לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I believe there's a place for you and me in this crazy world

Avatarכינוי:  search

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

כ"כ מאוכזבת.


וכל אחת באה ואמרה שזה לא כיף ככה, כל אחת עסוקה עם החבר

שהחברות זה מעל הכל, שאם חברה צריכה מישהי אז החבר יכול לקפוץ

אבל הנה עוד אחת מצטרפת למעגל הזה..וזה לא בגלל שיש לה חבר, סתם הכירה ידיד חדש או משהו.

ואני כל כך מאוכזבת..זה כזה לא פייר!

בסדר, אתן מאושרות והשארתן אותי לבד מבלי להתחשב

אני יכולה לחיות עם זה..אבל להגיד משהו אחד ולעשות משהו אחר זה כבר מעליב ומאכזב

והחוסר אכפתיות הזאת והניצול תוך כדי, זה פשוט הורג אותי כל החוסר בושה הזה

אבל מה כבר אפשר לעשות..חברות זה עד המוות לא?

 

שתתחיל השנה הזאת בביצפר חדש

אני לא אראה אותן כל היום ואני אכיר חברות חדשות

ככה יהיה הרבה יותר טוב.

נכתב על ידי search , 24/8/2009 11:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד אחד לאוסף..


אחרי שהיה אחד ונמחק

ואז עוד אחד שעבר מספר שוב ושוב

ואז שכבר לא היה אפשר כי יותר מידי אנשים קראו שם

אז עזבתי...וכבר כמעט חודש שלא באמת כתבתי מה שעובר עלי.

אבל כבר לא יכולתי והבנתי שאני לבד ובעצם אין עם מי לדבר

אז הנה, עוד אחד לאוסף.

 

וזה מרגיש לי כ"כ לא בסדר מצד אחד אבל שחרור שכזה מצד שני.

משהו בי קצת לא בסדר...

נכתב על ידי search , 22/8/2009 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





345
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsearch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על search ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)