לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^_________^



Avatarכינוי:  mayoosh [[:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009


אז כן,

כמו כל השנים מבטיחים דברים, רובם לא קורים.

לשכוח, להשקיע, פחות דברים? חעחע. מצחיק.

השנה הכי עמוסה שהייתה לי עד עכשיו זאת בהחלט, 2009.

מה לא היה לי כבר בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2009?

הדרן, פעולות בצופים, אינספור שיעורים פרטיים, 

2 בחינות למגמות, סדנאות במגמה, סיורים של המגמה,  

ביקור בכותל, בר מצווה לאח שלי וזה עוד לא הכל.

 

שיגיע כבר החופש הגדול..

מחרתיים מבחן במתמטיקה, לא התכוננתי.שייט.

אין לי מושג למה פירסמתי את זה, כנראה הייתי ממש משועממת, ביי.

נכתב על ידי mayoosh [[: , 3/3/2009 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayoosh [[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayoosh [[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)