לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Smile : )



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

איך החיים קשים, אין כבר על מי לסמוך באמת שאין ! @@@


בס"ד

-

להגיד לכם ת'אמת ? אין כבר על מי לסמוך, אתה מספר למישהו משהו ישר הולכים מרכלים וזה

אנשים בימנו אין לה מילה כבר . אפשר לסמוך רק על ה' ... הוא היחיד שנותן לך כוח לקום בבוקר והוא היחיד שנותן לך סיבה לחיות !!

אנשים לומדים מטעויות אני למדתי מהטעויות הכי קשות בחיים שלי ...

כשכולם ממציאים שמועות עלייך ושכל אחד בא אלייך ביציאה שאת שרמוטה זה מאוד קשה

אחרי שנה קשה צריך להיתמודד עם כל מה שכולם אומרים ולשים זין על כולם !

כמה שזה קשה להתעלם מכל הילדים היצורים האלה שלא יודעים לכבד מה לעשות חייב להמשיך בחיים ... !!!

יודעת שבעזרת ה' יהיה טוב והמצב יחזור למה שהיה כשכולם עוד כיבדו אותי איך שהייתי

אבל עכשיו כל בן שאני לא נתתי לו מה שהוא רצה הלך והמציא שהוא זיין אותי נו באמת מתי אתם תבינו שלא כל מה שאתם רוצים אתם תקבלו ? ... והכי מעצבן שיש ילדים שמאמינים לשטויות האלה ושאני אומרת להם ' תינדור לי שאני לא בתולה ' הם אשכרה נודרים! מה אתם עושים לעזאזל אתה מאמין ליצורים האלה ונודר ? נדר זה לא מילה ולא שבועה זה נדר וזה לא צחוק ... אנשים פשוט לא מבינים את זה !

אני כבר לא נשבעת ולא נודרת זה לא אמיתי הדבר הזה ואני לא מאמינה לשום נדר שנודרים לי ולשום שבועה שאומרים לי ..

ואם להגיד ת'אמת הרבה פעמים אמרתי לעצמי שאני רוצה למות ושהחיים חרא אבל תמיד התגברתי והצלחתי להיתמודד ובחיים לא ניסיתי להתאבד ויודעים מה

 

אני גאה בעצמי !  תהיו גם אתם גאים בעצמכם ותחיו את החיים ! החיים יפים

 

 

נכתב על ידי , 11/2/2010 21:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגזוזי:) ב-12/2/2010 01:23
 





2,824

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Yulia - The Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Yulia - The Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)