לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ~ Queen Factory

בת: 29

ICQ: 398018411 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פוסט אחרון + הסבר


 

כן , אז כמו שכתוב בכותרת , זה הפוסט האחרון .

מזתומרת - אני פורשת . אבל בכל-זאת , הפוסט הזה יהיה עם עזרים

והפרסים מהפוסט הקודם .

אתם הורדתם לי את החשק לעדכן .

ונכון יש כאלה שיגידו לי שאני לא צריכה לפרוש בגלל דברים כאלה ,

אבל ככה אני מרגישה , כאילו אתם לא רוצים שאני אמשיך .

תוכיחו לי שאני טועה ואני אמשיך .

32 תגובות ב15 יום ?? ועוד חצי מהן שלי !! ~

אני ממש מאוכזבת , ובגלל שאני עבדתי על פוסט חדש כבר

הרבה זמן , ןפשוט חיכיתי להזדמנות לעלות אותו ,

אני מעלה אותו , אבל זהו , אני לא יעשה עוד .

אתם לא מזמינים , לא מגיבים , לא נכנסים , מה זה שווה ??

כפתורים .

 

אופנה ( 28 )

 

 

 

אימו ( 10 )

 

 

 

גלידה ( 40 )

 

 

 הילארי דאף ( 30 )

 

מאפינס ( 45 )

 

קפה ( 28 )

 

 

 

 לוגויים / עיצובים להורדה .

אני עושה השלמות של חתימות , רשימות וכו'

רק למה שיש פה , לכל השאר - רק לוגו .

 לחצו להגדלה - 564352
לחצו להגדלה - 564352 

לחצו להגדלה - 564352

 

לחצו להגדלה - 564352 

לחצו להגדלה - 564352

 

שטויות לרשימות .

אני הכנתי , ככה שזה לשימוש אישי , לא חובה קרדיט , אבל אפשר .

 
הפרסים מהמבצע הקודם :
בגלל שזה פוסט אחרון , החלטתי שכל מי שנרשם למצבע מקבל
פרס , אז כולם קיבלו , וכולם קיבלו פעמיים .
זהו . תהנו מהכל , ואם אתם לוקחים תלנקקו .
אז בפעם האחרונה ,
 
נכתב על ידי ~ Queen Factory , 23/8/2008 14:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,487

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ Queen Factory אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ Queen Factory ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)