לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמודדות - פאנפיק על טוקיו הוטל


בלוג סיפורים שמבוסס על הלהקה טוקיו הוטל, תהנו (:

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

...




 

אני יודעת אני נוראית,

אף פעם לא רציתי לעשות את זה אבל כשאני מסתכלת בסיפורים הקודמים אני מבינה כמה נוראית ולא הגיונית הייתי, אני לא מסוגלת לקרוא את הסיפורים האלו, אני מרגישה פשוט בושה.

הבלוג חגג שנתיים בתחילת החופש ואני ממש רציתי להמשיך אותו ולעשות אותו שוקק חיים אבל שום רעיון לא עלה לי, אני הייתי צריכה לחשוב ולהפנים כל מיני דברים בנושא הכתיבה שלי, עכשיו אני הבנתי דברים שלא הבנתי קודם.

בגלל זה אני חושבת שעד שאני לא אצליח לכתוב משהו נורמאלי אני לא אמשיך להפעיל את הבלוג, 

לכן אני מודיעה בצער רב שהבלוג יהיה במוקפא בזמן הקרוב. 

אני מתה עליכן ומודה לכן על זה שהייתן כאן! הייתן נהדרות למרות מעט התגובות בפרקים האחרונים שפרסמתי,

אני מבטיחה לחזור עם הסיפור הכי מפציץ בעולם ולכו תדעו אולי עם המשך מטורף להתמודדות.

אוהבת המון ומעריכה אותכן הרבה יותר,

יובלי♥

 

 

נ.ב אם מישהי מרגישה צורך אז לדבר או כל דבר אחר אני תמיד כאן [email protected] מסנג'ר & מאייל

 

נ.ב 2 אני שותפה לבלוג המלצות לספרים, כן אני מתה על ספרים, מודה באשמה, אם בא לכן תעשו סיבוב israbook-ישראבוק

נכתב על ידי , 23/9/2010 00:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




36,109
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתמודדות • יובלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התמודדות • יובלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)