אגו, מערכות יחסים-
* חברה של אמא שלי, פרופסורית לאנתרופולוגיה. אישה מצחיקה בטירוף, כובשת, חכמה ברמות על.
* אמא שלי, שנצחה סיפור ילדות מזעזע וצמחה ממנו. אישה מוכשרת ומוערכת שהיא ללא ספק האדם החזק ביותר שאני מכירה.
* אחותי, שהתגרשה.
* אבא שלי, שאשתו הראשונה היא האישה הקרירה והמנוכרת ביותר שיצא לי להכיר.
-
אני רואה את האיזון שיש בקשר בין גברים לנשים, בצורה מאוד רומנטית. 'שלמות של הטבע', אם תרצו.
אני משתוקקת להתאהב ואני רוצה לטרוף את העולם. אחד, לא סותר את השני.
-
בחורים מפחדים ממני. חלקם. 
אני לא קומפקטית ושברירית, אני לא מהוססת וכנועה. אני לא טיפשה, אני אומרת את מה שאני חושבת. 
אני חזקה וממשיכה להתחזק, יש לי תחומי עניין בכמויות, ידע, תחביבים, אהבות, יש בי חלקים פגועים שקשה להסתדר איתם ובשורה תחתונה, אני מכלול שקשה להכיל.
לצד כל זה, תמיד הייתי רגישה נורא. יש מספר עצום של דברים שגורמים לי לבכות, מכאיבים לי, מעיקים עליי. לפעמים? לפעמים אני לא נותנת להם מקום.
אני מרגישה שאני צריכה לעמוד על המשמר. להאבק בכל מה שמנסה לערער את הביטחון שלי (שממילא קשה נורא לתחזק) 
-
יש לי דברים לתת, יש לי אפילו כמה.
העניין שאני רוצה להעביר בפוסט הזה, הוא, שיש 'חולשות'\'תפקידים', שכביכול מאפיינים נשים, שהם כוח אדיר, שצריך לאמץ ולא לברוח ממנו.
אני מפנטזת על מקום שבו אני יכולה להיות רגישה כמו חשופית, מקום שאני יכולה להרגיש בו בטוחה, להרגיש לרגע, שמישהו רוצה לקחת עליי חסות, לטובתי, כדי לשמור עליי.
אם אני רואה את המקום הזה בחיקו של גבר, זה אומר שוויתרתי על החוזקות שלי כאישה? לא. ממש לא.
קשה לי להעביר את הנקודה שלי בלי לתת את עצמי כדוגמא, אבל אני חושבת שאני מרגישה מספיק בנוח בשביל לכתוב את זה.
כי אני מאמינה בזה וזה טבעי בעיניי.
-
אני מבשלת. אני נמצאת המון במטבח. אני מבשלת לחברים שלי, להורים שלי. אני עובדת במטבח. 
אוכל הוא כלי, שעובד טוב בידיים שלי. ולרגע אחד אני לא מרגישה חלשה בגלל זה. אני מצליחה להגיע לאנשים דרך הקיבה שלהם. 
לשמח אותם. להראות להם שאני אוהבת אותם. 
"אופנוען דורס אישה, מי אשם?
האופנוען! למה הוא נוסע בתוך המטבח?!"
(זה מצחיק)
הייתי רוצה לבשל לגבר שלי. וכשזה יגיע, אני אעשה את זה בשמחה. אני מודעת לכוח שיש בזה
ואין אחד בעולם שיצליח לשכנע אותי, שהתשוקה והכישרון שלי, הם איכשהו לא יותר מצורך טבעי שמסמן אותי כחלשה.


(לקוח מדף האינסטגרם שלי- סוג של מחווה לנשיות סטייל שנות ה50'\ אחד מהזוגות העקבים האהובים עליי, סינר עם דוגמאת קאפקייקס ועוגת נקטרינות בהתהוות!)
ולסיום כדי לחזק את טענתי, מוזיקה על זוגיות, תלות בין גברים לנשים וכו'
אני אישה ולא הייתי רוצה להיות שום דבר אחר.
"ארגוני נשים מתנפלים עלי בתוכחה 
שאני עוזב עלייך את כל עול הבית והמשפחה, מה שנכון 
אבל מה אעשה אין לי פנאי, לא אין לי פנאי 
לא יכול להוריד ממך את עיני"
מאיר 3>
האישה שתמיד סולחת.
מודל שנמצא ממש על התפר בין האיזון שאני מדברת עליו,
לבין מערכת יחסים שמנצלת חולשה של אישה, לגבר שהיא אוהבת.
מקסים בעיניי.
וכמובן,
השיר הזה, שיש לו פינה מיוחדת בלב שלי,
והוא ייצוג מושלם של מה שכתוב בפוסט הזה.
חבל שכבר לא מייצרים נשים כמו אטה, שנפטרה לא מזמן.
אני מנצלת את הבמה הזו כדי לפנות לאלוהים שבשמיים ולומר לו שאם הוא יעיז לגעת באריתה פרנקלין אני מבטיחה באופן אישי לפרק אותו במכות חיבוק של הסוררת
שלכם,
מותשת מתקופה קשה.
אבל מלאת תובנות
מחכה לחיים שיביאו דברים טובים
(מבטיחה להשתדל לקבל אותם בזרועות פתוחות) 


נכתב על ידי , 29/8/2012 18:18  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-1/9/2012 21:53
 



Never Is A Promise


וזה מה שמסתמן.


מה שמפריע לישון


מה שמעיק


מה שמכאיב כ"כ


 


אני מנציחה את הלבד. כנראה כי הוא מוכר. כנראה, כי אני פשוט לא מפסיקה להפגע.


 


אני לא לוקחת אחריות על קשרים שלי. לא עד הסוף, לפחות.


לא בכוונה, אני שוכחת להתקשר.


וקשה לי להגיד מה אני מרגישה, אחרי הכנות והפתיחות והאהבה, בסופו של דבר, אני נסגרת בבת אחת.


 


ואז פתאום אני חוטפת את המכה, היא לא מוצדקת בעוצמה שלה. (ובמקרה הנוכחי, היא לא מוצדקת בכלל)


 


ואז אני יושבת מול הפסיכולוגית שלי, לא מאופרת, עייפה, שבורה.


 


היא: "ואיך את מרגישה בתוך היחסים? מה קורה לך בתוך היחסים שנגמרים ככה?"


אני: "שאני לא שווה. כלום"
היא: "כי אומרים לך שאת לא שווה? את מאמינה?"


אני: "כן"


 


ואני אני מספרת, שאני לא מבינה למה לטרוח לתקוף אותי ולהכאיב לי?


כל זה נמצא שם. מן ביקורת עצמית לא מרוסנת שאני לא מצליחה להשקיט. 


ואז כשדורכים עליי בדיוק איפה שכואב,


אני חותכת.


כי זה כמעט בלתי אפשרי בשבילי, לקום.


-


ואז שוב, היא מזכירה שבעיניה אני מיוחדת.


שיש בי משהו אחר ולפעמים קשה לי להרגיש חלק מקשר.


אני יודעת מה זה להיות לבד, אבל זה הדבר שקורע אותי.


 


ואני מזמן הפסקתי לרצות להיות צודקת.


אני רק רוצה להפסיק להיות לבד


 

 

*

Everybody needs somebody
To warm them up at night
I guess a blanket's not enough
When turning off the light

 


 


 

נכתב על ידי , 28/8/2012 22:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-29/8/2012 17:01
 



לדף הבא
דפים:  

74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)