לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוהבת לעשות פוזות [ולא רק למצלמה XD]


היי כולםם הגעתם לבלוג שילי:my life in my blog... מקווה שתהנו.. chen הסינית XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008


אמרו לך פעם שאתה מכוער?!

יופי!

כי אני חושבת ככה

טוב אני יודעת שאני סתם עובדת על עצמי אז מה?!

לפחות קצת להראות לעצמי  שאני לא אוהבת אותך לעבוד על עצמי...

כאילו אולי דיי עם זה?!

כמה אפשר לסבול אותך?!

-אני שונאת אותך,מרוב שאני אוהבת אותך-

ונרדמתי..

ילדים לקום קדימה..

נועה קדימה למי את מחכה תקומי!

נוו שניה

לא שניה עכשיו!

לא רוצה![בלחש בלי שאף אחד שומע]

פותחת ת'עיינים...

למה אני צריכה את זה?! עוד יום לראות אותך?!

טוב עזבי אותך מחשבות שליליות יום חדש אולי יקרה משוו [כמו תמיד ולא קורה כלום,אמרתי לעצמי]

נכנסתי למקלחת העיניים שלי עדין עצומות פשוט אין להם כוח להיפתח [לא מאשימה אותם].

יוצאת מהמקלחת למרות שהדבר היחידי שיש לי כוח אליו זה המים החמים של המקלחת!

כבר אתמול בלילה סידרתי את הבגדים חולצה מכנס נעליים אפילו תחתונים.. הכול,פתאום עכשיו?! לא בא לי עליהם ואתמול בלילה הם היו הכי יפים בעולם אולי כי חשבתי מה יגידו עליהם?!

תאמינו לי לפעמים זה פשוט נמאס כמה שאנשים מעבירים עליך ביקורת וכמה שאכפת לך מה אכפת להם?!

ובינינו הכי מעצבן זה הפרחות בשכבה יכולות לבוא יום אחד עם שליקס משקפי-חנונים וחולצה בתוך המכנסים ואז זה יהפוך לאופנה [וגם אחרי כל השיחה הזאת אני עדין משנה מה ללבוש!]

קדימה יוצים נועה את נועלת?!

שיואו אמא חכי שניה!

למה כי לא קמת בזמן אז אנחנו צריכים לחכות לך?!

ממש לא אנחנו יוצאים!

אמא אני סידרתי הכל אתמול תפסיקי עם זה!

את יודעת מה תלכו אני כבר אלך במונית תשאירי לי כסף ביי ...

 

נכתב על ידי , 11/9/2008 15:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




350
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchen הסינית XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chen הסינית XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)