לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


החיים שלי,נקודה,מה שכואב לי,מה שטוב לי,מה שרע לי...מה שבא לי. (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

שיר.


קראתי שיש תחרות בבלוג:"כתיבה נוצרת",וסתם החלטתי לנסות להשתתף...

ו..אשמח לתגובות:

שם השיר:מורדות ומעלות.

 

לאהוב את המר,לאהוב את המתוק.

 לשיר בלי לדעת,לכתוב ולשתוק.

 ללכת בלי לראות,ליפול בלי לגעת,

לעוף הרחק הרחק,לעוף בלי לדעת.

 

ללכת הרבה,ללכת רחוק.

לחשוב הרבה ופשוט לשתוק.

לחשוב על הרע,לחשוב על הטוב,

להתמקד גם במעט ולא רק ברב.

 

לומר מה שנמצא היישר בלב

לא משנה שונא,אוהב.

 להמשיך ללכת גם כשיש תקלות

להמשיך בדרך גם במורדות ומעלות.

 

לנסות בלי להתייאש,

לא לזכור מה שאין לזכור מה שיש

לחצות את הקו את הקו האחרון,

להעז,לנסות,לחצות אותו ראשון.

נכתב על ידי -אי שם בדרך למטרה- , 30/6/2008 20:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שני ב-6/7/2008 19:18
 



דמעה ועוד דמעה.........


ים של דמעות.

והן זולגות וזולגות,

כי שוב הגיעה השבירה,השבירה שמוטטה אותי....

ואין לי מה לעשות,רק לבכות ולבכות ולבכות.

כי באמת,אף אחד לא יכול לעזור,אף אחד.

אפילו לא אני.

נכתב על ידי -אי שם בדרך למטרה- , 21/6/2008 03:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של x..Flame..x ב-21/6/2008 03:39
 



אילת.כמה היה טוב,וכמה טוב שהיה. :]


 

ואמנם,כמו תמיד מצאתי על מה להתמרמר. ^^"

 

על החדרים הלא משהו,על השירותים האדיוטים,והמזגן "המקול[ק]ל".

אבל בסכ"ה?היה טוב.

הרבה זמן לא קניתי לעצמי כ"כ הרבה דברים,ועוד דברים שאני באמת רוצה,לא משנה שהם לא כ"כ

הכרחיים ואני אסתדר בלעדיהם,קניתי ואני די מרוצה מי זה. :]

 

במהלך החופשה הקצרצרה והמעולה,קצת התגמשתי,הייתי רגועה יותר.

לא נתתי ללחצים להשפיע עלי,או לאנשים.

לא נתתי למחשבות להסיח את דעתי יותר מידי,וככה לא הייתי ממורמרת יותר מידי.

וכך גם היה לי קצת שקט נפשי,מה שהרבהההה זמן לא היה.

אנשים לא הטרידו אותי,היה לי שקט נפשי,פיזי..

אז,אני שמחה על החופשה הזו,והייתי מסכימה בכיף לעוד 3-4 ימים כאלה בלי לחשוב פעמיים.

 

אז בימים הקרובים יש לי לחרוש למתכונת..

זה הולך להיות קשה... =_="

אבל עברנו את פרעה,ואת הנסיעה הארוכההההההה לאילת,אז נעבור גם את זה. ^^

 

עד לפה,חפירות שני מרמורים (ע"ר)!

שלא הייתה ממורמרת כל השבוע .XD

נכתב על ידי -אי שם בדרך למטרה- , 7/6/2008 02:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Simple Song. ב-11/6/2008 15:21
 





כינוי:  -אי שם בדרך למטרה-

בת: 31

MSN: 

תמונה




7,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אי שם בדרך למטרה- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אי שם בדרך למטרה- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)