לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלמתם לעבוד בהייטק? - זה לא חלום



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

איכות חיים


שלום רב לכל בני ישראל. מה אומר בשבילכם הביטוי "איכות חיים"? שונה לכל גיל...
- 8 ימים: מוהל
- חודש וחצי: חלב
- שנה ויומיים: מוצץ
- 3 שנים: בוץ
- 7: צעצועים
- 13: מתנות
- 17: רשיון
- 18: קל"ב
- 21: בילויים
- 30: קריירה
- 40: בית פרטי
- 50: יאכטה
- 60: שקט
- 70: זקפה
- 80: חיים

אנחנו נולדים, גדלים, מתפתחים, מתבגרים, לומדים, עובדים, מקימים משפחה, מסתכלים אחורה ורואים את החיים שלנו על כל ה"ציר" בבת אחד. האם אתה רוצה לעבוד במקדונלדס כל החיים? גם הם (מקדונלדס) לא רוצים, כי בסוף תתפוס הרבה שטח, יצטרכו להרחיב את הדלתות. טוב, רוצה לעבוד במקום אחר? בשכר מינימום? בבלוג הזה אני אספר לכם על אפשרות אחרת. הדרך לא קלה אבל קצרה ובטוחה. תצטרכו לוותר על איכות החיים בגיל 21 אבל תרכשו אותה לתמיד.
אני אספר לכם כמה טוב לעבוד בהייטק, כמה קל לעבוד בהייטק ביחס לעבודות אחרות, כמה נוח לעבוד בהייטק, וכמה ישראל צריכה שתעבדו בהייטק. מכירים את האמירה: "מה אני אעשה אחרי הלימודים?" התשובה הנכונה - תלוי בך. אתם תתפלאו כמה מפותח ההייטק הישראלי, כמה אנשים מקצוע הוא זקוק ואיזה תנאי עבודה אתם יכולים לקבל.
תרמתם שנים לצבא? תתרמו גם ללימודים. תאמינו לי שזה משתלם. אני עולה "חדש" לפני 9 שנים, עליתי בלי הוריי, בלי ידע בשפה, בלי אמצעים מינימליים ובלי להכיר את הארץ. אם אני יכול - אתם גם יכולים. צר לי לראות בני אדם חיים על משכורת מינימאלית. למשכורת מינימאלית מטרה אחת - לממן את הלימודים. יש לכם הורים שעוזרים לכם, אתם לא צריכים לשכור דירה, ללמוד שפה, להכיר אנשים, לקנות אוכל, לחפש מכונת כביסה וכ"ו.
הכל עניין של מודעות. הקבוצה שאני עובד בה כוללת 7 אנשים, מתוכם 5 יוצאי ברה"מ. בחברה שלנו יש יותר הודים מאשר ישראלים יוצאי המזרח (בהגזמה, כמובן).
תתחילו להתרגל למילה "מתמטיקה" כי זה יותר מרק מדע. אין צורך להיות גאון, צריך להשקיע זמן וכוח, צריך רצון ולהתמיד. ואם נסראללה ואחמדיגאן יהיו נחמדים, אתם תחיו בכבוד.
ותזכרו שכסף זה לא העיקר, והוא לא תנאי הכרחי לאושר, הוא רק נותן לכם זמן פנוי לבנות אותו. תהיו איתי!!!
נכתב על ידי 72ש"ח , 25/6/2008 20:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  72ש"ח

בן: 42

MSN:  קיים





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל72ש"ח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 72ש"ח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)