לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Crazy girl


כינוי:  תיקי~

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

עדכוניישן וכאלה D:


טוב אני יודעת שדיי הרבה זמן לא עדכנתי,

(כאילו חודש שעבר כן עידכנתי אבל וואלה היו תקופות שהייתי מעדכנת מלא חח ועכשיו אני בקושי שיש לי זמן למחשב).

 

בכל מקרה שום דבר לא כל כך השתנה ..

אני עוד בצבא בבסיס, בנתיים תוך כדי מנסה ללמוד לתואר ראשון בכלכלה ומתמטיקה  באוניברסיטה הפתוחה ותוך כדי גם עבודה.

אני מקווה שאיכשהו זה יצליח לי ואולי גם ישתלם בעתיד (:

 

החיים בצבא הם רגילים,

האמת שאני לא כל כך מרגישה פה את הזמן..

הזמן בבסיס עובר לי דיי מהר אני בעצמי לא כל כך קולטת שאני כבר בצבא 5 חודשים ואני בבסיס הזה 4 חודשים כבר! :O

שזה מלא זמן מבחינתי D:

ותכלס? אני לא מרגישה את זה.. מרגיש כאילו רק אתמול הגעתי לפה והינה עבר לו כמעט רבע מהשירות.

והבסיס גם סבבה אני מאד אוהבת את המקום, את האנשים, המפקדים שלי אחלה !

(רק הדבר היחידי שצריך לשפר כמו שאתם כבר מבינים זה את היציאות... טוב נו, בכל זאת חיל האוויר וכאלה) :/

אבל אני מאמינה שעוד יהיה בסדר!!

 

בנתיים גם נפתח לי הסמסטר לפני שבועיים,

אני חייבת לציין שלימודים לבד זה קריעת תחת ! כאילו אם אין לך את היכולת לשבת וללמוד חופשי מעצמך להכריח את עצמך ללמוד לבד אז אין סיכוי להצליח. ולי יש מזל שלפחות את זה אני יכולה להכריח את עצמי לעשות אחרת לא יודעת מה הייתי עושה אם לא זה ..

 

אני מקווה שאצליח לסיים את התואר עם ציונים גבוהים ולעמוד גם בכל הלחץ הזה (פאק זה 2 מבחנים בסמסטר, וזה כל שבוע יש לנו עבודה להגיש! הלחץ הוא פשוט לא נורמאלי אי אפשר כל כך לתאר את זה אבל אני מוצאת את עצמי חורשת כל ערב מהרגע שמסיימים לעבוד ועולים לחדרים ועד לשעות הקטנות של הלילה ! :O)

 

חוץ מזה אין כל כך חדש,

 כשיהיה לי חדש אעדכן D:

(מקווה שייצא לי לעדכן פה עוד קצת או שקצת יותר פעמים..).

 

נ.ב

אפילו לא שמתי לב שעברו להן 5 שנים שהבלוג קיים ! איך הזמן טס שנהנים ^______^ ;)

  

נכתב על ידי תיקי~ , 30/10/2013 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,236
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתיקי~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תיקי~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)