לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~•choco help•~


היוווווש... ניכנסתם לבלוג עזרים שיעשה לכם את הקיץ! =)

Avatarכינוי:  Xמנהלת שוקו עזריםX

בת: 27

ICQ: 453657826 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2010

עברתי פה במקרה ו... בבקשה קראו הכל .


אני ממש ממש לא מאמינה הבלוג הזה אמור להיות בן שנה וחצי אבל אני פרשתי,
קודם כל שעכשיו אני מעצבת 3 שנים וממש לא דומה לסגנון שלי כמו בבלוג הזה ,
ושוקו ? איזה מן שם לא מקורי זה...פרשתי חזרתי לישרא עם בלוגים חדשים ובאיכות הרבה יותר טובה.
פעם חשבתי לעצמי למה מגיבים בבלוג הזה מעט ועכשיו הבנתי שהוא מהסוג אחד נדושים.
אני זכרתי את הסיסמא ואת שם המשתמש של הבלוג עד עכשיו ונכנסתי לראות מה קורה,
זו חתיכת נוסטלגיה פתחתי את הבלוג כשהייתי בת 10 וחצי ואני עכשיו בת 12 (:
ולכן לא הייתי טובה בפוטושופ בואו נאמר שהייתי מתחילה עכשיו ממש השתפרתי פששש 3 שנים בפוטושופ,
והייתי בישרא ויום אחר בטיפו יום אחר בישרא ויום אחר בטיפו,מצידי טיפו מת זה אתר תינוקי ואיך לומר?
לא מתאים לי יותר לגלוש שם וזה גם משעמם אתר חמוד אבל יום אחד נמאס,אז עברתי לישראבלוג והפעם לא פורשת 3>
אז אפשר לשחרר נשימה ואפשר לשים לב שבכתיבה שלי נורא השתפרתי (רואים שגדלתי XD)
וזה ממש נחמד לראות דברים שכתבתי בגיל 10 מקסימום 11 ,
אולי יש כאלה ששואלים למה לא המשכתי עם שוקו הנה כמה סיבות -
1.שוקו זה לא שם מקורי ולא פעם ילדה אחת העירה לי לשנות שם בגלל שזה לא מקורי,
קודם כל ילדה יש מיליון ואחת אתרים בשם שוקו , שוקו זה שם הכי מוכר ומסטיק ובננה ופטל הכל מוכר וממש לא מקורי ><
עכשיו אני מנהלת בלוג בשם דיאן וקייטי בלוגים שיש להם עתיד ואני נורא אוהבת לנהל בהם ואני מבעירה שאני לא אחזור לשוקו רק כדי להיכנס ולראות מה עשיתי פעם.
2.שוקו לא היה מצליח קודם כל הייתי מתחילה בפוטו ואנשים רצו דברים איכותיים ומושקעים וכאלה שמעצבים 3 שנים ואני חשבתי שהעיצובים שלי יפים(עכשיו לא) ,
ופעם חשבתי ש-13 תגובות זה מלא עכשיו בבלוג שלי דיאן לא תאמינו היו 209 תגובות ! זה מלא ! בחייאת שזה מלא ..
בתכלס חשבתי שהייתי משקיעה בבלוג אבל לא והייתי עושה פוסט אחרי יום אז קיצר עזבו באלכן ><
הסיבה השלישית היא שפרשתי מישרא בלוג מלא פעמים ולא היה לי זמן בגלל תקופה כלשהי של לימודים ו..בגלל טיפו :/
וגם לא הייתי טובה לא בפוטו וממש לא בישרא כלום לא ידעתי רק עכשיו התחלתי להבין הכל ,
ואני גם מרבה להיות בפייסבוק אז גם את דיאן סגרתי לזמן מה ...
על מי שאוהב את שוקו שימשיך לאהוב 3 > אני נורא אוהבת את שוקו זה הבלוג הראשון שלי בישרא ופתחתי אותו לפני מלא מלא זמן ,
אוהבת את כל מי שגלש פה נשמור על קשר באהבה ענקייית , אור
ולמי שממש ממש רוצה לדבר איתי זה האייסי שלי -
453657826
נדבר אוהבת שוב
נכתב על ידי Xמנהלת שוקו עזריםX , 7/2/2010 06:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





919

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXמנהלת שוקו עזריםX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xמנהלת שוקו עזריםX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)