לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי nono זה אופי!


בלוג מה כבר יכול להיות...

Avatarכינוי:  *nono*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

הפכים ?


אומרים שהפכים נמשכים...

אז אומרים, כנראה שזה לא נכון.. לא במקרה שלי לפחות.

אז לו יש שיער מתולתל ושלי חלק

הוא אוהב ספורט וזה הדבר האחרון שמעניין אותי..

הוא תלמיד טוב אני מנסה..

לו יש עיניים בהירות ושלי שחורות

הוא הייה שם, גם אני

הוא כנראה הספיק לשכוח אבל אני לא

אני מתגעגעת , אני צריכה , אני רוצה

אני אוהבת ?

לא , לא אותו את מה שהוא גרם לי להרגיש .

הלאווי שהייתי יכולה לחזור על זה עוד פעם ולתת לו את אותה הרגשה...

אולי הוא הייה חושב אחרת ...  ואולי לא...

אולי פשוט הפכים ... לא נמשכים...

 

*ולא , לא מדובר באותו אחד מהרבה פוסטים לפני *

 

NONO

 

שיר יפה...

The Script The Man Who Can't Be Moved

 

נכתב על ידי *nono* , 23/2/2009 16:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



dont


dont grow up

be happy that you are

still a child

dream  and hope abut the future

but dont tray to make it closer

cause you cant make it truth  now

you will find someday who you are

you will secside sometime in your way

even if somtime you think its cant be worst

if you find yourself in sind of nowere 

and no one know that you there

the trabels simes so hard

and you are so small

jast look at the sky and say

hi i dont want to

grow up im stil a child

look fore your best

and not fore your friends

find the time see a one

what do you fill ?

do you fill the saliens come to your had?

and  the voises become so quite?

its so good to be thru

so wake up , kiss her lips

and tell her

even if somtime you think its cant be worst

if you find yourself in sind of nowere 

and no one know that you there

the trabels simes so hard

and you are so small

jast look at the sky and say

hi i dont want to

grow up im stil a child

hi i will grow up

but now im a child

 

אופטימי משהו אה?

תודה לאדם מאוד מיוחד שעזר לי להבין את זה

שגיעות? תתגברו אין לי כוח לתקן.... 

nono

 

 

נכתב על ידי *nono* , 15/2/2009 14:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*nono* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *nono* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)