לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My wAna Life


אף אחד לא באמת יודע מה נכון בשבילו ומה החיים יזמנו לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

אחרי תקופה שלא הייתי


אני בעיצומו של משבר גדול שמעלה שדים מהעבר ושאלות על העתיד.

אני כועסת ועצובה. מאוכזבת ומאוהבת.

מקווה להצליח לעבור את זה עם תובנות כי ככה אני לא מסוגלת להמשיך.


מה שאכלתי היום: 20/1

קערת ברנפלקס גדולה עם חלב 1%(200), לשיקת לחם שיפון עם גבינה (100), קלמנטינה (60), סלט עם טונה וגבינה ושתי פרוסות שיפון (300), 2 קערות מרק ירקות (140), שקית ברנפלקס (180),  2 פרוסות לחם שיפון (160) , כמה פריכיות קטנות (100)

סה"כ : 1280


 

שיניתי את שם הבלוג והמשתמש. אני בהחלט כבר לא wana be ana.

יצר ילדותי ומטומטם. המהות של פתיחת הבלוג הזה אולי כן חשובה כדי להבין וללמוד אבל אני לא רוצה לתת לאף אחד טיפת דוגמה מהפוסטים של פעם.

עכשיו אני wonA. רוצה לנצח. ולא רק את המחלה.

אני רוצה לנצח את הדכאונות והאכזבות מהכשלונות וחוסר המוטיבציה והעצלנות והחולשה.

נראה מה עושים מכאן...

 


 

 

21/1

שלוש פרוסות לחם, חצי חביתה, גבינה וירקות (350) החבר דחף והוא מתחרפן כשאני אומרת לא: בעיה., תפוח וקלמנטינה (120), מעדן בריאות ארומה (360), קפה הפוך דל (120), פרגית (100), קוסקוס וירקות (200), לחמניה מחיטה מלאה עם גבינה (200), קערת ברנפלקס גדולה עם חלב דל (200)

סה"כ: 1650

בהחלט יותר מידי. הליכה 30 דקות.



נכתב על ידי wonA , 20/1/2011 08:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  wonA

מין: נקבה




4,580

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwonA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wonA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)