לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is HOT


3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אחריי הדיכי בא האושר.


אני לא מאמין שאחריי כל התקופה המגעילה הזאת.. מתחיל להיות שמח.

אז בואו נסכם מה הלך בזמן האחרון?

 

הספיקו להעיף אותי מבצפר, היום מצאתי בצפר חדש אני מקווה שאני אתקבל אליו, בנתיים מחכה לתשובה.

הספקתי גם להכיר את הנשמה התאומה שלי (פזזזזזזזזזזזזזזזז3>)

גם סופסוף הבראתי לומרות שעדיין אני משתעל כמו גמל<:

אמא התחילה להביא לי עכשיו עסקאות של אם אני יתחיל ללכת לבצפר החדש אם בכלל יקבלו אותי אליו, אז כל עוד אני ילך אליו אני יקבל כסף, לא פייר מנצלת את התשוקה של בן אדם לכסףP:

אבל ניחא נכנסתי לאחד מבתי הספר לספרות הטובים בארץ לפי איך שהבנתי דווקא כשיבקרתי בו הוא היה מאוד נחמד.

ויותר מזה אני היתי בשיחה עם המורה למגמת ספרות, וכזה איזה ילד אחד שם בא לאמא שלי;

"את מורה חדשה?"

"לא אני אמא שלו ששם מדבר עם המורה"

~הוא כזה מסתכל עליי~ וחזור לאמא שלי

"ואו יש לך ילד ממש יפה OO"

וכזה היא מסתכלת עליו מוזר...

ואז הוא ענה לה

"אם היתי בחורה היתי מתחיל איתו מזמן"

 

גם עד שחשבתי שהגעתי למקום חדש ,

כבר זיהו אותי שם איזה ילדה אחת באה אליי

"אתה מנשר נכון?"

"כן..."

"יא ידעתי ביי חתיך"

היה מוזר XDD אפילו אמא שלי הסתכלה עליה במבט של WTF מה הבעיה שלה...

 

והיית עוד אחת שממש חפרה לי...

ולא היית פשוט יכולה לסכם את בזה שהיא ראת אותי פעם אחת במועדון חח.

 

קיצקוץ בצפר ממש חמוד יהיה נחמד אם יקבלו אותי לשם.

 

 

 

הו ולפני שאני שוכח שלשום חבר שלי הקים אותי ב4~5לפנות בוקר בידיוק איך שחזרתי הביתה וחשבתי שאני הולך לישון והוציא אותי מהבית בישביל יום צילומים, אבל סה"כ היה נחמד ודווקא יצאו כמה תמונות טובות=]





 

ימים נחמדים עוברים עליי..

נקווה שזה ימשך עוד קצת...

 

ביי.

נכתב על ידי iLove2HUG , 2/10/2008 13:35  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  iLove2HUG

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiLove2HUG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iLove2HUG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)