לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבת לעשות פוזות [ולא רק למצלמה XD]


היי כולםם הגעתם לבלוג שילי:my life in my blog... מקווה שתהנו.. chen הסינית XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008


פרק -2-

טוב אז בלאט ברירה יצאתי החוצה מזה החוצה לביצ'פר..

ונחשו מה לבשתי?! אחרי שלילה שלם תכננתי בגדים כן כן לבשתי ג'ינס וחולצה,אז מה נראה לכם?! לאמשנה..

עליתי למונית בעודי בעצבים על אמא שלי! אחח לפעמים זה כיף שהם שם ולפעמים... לא~!

עליתי למונית ודבר ראשון כמו תמיד -ברר דברים על הנהג- משחק התמידי שלי כשאני עולה למונית קירח ושמן כמו כל נהגי המוניות בעולם.. וברור ש-מעשן- טוב בעודי נחנקת לוות מהעשן ושומעת ברקע שיר מעפן של אייל גולן אני חושבת מה הולך להיות היום הליצמודים?! וברור לכם שלא באמת חשבתי על לימודים אלה על משוו אחר טוב דיי -מישוו- אחר נחשו?! כה הוא אתם יודעים אני כבר לא יכולה מצד אחד תמיד אני חושבת שאם אני אמשיך הוא יתאהב בי מצד אחד.. אבל מצד שני.. עזבו אני מעדיפה לא לחשוב על הצד השני.. מסתכלת מהחלון והינה תודה לאל התחלף לו השיר המדהים והמהמם שכל נערה בת 13 רוצה בפלא 'אייל גולן בסולו מרגש' פשוט לבכות כמה שזה יפה..

מסתכלת על הדרך ולא מפסיקה לחשוב עליו וגם כשאני לא חושבת עליו אני כה וגם שאני חושבת שנאי לא חושבת ואז אני בטוחה שאני לא חושבת אני חושבת מטריד ביותר!![אני לא הבנתי נקווה שאתם כה]

מכירים את זה שתמיד החברה הכי טובה שם בשבילכם ?! אחלה ! מכירים את זה שלא?!

היום יום חרא עוד שניה אני יוצאת ביציאה לנהג:"תגיד אתה יכול לקחת פה פניה לאילת?"

אבל לא עשיתי את זה .. תיסכול XD

המונית נעצרה 5 מטר לפני השער "תגיד אתה לא יכול להתקדם עוד טיפה קשה לך כל כך?!" טוב לא אמרתי יצאתי מהמונית אמרתי לכם יום חרא ולמה למה לא לחקתי אוטובוס?! כן כן פספסתי..

נכנסתי לביחצ'פר וןמי עם לא עומד השער ה-פאקצותתתת- יאי אס..

בוחנות אותי כאילו נפלתי מהירח וכאילו זה לא קורה כל יוםפ יודעות מה למה לא עוד פעם כאילו זה לא קרה תסתכלו עלי תעשו פרצוף תחת!

עכשיו אפשר ללכת?! יודעות מה אפשר לחשוב אתן מלכות היופי!

אין אין כל דבר הופך ת'יום הזה ליותר חרא ממה שהוא!

נכנסת לכתה מזה מלאת התלהבות תיזהרו שמישוו לא יקבל קרינה מכמה שאני זורחת!

נכנסת לכתה ומזה חיוך על הפנים ! נראה לכם?!\

וכל הפקצות של הכתה קופצות עלי מה קורה ממצב?!

-עופו לי מהפנים

לא הלך הורדתי את ה-mp כה ישלי אחד אבל מעפן לאלה קיבלתי אותו לפני שנתיים טוב אני לא כזאת!

וואי ותנחשו מה יש לי שעה ראשונה?! ספורט,סטינקי!

ואז הוא נכנס לכתה עושה את עצמי כאילו לא אכפת לי ממנו אבל לא יכולה להפסיק להסתכל עליו!

וזין על אלה ששמים לב שאני אוהבת אותו..

הוא בא ואומר לי שלום ולרגע קפאתי אבל תמיד שאני רואה את זה בתוכניות זה נראה לי כ'כ מתומתם מה את כזאת סתומה שתקפאי בגללו?!

כנראה שכה!

אני עונה לו כזה ה..ה...היי..[דדדדפפפוווקקקההה]

הוא בא ואומר לך שלום ואת כמו דפוקה מגמגמת לו בכייף!?

אם הייתי מישוו אחרת היתי מעיפה לעצמי סטירה

ישבנו שם כמה בנות איזה 5 בנות עזבו אינלי כוח לפרט...

והוא כזה תגידו מישהי ראתה את דניאל?

 ואני כזה עוד פעם החברה האילגת דפוקה סתומה מפגרת מכוערת שהלוואי והיתי נראית כמוה שלך!? ולא לא אמרתי את זה!!!

אני כזה כה היא בדיוק הלכה לדפוק ת'ראש בקיר וגם את זה לא אמרתי אוףףף=/

עד ששיר עונה לו כזה כה היא הלכה לשרותים היא במחזור..

הוא כזה טוב מסתובב ואומר למה היתי צריך לשמוע את זה!?

הולך לשירותים [של הבנות למי שלא הבין]

וקורא לה היא באחד התאים היא שומעת אבל לא עונה ואז היא עושה כאילו היא חושבת שזאת שיר :"שיר תקשיבי יש לך כדור?!"

הוא כזה כדור תגידי דניאל הכל בסדר?! והיא כזה כמו ילדה דיסלקטית"אה זה פלג אוי אממי תקרא שניה לשיר טוב עזוב אני יוצאת" יצאה הפוסטמה!

ועוד משוו אם לא ידעת על דניאל ישלה שוקס היא לוקחת תמונות של עצמה ולא כמו אנשים נורמלים שמה את זה בשוקס עורכת את זה בפוטושופ 18,000 פעם וכמו כן מגדילה לעצמה ת'חזה 19,000 פעם.. ומעלה..

אוקיי בואו נחזור לפוסטמה!

אז כמו כן יצאה מהשירותים ואומרת לו מאמי בוא נלך לכתה אני פשוט במחזור סורי אםפ אני עצבנית היום הוא לא יודע מה להגיד ועושה כזה.. טוב נראה לי..

הם נכנסים לכתה ורק שתדעו דניאל היא האויבת המושבעת שלי!!!

היא באה והיא יודעת שאני אוהבת אותו נעמדת לי מול הפנים ומתנשקת איתו אני באה ואומרת לה...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/10/2008 19:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




350
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchen הסינית XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chen הסינית XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)