לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

' דבש, הכל דבש.. כל יום אני משקרת אותי מחדש3> '




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

לא רע , אבל גם לא טוב !!!!


לא יודעת כבררררר

שטוב לי ואני אומרת לעצמי סוףסוף טובבב קצת.

אז פתאום מתחיל רע

ואז הוא לא ניגמר עד שאני לא מצפה שהוא יגמר

החיים שלי הזויים מוזרים ומשעממים ,

 

חודש הבא אמא שלי צריכה ללדת בחך ה'

היא עוד שניה מתפוצצת

יופי אח !

רציתי אחות, כל מה שאני רוצה קורה לי הפוך

זה כיאילו מישו מנסה לעשות לי בכוונה

אבל הכי מעצבן ?!

שאני כותבת פה ואפחד לא יקרא !

למה ? עמה !

כי העברתי תבלוג מספר ואפחד לא יודע אותו

ומזה עוזר לי בישביל עצמי?!

אני כבר יודעת את כל הדברים האלה עלי.

 

והכי חרא שהרס לי את כל החודש ?

שמחר יש בצפר

החופשה היתה כלכך טובה, לא יכלה להיות טוב מזה

לא יכל להיות ממש לא !

ומבחן ,ויש מלא מבחנים להתכונן כוסאמו שונאת בצפר..

החודש היה לי כלכך עמוס לא יכלתי לזוז ועם היה לי חצי שעה מנוחה בלי לעשות כלום

כולי היתי מאושרת !

כל יום היה לי איזה 20 דברים לעשות

חג מעלות יומיים ,חזרות לחג מעלות, חזרות ברצף של 6 שעות על הבוקר אצל שלומי, סוף חודש פרמיירה

מטרוק ומשם ישר לחזרות בלי לישון אפילו

והינה סוף סוף נגמר

ועכשיו מה"? עכשיו התקופה של המבחנים והלחץ

אייאי , כמה החיים קשים לפעמים, ואני צריכה כסף !!

ואינלי זמן לעבוד בגרוש מהלחץ הזה ,

עכשיו , כן שוב עם הפוזות שלו מי הוא חושב שהוא?!

מה אני סחלה שלך יאלה תרגיע תדיבורים

לא מתאים לי שידברו אלי ככה, לך לאיזה זונע אחת באשדוד ודבר אליה ככה, אלי לא !

ועד שפגשתי מישו כלכך חמוד עם אופי מושלם וגם חתיך פשוט יש בו הכל

עכשיו גם איתו רבתי

כי אני פשוט כל דבר טוב שמגיע לי לידיים אני חייבת להרוס אותו

כזאת אני !

עקומה והורסת

וחשבתי שיש שם משו מזה אמיתי ויפה

ובחג מעלות שזה כבר היה על השיא

יומיים אחרכך הרסתי הכל עם שיחת טלפון עצבנית !

כי אני ככה כבר אמרתי נכון ?

כן אממממרתי !!

ואני שונאת תאופי המעצבן שלי שונאת

כולם בהתחלה נדלקים עלי בגלל החמדויות שבי

עד שמכירים אותי יותר מדי

ואז נמאס כי אני כזאאאת

ואי אינלי כוח כבר לרדת על עצמי

כואב לי האצבעות מחר בצפר והיתהפכו לי השעות

ובאלי למות מהמבחן הבן שרלילה הזה !@#

למה אני כותבת את זה בכלללל למההה ?

מישו יראה? הא הא ? !

לא !

יאלה אני זזתי סלללאמת בהצלחה לי ^^

[ ואני יודעת שלא יהיה טוב]

כמו כל פעם !@#@!$%


חיוך מזויף שכזע %&


נכתב על ידי , 22/10/2008 22:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 275224936 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlorenyy mallka ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lorenyy mallka ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)