לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stripped of self respect

For the love of Satan, just take me already

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

הומו? דיי, מה אתה אומר


וואו.
טוב, לעדכן אז לעדכן.
כמו תמיד באתי היום לבית הספר וגיליתי שאין לימודים בגלל איזה בגרות מטומטמת בהיסטוריה שאני לא צריך לעשות, ובמקום זה יצאתי עם דניאל להסתובב בדיזינגוף סנטר. המקום הזה שורץ פריקים ואימואים כמו לאדע מה. לא צריך אפילו לחכות למפגש ישראבלוג כדיי לראות את החבורות האלה.
אני לא שונא אותם, אבל זה עצוב כשחבורת בנות ובנים עם פוני ענקי ופסי זברה עומדים ומלכלכים על חבורת "אימואים" אחרת. במיוחד כשפשוט אפשר לשים תמונות שלהם ולהתחיל לשחק "מצא את ההבדל".
והיה בכל זאת נחמד, אכלנו, היא הזילה ריר על פוסטרים של שחקן אחד, וקנתה חצאית בחנות המעניינת מחוץ לסנטר.
אבל הדבר המעניין הזה שפגשנו כמה חברים שלה. בינהם היה אחד ממש אבל ממש חמוד.
...
*אהמ* כן.

בכל מקרה, נהננו ~איתו~ נורא, ולקחתי את הפלאפון שלו, "למקרה שאצתרך". ועכשיו אני מקווה לנוח לי ומחר לישון עד הצהריים. לא שזה יקרה, אני בנאדם של בוקר שלא מצליח לישון עד יותר משמונה וחצי. אבל יהיה כייף לנסות.

אני שונא ווינסטון שנאת מוות. נראה לי אני אעשן בלאק דוויל עד סוף חיי, אלא עם כן יביאו מלבורו סמות' לארץ.
מה שלא יקרה בקרוב =_=

נכתוב מחר? אני בספק. והערה קטנה לעצמי: צריך למצוא חבר. או לפחות סקס פרנד, אותם יש יותר.
תהיו בשוק כמה הומואים יש פה.
נכתב על ידי , 25/6/2008 17:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון.








הממ, פוסט ראשון.
אז אתם תקראו לי דמיאן. אני גיי, היה לי חבר שאיתו נפרדתי לפני שבוע.
אין לי מוסג מה הביא אותי לכתיבת הבלוג הזה, אבל אין שום דבר רע בזה. אני מקווה.
יש לי לא מעט זהויות סודיות. ובכלל, אני כותב בתור אנונימי.
והשם האמיתי שלי פחות יפה מדמיאן. אבל זה כבר חסר משמעות.

אני אתחיל לכתוב מחר.
נכתב על ידי , 24/6/2008 12:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





105
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDemian_ Rosè אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Demian_ Rosè ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)