לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Dont Want To Miss A Thing


I will never let you fall i'll stand up with you forever...

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

לא כ"כ מובן


אני לא מבינה למה אני נלחמת

לפעמיים אני אומרת לעצמי האם זה טוב להילחם ?

האם זה בסדר שאני עושה מזה כזה עיניין?

אני סהכ רוצה לראות שאכפת לו ממני

כי בזמן שהיינו יחד לפי מה שראיתי הוא רק דיבר ודיבר ודיבר ולא עשה כלום ולא השקיעה בשביל הקשר שלנו ואני הרגשתי שזה סתם, שאני סתם מתאמצת בשבילו..:\

לפעמיים אני אומרת לעצמי למה אני עושה מזה עייניין..

אני רוצה להילחם... ללמוד אותו לפחות.. להשקיע בקשר..:\

ואם אין לך זמן להיות אם מישהי - אל תהיה איתה..:S

והוד מנסה להאשים אותי בזה..

שהיה..

הוא לא מבין כלום ממה שנאי אומרת ואומר שאני ממציאה שטויות :\

זה עצוב.

כמה שחשבתי שטוב הוא בסוף היתברר ההפך.

הוא שיקר לי בעיניים..:\

בשבילי זה נגמר.

בשבילו? זה שטויות.

נכתב על ידי , 1/4/2009 23:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeandOnlyMe:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MeandOnlyMe:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)