לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חנצ’’ווק ©


יום הולדת שמחכינוי:  חנצ'ווק ©

בן: 31

ICQ: 240819291 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

היי


שלום קוראים לי חן ואני לא יודע מה פתחתי בלוג ?! בלאט
אז.. ............ אני פעם ראשון כותב פה ואני לא חושב שאני ממש טוב בזה.
24.6 היה לי יום מצחיק ביותר אני אירנה אלמוג ו........ אוי איך קוראים לה ?
טוב לא משנה הקיצר רינת ואירנה רקדו ריקוד קטונגי בונגי איך שלא קוראים לזה
אני קיבלתי מזה טימטום ואזז.... אני התחלתי ליגמור סתם ככה חחחחחחחחחחחח המבינ/ה
ת/יבין ואז עליתי על אוטובוס עם הנהג הכי סטלן בעולם !!!!!! אין על הנהג הזה רפי חחחח הוא עשה בגללי תאונה
יש את המקל באוטובוס הזה למלה אז לא היה אף אחד באוטובוס אז אני כמובן התחלתי לעשות מתח
ורפיי היסתכל עליי ואז נדפקנו באוטובוס אחר אני נפלתי כמובן מתישהו אני חייב ליפול
בוקר אחר כך אני עולה על האוטובוס שוב איתו לבית ספר
שואל אותו עם הוא בסדר אמר לי כן והיה עם עוד בחורה אה כן הוא בן 24 ככה
והוא אומר לה בגלל הילד הזה אתמול עשיתי תאונה אני אומר לו
רפיי תקשיב זה לא בעיה שלי שאתה כזה חרמן ! אני עושה מתח ואתה מסתכל לי על התחת
ואז הוא שתק היום עליתי שוב איתו לאוטובוס היה עם עוד בחורה ...! בלאט גם לה אומר אותו דבר
אמרתי לו שוב אותו דבר ואז הוא אמר ליי אני לא מבין איך שמן כמוך יכול לעשות 10 פעם מתח ?!!
אני אומר לו רפי עצור את האוטובוס הוא אמר לי למה אמרתי תעצור עצר אמרתי לו צא החוצה אני ירביץ לך והוא יצא חחחחחחחחחח
ואז אני אמרתי לו כזה בצחוק תישמע אתה לא רוצה שמשהו יקרה לאוטובוס שלך ... והוא אמר .
ההמשך יבוא ... הקיצר זה היה מענין ? כי עם לא אז אני פורש חחחחחחחחחחחח

נכתב על ידי חנצ'ווק © , 24/6/2008 00:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנצ'ווק © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנצ'ווק © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)