לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג השטויות שלי : )


הבלוג שלי, סיפורים עלי חיי, ואני מבטיחה שתהנו בו!

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 394580700 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

סיפור בהמשכים :)


טופ.. חשבתי המון המוןן.. ועכשיו

 אני יעשה סיפור בהמשכיים D:

 

פרק 1

 

 

היי, אני גליתת

אני בת 14 לומדת בחטיבה בכיתתה ח'

וכולם קוראים לי גלי או גליתייי^^

יש לי שייער חוםם בלונדיניי וג'ינג'ייי.. קיצר עירבובב ... @:

זה נישמע ממש לא יפה אבל זה יפה ;)

יש לי טלתלים ושיער גלי ביחדד ..

שנה חדשה היגיע אילינווו לפניי 3 חודשים בערך ?!

ואני הישתלבתי עם כל הכיתהה אחותי עלתה לגן לפני חובבהה..

קוראים לה עדן ,, ><

טופפ יש לי חברה טובה ושמה הגרר אנחנו חברות מכיתה א' רק שהיא בת 14 וחצי&&

טובב דדברראשון יש לי אהובב,, אהוב החיים שלי וקוראים לו

אלעדד הוא הכי חתיך בכיתתהה :{} מתה עליוו !!

רק שהוא לא יודעע שאני אוהבתת אותו :(((

פגשתי אותו מכיתהה ד' ובכיתה ו' אני התחלתתי לאהוב אותו ממש.. ^O^

כל הזמןן הכנתי פתקים בשיעורר

 גלית

           &          

אלעד

=

אהבה לנצחח3>

 

אלה הם הפרטים :) עכשיו נתחיל בסיפורר ;]

 פרק 2

רגילל שמעתי את הקול היפה של אמי :] קורא לי בבקור יום שני

[היום האהוב עליי] קמתי מהמיטה שמחה^.^ פתחתי ת'ארוןן לבשתי חולצת בי"ס

צמודה בצבע אדום P: טייץ וחצאית ג'ינס :)). יררדתי למעתה לאכול ארוחת בוקר

אמרתי לכולם "בוקרר טוב " ועדן "בוחרר טובפבפ.. [ישנונית../]

חיבקתי את אמא ואבא נישק אותי במצח D:

 ישבתי לאכול ויצאתי לבצפר .

בדרךך פגשתי את הגר  :))  דיברנו על דברים שונים ומשונים ><

וגם דיברנו קצת עלל אלעדד D: , היסמקתי .

הגענו לבצפר והירגשתי ממש ממש רעננה , ואמיצה והייתי מסוגלת לעששות הההכל

חשבתי על אלעדד .. והיה כל כך בא לי להציע לו חברותת .. הרגשתתי כמו

מלאךך מאוהב 3>O:-) התייעצתי עם הגרר .. דיברנו .. עד שהסכמנוו

חיקיתי עד שאלעדד יהיה לבדד והוא היה לבדד בדיוק רגע מושלם להצעת חברות :)

התחלתתי לצעוד צעדים גדולים ועיטיים .. הלב שלי היתחיל לפעום חזקק ..

עד שהגעתי .. הוא היסתכל עליי במבט לא מביןן

בקושי יכולתי להוציא מילה מהפפה .. ממש גימגמתי .. מולוו והרגשתי ממש מטופשת ..

הרגשתי את ידו ידו הוא שם לי אותה על הסנטר והרים לי O:אותו מולו..

הסמקתתי ברמותת !! לא ידעתי מה לעשותת ?1! לבכות לשמוחח לכעוסס

הכל היה מבולבלל בראשי והכלל התרוצץ לי בראששש ו.. לא הספקתי לחשובב

והואא נישקק אותתי קלות בלחיי ....!! והגר השקיפה על הכלל כמובן

אחרי שהוא נישקק אותי רק שהיצלחתי למשוך מילה מהפפה היה צילצולל .. :'(

אוףףףףף צלצול ארור שכמותך!!!  אבלל הכי חשוב הוא נישקק אותתי !!!!

הוא הלך . והגרר קפצה עליי ואמרה : "גליתת! גליתת! גליי!!גליתת הוא נישקק אותך!!!!!!!! " היסמקתתי ..

היתחלתי לגחח קלותת ואמרתי :" הוא נישק אותי .. נכוןן..

הודרתי ראש ואמרתי :" אבל לא היספקתי להוציא מילה מפי .. לא אמרתי לו כלוםם ..

אבלל תקלטיי!! .....!! הוא נישק אותךך זה כל הקטעע הגר אמרה .

נאנכתי . עלינו ללמוד אוףף >:( לא סובלת לימודדים!!!!

סווף סוף היגיע סוף יום הלמודיםם :) ראיתתתי את אלעד מתקרב אלייי

הוא אמרה לי:" אממ.. רצית לומר לי משהו ? ו.. סליחה על היום בהפסקהה .. "

הייתי המומהה לא הבנתתי למה הוא פתאום מדבר איתי ככהה.. אבל לא אכפת ליי!!

העיקר שזה קורהה סוףף סוף!! :)))) חשבתי לעצמי .

ממש לא ידעתתי מה להגיד היתרגשתתי ממש!!!! אמרתי לוו : "אממ..,, סליחה ? על מהה"

שיחקתי אותה . רציתי לראות מה הוא יגידד D:

עלל.... זששה.. ננו. את יודעתת .. אז אמרתי לו שזה לא משנהה

האא.. כן רציתי להגיד משהוא .. כלומרר לשאול!! ממש הסמקתיי

עדד שלקחתי אוומץ ואמרתי לו : "אתתה... רוצה להיות חבר שלי .. ? "

הוא ענה ..

 

+*-+*-=_*=(_*_=*-=*0_*+-

ההמשךך .. :]

 

אמרתי לוו : "אממ..,, סליחה ? על מהה"

שיחקתי אותה . רציתי לראות מה הוא יגידד D:

עלל.... זששה.. ננו. את יודעתת .. אז אמרתי לו שזה לא משנהה

האא.. כן רציתי להגיד משהוא .. כלומרר לשאול!! ממש הסמקתיי

עדד שלקחתי אוומץ ואמרתי לו : "אתתה... רוצה להיות חבר שלי .. ? "

הוא ענה ..

האא.. .. .. [הוא חשב על משהוו] לא יודעת על מה ..

הוא אמר: "כן :)"

ווואוו!!1 כל כךך שמחתתיי כמעט התאלפתתי :O

לא ידעתי מה לעשותת ..!! אני עכשיו הילדה הכי הכי שמחה בעולםם!!

חיחיי.. מתה עליוו!!! רצתתי מהר הבייתה אף אחד לא היה בבית

הוצאתי קולה קפואה מהמקרר שתיתי ואז רצתי לחדר והיתחברתי לאייסי

הגר הייתה מחוברת :)

 הינה השיחה:

(2:35) GaLiT^^:

היי!! ממצב?!?!

(2:37)הגרוששש$$:

סבבהה , מאיתך?

(2:35) GaLiT^^:

יוואו את לא יודעתת !!

(2:37)הגרוששש$$:

מהממהמהמהמ?!!!

(2:35) GaLiT^^:

הצעתי לו חברוות!!!

(2:37)הגרוששש$$:

ומה הוא ענה ?!

(2:35) GaLiT^^:

כןןן!! הוא ענה כןן

 

(2:37)הגרוששש$$:

וואוו כיףף לך .. :]

(2:35) GaLiT^^:

כןן ^.^

(2:37)הגרוששש$$:

באאלך ללכת לאנשהו ??

(2:35) GaLiT^^:

בשמחחה ^^

(2:37)הגרוששש$$:

נלך לקניון?!

(2:35) GaLiT^^:

כןן!! אז יאללה ביי

ניפגש ליד הבית שלי :)

(2:37)הגרוששש$$:

ביי :)

 

ניפגשנו - הגר-"היי" אני:"הייי ,, אז הולכים ??"

כאןן בטח :] אמרה הגר.

הלכנו לקניון והיינו בג'וייסטיק ובבאוליג :))

אחר כך הלכנו לסרטט.

אאה.. גלית ?? אמרה הגר

אני:"מה ?O: "

הגר:" תיראי מי פפה"

אני:" [היבטתי לצדדים] מה מיי ??!

הגר:" מאוחוריךך ,, מצחיקונתת"

אני:" O: "

זה היה אלעדד !! והוא היתנשקק עם חברתו לשעברר ://

אני:" תמידד ידעתי שבנים הם חארותת!!

הגר:" בואי נלךך מכאןן ! "

אני :" :'( כןן בואי נלך .. !"

רצתי הבייתה כולי בוכהה

דחפתי ת'ראש שלי בתוך הכרית והיתחלתי לבכות רצחח

בסוף נידרמתתי עד הבוקרר.

קמתי עצבניתת והיתלבשתי בהתאם .. :S

לבשתי חולצה שחורה על כלב כזה עצבני ווג'ינס הקרוע הזהה

ירדתי למעתתה ולא רציתי להראות את העצבנות שליי

שחס וחלילה אני לא יוציא את העצבנות את אמא שלי..

אנירתי:" אמא, אני לא רוצה לאכול"

אמא:" את בטוחה? "

עניתי בעצבנות :" כןןן!!!!!!!"

ואז אמרתיי: סליחחה.. :'( ..

והייתתי מוכנה לבכותת !! ....

מזל שפגשתי את הגרר  שתמיד מעודדת אותי :)

 

 פרק 3

 

היא ראתה אותתי בבגדים כאלה וחשבה שהיום אני רוצה להיות גוטיתת ..

סיפרתי להה.. והיא היסתכלה עליי כמו על לא יודעתת מה .. :S

כשהיגעתי לבי"ס ראיתי עוד פעםם את הילדה הזאת ואלעדד

הגר הלכה לאנשהו בזמן שהיסתכלתי על הילדה ואלעד :/

הם דיבדוו .. לא יודדעת על ממה.. אבל גם לא הייתי לדעתת

פתאוםם הגר קפצהה עליי מהצד והיבהילה אותי ממש!!

היא מרה לי שהם ניפרדיםם כי הוא רוצה להיות איתך והיא אמרה שאתמול

הם היתנשקו בגלל שהם ניפרדוו .

הייתי ממש מאושרת ומרוב אושר ירדו לי דמעות :') .

אלעד היתקרב אליי ואמר :" מה שראית אתמול זה לא היה מה שאת חושבבת"

אמרתי: "זה לא משנהה !! "

הוא חיבק אותיי .. ואני הסמקתי .. :]]

סוףף סוף עבר היוםם ... רצתי הביתה ראיתי טלביזיה הוצאתי מיף תות בננה

קר רצתי לחדר שלי והיתחברתי .. אף אחד לא היה מחובר :[ .. באססה . 

טיילתי באינטרנט ומצאתי בלוגג יואואו זה היה הבלוג של אלעדד ..

זה היה בלוג החיים שלוו .. איזהה מתוקקק :]]]] ^.^

 טובב הייתי המוממה כשראיתי את זה :

 

"יומני היקר,

פגשתי נערה יפה :] היא הציעה לי חברותת ..

כאילו היא קראה את המחשבות שליי .. O: הייתי מאוהב בה

מכיתה ד' . אבל לא אמרתי לה.. סוף סוף אנחנו ניפגשים..

זרקתי את חברתי לשעבר אחרי שהיא היציעה לי חברות .. :)

ועכשיו ? אני מנסה איכשהוו להציעה לה לצאת איתי..

בנים .. תתנו לי עצות איך לעשות זאת!.. "

 

 ממש נידהמתתי שברתי את הכוס שהחזקתי ביד ...

ניקיתי את הריצפהה מהרסיסים של הכוס..

הגבתי והתחזתי לבןן D:

ורשמתי לו עצה ,תיראו:

תזמין אותה לערב רומנטי:

עם נרות, ארוחה יפה וטובה, מוסיקה קלאסית

חושך ,והמוןן המון אהבהה...!!

ממש ממש רציתי לראות עם הוא יעשה את זזה!! O:

אחרי יום ראיתי שהוא נתן תשובה:

ממש יש לך חוש רומטי ..! אני ינסה את זהה

תודה!!

+_*_+*_+%^&+/*_/+_

המשךך ..

 מתח אותכם?!! הינה המשךך!!

 

ורשמתי לו עצה ,תיראו:

תזמין אותה לערב רומנטי:

עם נרות, ארוחה יפה וטובה, מוסיקה קלאסית

חושך ,והמוןן המון אהבהה...!!

ממש ממש רציתי לראות עם הוא יעשה את זזה!! O:

אחרי יום ראיתי שהוא נתן תשובה:

ממש יש לך חוש רומטי ..! אני ינסה את זהה

תודה!!

אלעד רץ לקניות, הוא קנה כלל מה שצריך ^^

אמא ואבא שלו עבדו לילה. היה לו מזלל ]]

הוא קנה: מפה יפה, אוכל וקנה ספר בישול><....

נרות, ויין .. [כבר שותים יין]

הוא חזר הבייתה עם חיוך מרוחח

הוא ערך הכלל על השולחן , הכין אוכל לפי המתכונים,

וסידר את הכלים. הוא ניכנס למקלחת מוטשש.. (*.*)

הוא יצא היתלבש יפה שם בושם+שם פפיון ><<

הוא היה מוכן :).

השעה הייתה 7:23

שכבתי על המיטה משועממתת .. :-/

היה לי משעמם מוותת! כל כך משעמם שיכולתי לקפותת מהחלוון... :S

שמעתי את הפלאפון שלי מצלצלל ..

עניתי. זה היה אלעדד ! הינה השיחה:

אני:"היי"

אלעד:"היי"

אלעד:"מה את עושה היום הערב?"

אני:"כלום.. אני מתה משעמוום.."

אלעד:"באלך לבוא אליי?"

אני:"כןן.. אגב.. מאיפו לך את הפלאפון שלי?"

אלעד:"היתקשרתי לחברה שלך"

אני:" טובב.. ביי "

אלעד:"ושמעיי ..תילבשי שימלה;]

אני:"טוב ביי"

אלעד:"בייי מאמיי ;]"

הוא ניתק.

הוא קרא לי מאמיי!!!

טובב... כמו שחשבתיי אני חושבת[בטוחה] שזאת הפגישה!!

שרשמתי לוו והוא לא יודעה שזאתת אני!!!

איזה כיפלליP^^

טופפ.. נכנסתי להיתקלחח..

חיפשתי את השימלה הכי יפה שליי 3>>

ובסוףף מצאתיי..!! היא הייתה מדהימה!!

צבע אדום עם נצנצים כאלוו והיא הייתה עם מחשוף קטנצ'יק

שמתי דרדראנט ובצוור שמתי בושם וגם שמתי בושם במפרקי הידיים

היתאפרתי 3>> הייתה לי קשתת מהממתת!!! שהיתאימה בול

לשימלה שליי 3>>>>> שמתי לפני זה קרם לחות לשיער יבשש ואז שמתי

את הקשתת.. שמתי נעלי עקב מדהימות אדומותת ומבריקותת 3>

ניראתי נסיכה ! >.< ירדתי למעתה, הייתי מוכנה.

אמא ששלי אמרה לי:

"לאן את הולכתת נסיכה? ..

לפי הלבושש.. המראה... "

אני:" אאההממ.".מילמלתי

אמא:" אתת יוצאתת לדייט ראששון?!!1"

טוב אז... בואי אני יספר לך משהו :)...  

 

 פרק 4

 

שימעי גליתיי,

בדייט הראשון תמיד תהיי טיבעית

שהוא יוהב אותךכמו שאתת! תישתדלי לא לפשל;]

נישקתי אותה. יצאתי החוצהה, היה חשוךך

אבל הגעתי בשלום לבייתו ^^"

ניכנסתיי ואז דיברנו:

אלעד:"היי, בואי היכנסי."

אני:" תודה .. "

אלעד:" את ניראתת פשוט מדהיםם!!"

אני היסמקתיי..

הוא קרה לי לסלון.. היה חשוך ..

היה בלי אוררר......

רק הנרות בערוו... זה היה כ"כ רומנטיי!! 3>>

הוא היסתכל עליי.. ואני עליוו ..

בסוף היתקרבנו והיתקרבנוו ... היינו השפתים שלנו היו מל"מ

מאחד ליד השנניי בסוף עצמתתי עייניםם ........

אזז....

+*+/+*_+/*_/*)_-/_*

המשךך ><"

עצמתי עייניםם.. היתקרבנו יותר ויותרר...

ואז השפתיים שלנו נגעו אחת בשני .. זה הייתה נשיקה

ארוכהה... הוא אמר לי:

"אני אוהב אותך- זרקתי את חברה שלי למעךך"

אני:" אני גם אוהבת אותך-עוד מכיתה ד' ובכיתה ו' הייתי משוגעת עלייךך..

הוא נישק אותי עוד פעםם ..

עד שראינו שהאור ניפתחח בחדר שממול...

מי זה?!!... שאלתי את אלעד בפחדד.. פחדתיי והלב שלי פעם חזקק..

הוא חיבק אותי וניסה להרגיע אותי היתקרבלתי בתוך ידיו והא אמר לי:

"תישארי כאן, אני הולך לבדוק מי זה" הוא היציא מחבט מהארון שבמטבח.

דאגתי לו נורא, היתחילו לרדת לי דמעותת.. אמרתי לעצמי למה זה קורה דווקא לי

ולאלעד?! למה?! למה לא לפאקצות שבכיתה שלי?!1.. מילמלתי. שמעתי את אלעד צורח..

עייני היתמלאו עוד יותר דמעותת! רצתי ולקחתי סכין את הסכין הכי חד שםם

ניכנסתי באמיצות לחדרר שממנובא האור והצרחה של אלעדד.. היו לי פרפרים בבטןן.. פחדתיי

אבל אני מוכנה לעשות הכל למעןן אלעד.. ניכנסתי וצרחתי צרחה איומה! היפלתי את הסכיןן ואמרתי בפחד :"איזבו אותו!! ועייני היתמלאו עוד יותר דמעות, עיזבו אותו אמרתי בכל הכוח שליי.. שכבר לא נישאר ליי..

הם היסתכלו עליי.. היסתכלתי עלייהם בחזרה במבט פוחד ומאיים היתקופפתי ורציתי להרים את הסכיןן..

שמעתי את אלעד מהצד צועק ליי:" גליתתת לאא!!" אבל היתעלמתי ממנו ..

הם אמרו לי:"עם תיגעי בנו אני נהרוג את החבר שלך"

רציתי לבכותת! ירדה לי טיפה על הריצפהה .. זאת הייתה דימעה.

נורא רציתי להרוג אוותםם כי הם נגעו באלעד שליי..

אבלל יצאתי משליטה לגמריי... רצתי ולקחתי תנופה עדירה ונעצתי את הסכין לשניי האנשים שעמדוו

לייד האיש שאיים על אלעד.. אלעד היסתכל עליי במבט פוחד וכועסס וצעק לי איך יכולתת?1

היסתכלתי עליו בפנים מוטשותת.. הרוצחח שעמד לירות באלעד .. עמדתי לפני אלעד והוא ירה ביי..

נגעתי במקום שהוא ירה בי נגעתי וראיתי את הדםם שיורד לריצפהה אלעד:"גליתת לא!!!"

היספקתיי לתקוע את הסכין שלי בתוך האיש ואמרתי לאלעד:"עשיתי זאת למענ.. ך."

ושכבתי על הריצפה.. אלעד שוב אמר:" גליתת?! גליתת?1 את שומעת אותיי??????!!"

הוא צעק לא! הכי גדול שלוו.. גלית..

_______________המשך____________

הרגשתי את הדמעות שלו זולגות על פני גופי,

אבל לא היתעוררתי, הירגשתי איך שאני מדממת,זה היה כואב.. ממש ממש כואב...

רעדתי, ניזכרתי ברגעים הכי מרגשים שלי עם אלעדד... שוב, אבלל.. פתאום כל הדברים האלו היתפוגגו

היתעוררתי בבית החולים, ראיתי 4 פרצופים שלא היכרתי, לא זכרתי כלום,

אני:"אאאהמה מי אתם? איפו אני נמצאת?" אמא שלי שלא הכרתי היתחילה לבכות תוך כדי שאבא שלי שגם לא הכרתי חיבק אותה הם הלכו לצד.. ראיתי פרצוף ממש לא מוכר .. שאלתי אותו:" מי אתה ילד?"

הוא אמר:"גלית.. את לא מזהה אותי? את היצלת את החיים שלי!" את נילחמת נגדם ועמדת מולי והם ירו בך במקומי.. מי זה הם? שאלתי. הוא אמר:" הרוצחים" הוא נישק אותי.. ודמעותיו זלגו עליי.

היתחלתי להיזכר בנשיקה, בצרחה שלו, באמא שלי באבא שלי, פקחתי את עייני וצעקי :"אלעד!" חיבקתי אותו הוא אמר לי:" את זוכרת! " אמרתי לו:"כן.. אני בחיים לא אשכח אותך.."

אמא ואבא שלי באו אליי אמא שלי היתחילה לבכות מרוב אושר.. והפרצוץ הרביעי הייתה עדן.. אחותי הקטנה..

היא אמרה לי:" גלייתת"בכל תינוקי  . והיא חיבקה אותי. ביקשתי מאבא ואלעד לשאול את הרופא מתי הוא ישחרר אותי.. הרופא אמר:" אה.. אני חושב שהיא תוכל להישתחרר היום אם היא תרגיש טוב. בסוף הישתחררתי.

אלעד ישב איתי כל  היום, בבית שלי. אמא ואבא שלי לא היו בבית. הוא הישגיח עליי. הוא אמר לי:

"אני חייב לך הרבה מאוד, את הצלת את החיים שלי! אני ממש לא הייתי גבר, לא היצלתי אותך, הכל באשמתי"

אני אמרתי לו:" לא, אל תאשים את עצמך,אתה הייתה קשור. הם קשרו אותך.. וחוץ מזה. אתה לא אשם, אני אשמה... אני שלחתי לך את ההודעה בבלוג שלך.. התחזתי לבן.. אלעד:"את ראית את הבלוג שלי?" אני:" כןן"

אלעד:"לא.. זאת הייתה אשמתי.. לא הייתי צריך לבקש עצות.."

אני:"זה לא משנה מי אשםם.. העיקר שאנחנו עכשיו ביחד והכל בסדר."

אלעד היסתכל על הפציעה בבטן.. והוא אמר :"אני מקווה שזה יעבור מהרר"

אני:"גמני.."

 

המשך יבואא....

                                עם אתם רוצים לדעת מה קרה תרשמו לי. אחרי 3 תגובות אני ממשיכה.


אני משתתפת בתחרות העיצובים שבקיס :)

 

משתתפת בתחרויות שבמרקר!!

תרשמו גם ;]

תתצתרפו לטבעת! :)

כל בלוגי השטויות והחיים שלכם פה 

 

 

נכתב על ידי , 28/6/2008 17:34  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברכה למליטה


קודם כל..

ברכה למליטושש!!~!

מליטושיתת?@#~! מתה עלייך!!

כמה מילים לפני הברכה:

מליטה- היא השמש של כולנו

מליטה- היא כמו כוכב מנצנץ בשמיים

מליטה- ככככולם אוהבים אוותתה!!!

כאן- עיצבתי את הברכה בפוטושופ..

 

 

היא לא הייתה להיות כ"כ ענקית.. אבל יש לי בעיה בפוטושופ עם גודל התמונה.

 

והההכי הכי הכי חשוב?!!?!.. מקווה שמליטה אהבה את זה :')

נשיקותת- מליטה שיליי ^^

 

 

האא.. תתצתרפו גמאתם לטבעת פה 

כל בלוגי השטויות והחיים שלכם.

 

נכתב על ידי , 28/6/2008 10:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי יומולדת בקרובב!! :)))+מבצעע


ממצצב?!! אצלי מאודד מאוד סבבה!

יש לי יומולדת בחופש הגדולל ואני יהיה ?! בת 11!

תיראו , הכנתי לי רשימה מה אני הולכת לעשות ביומולדת..

הוא יהיה ביום שישי.. חבל :((

 

1. בבוקר בזבוזז קופהה בקניוןן!! [ש לי קופת חיסכון]

2. ללכת לבריכהה D:

3.ללכת לקבל מתנות ממהורים ..

4. לעשות יומולדת עם המשפחה.

5. לקבל ברכות מהאחים הקטנים שליי O.o

6. להיותת במחשבב דדע - לא השארתי לזה כמעט מקוםם :[

7. ללכת לישון Zz

 וביוםם אחרי?! אאני הולכת למקום אחד שיש שם מתנפחים ובריכה ביחד :)

 

איזה כיף ליי!! חיחי.. XD

 

מבצעע! - לכבוד יום ההולדת שמתקרב ללי :)

בחרתתי מלאכיםם - כי הםם יופיי שלל יצור!!!

 

1.  2.  3.  4. 

 

פנויים: 1,2,4

תפוסים: 3

נכתב על ידי , 27/6/2008 18:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתר נולד ^^ פוסט פתיחה :)


ברוכים הבאיםם לבלוג שלי !

 

נמעס לי לבלות אתרי עזר עיצובים וגראפיקה 

אני רוצה בלוג פשוט :) בלוג, שאני מספרת על החיים שלי,

ושרוב האנשים/ילדים/נוער ידעו ויגיבו.

יהיה כיף

אני עושה מבצעים+פרסים

סתםם סיפורים שהמצאתי ..

ותמונות מחוויות מרגשות , טיולים ועוד ..

אני יערוך דברים שטויים שיעלו לי לראשXD

אני יספר לכם הההההכל

מה אני חושבת על החיים , מה אני חושבת על עצמי..

אני סך הכל ילדה בת 10

אבל , אנסה לשכנע אתכם בכיף!

 

תתחלסס?!

זה סתם בלוג השטויוות שלי! P:

נכתב על ידי , 27/6/2008 16:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





350

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני, והחיים שלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני, והחיים שלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)