לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Dont Want To Miss A Thing


I will never let you fall i'll stand up with you forever...

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

זהוו ... להיתרגל לקום מוקדם כ"כ בבוקר.. + הרבה תמונותחחXD


ואיייי אני כ"כ שמחהה שהיה את החופש הזה הייתי צריכה אותו כ"כ...

להישתגע , להישתחרר, להיתחזק...

ואיי זה היה החופש הכי טוב מכל השנים שלי!!

כל יום עשיתי משו..

נסעתי ללונה פארק והכי הכי מצחיק שיש.. עליתי 10 פעמיים על האנקונדה וועל כל המתקנים כמה שיותר יותר טוב אוז בסוף קיבלתי בחילה איומה DX

הכרתי אנשים חדשים..

נהנתי אם חברים שלי כמה שיותר בחופש הזה..

נסעתי לים שזה היה כ"כ כיף אם אינקה דניקק .. ואיי ..

היה הכי מצחיק XDD אינה נפלה.. DX ראינו אישה עירומה בים ודני עדיין חופר לי על זה..XDD חפרנו בחול שמות של אנשים חשובים..3>

היינו בתאונה..XD מזל שלא קרה לנו כלום אבל לאוטובוס.. ואי ואי הכלנו ברגל עד הים.. וראתיי את עוומרר (: שהסיע אותנו רק לתחנת רכבת XD חחח..

קיצר הכי נהנתי בעולם בחופש הזה..

הינה קצת תמונות מהחופש..:

^__^^

אניי

אני והסקסית הזאתת33> חולה עלייךך

 

 

 

 

 

 

 

 

רק תדעו שזה כשר DXX

 

האוטובוס שניתקע בנו .. ומה שקרה לו אחרכך..

 

העבודה שלי ושל אינה XDD ודניאל מאבטח

 

 

3>

 

 

דניק חולה עלייך^_^

 

 

דניאל שעייייייר

 

 

 

היפה שלי והכפכפים השחורים של דנייקק XDD

 

אם אתם כמונו אז אנחנו אוהבים אותכם 3>

 

תנו לה..XD

 

 

 

 

 

 

היתחזקתי החופש..

ואני מקווה שהיה טוב גם ביום העצמאות ואלה...

חולה עליכם סטלנים שליי33> תודה על הכלל ^__^^

 

CYA:P

נכתב על ידי , 19/4/2009 17:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeandOnlyMe:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MeandOnlyMe:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)