לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמודדות - פאנפיק על טוקיו הוטל


בלוג סיפורים שמבוסס על הלהקה טוקיו הוטל, תהנו (:

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

פרק 12 - חשיפה חלק א'


Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}



"אני מוכן לעסקה" הודיע "אני מוכנה רק עם תביא לי עכשיו צ'ק עם כל הכסף" אמרה בחיוך "בסדר" אמר האיש, הוא הוציא את פנקס הצ'קים שלו כותב במהירות צ'ק ומביא אותו לידיה של הנערה.

"תודה" חייכה היא, הוא מצידו לקת את הפלאפון שלה, מחבר אותו לכבל USB שצץ משום מקום ומעביר את התמונות יש אל תוך המחשב.

"נפלא לעשות איתך עסקים" אמר האיש "אין בעד מה" חייכה מרי-אן ויצאה מין החדר "עשית את זה ?" שאלה אחת בחברותיה "כן" ענתה בחיוך מרוצה.

"היא כל כך הולכת לסבול" אמרה לעצמה בסיפוק "אף אחת לא תיקח לי את ביל קאוליץ" אמרה לעצמה.



"אז מה כבר קניתם ?" שאל טום כאשר נכנסנו הביתה "מה לא ?" השבתי והורדתי את וויל על הרצפה ביחד עם כל השקיות שהחזקתי.

"נכון ביל הכריח אותך לקנות כל כך הרבה ?" שאל טום "כן" חייכתי "היי, את שיתפת איתי פעולה, בכלל לא הכרחתי אותך" ביל הגן על עצמו.

"טוב נו, אתה צודק" אמרתי והתיישבתי על הרצפה ליד וויל, הוא שכב על ביטנו מסתכל עלי ומחייך "פעם ראיתם דבר יותר חמוד ממנו ?" שאלתי והרמתי אותו "בוודאי שאין" אמר ביל בחיוך והתיישב גם הוא על הרצפה ומלטף את וויל.

" וויל שינה את שניכם לגמרי" אמר טום "יכול להיות" אמרתי "אפשר לראות מה קניתם ?" שאל טום והתיישב גם הוא על הרצפה "כן, בטח" אמר ביל.

הוא שפך את כל הדברים על הרצפה "נו באמת ביל, אתה לפעמים כל כך חסר שכל" אמרתי בייאוש, הוא רק חייך אלי חיוך רחב.

"וואו איזה מגניב" אמר טום והרים כובע צמר, הוא שם על וויל על הכובע, וויל הסתכל עלי בחיוך "חתיך קטן" אמרתי ודגדגתי אותו קלות.

"מה הולך כאן ?" נשמע קול מפתח הבית "הוו, היי אמא, אני וג'ן-ג'ן כרגע חזרנו ממסע קניות לוויל ועכשיו אנחנו מראים לטום את הכל" חייך ביל.

"אבל למה לפזר על הרצפה ?" שאלה היא "גם אני שאלתי את אותה השאלה" אמרתי "טוב, אז לפחות בואו נעשה את זה מסודר" השיבה.

"איך נעשה את זה מסודר ?" שאל ביל "כל בגד שאתם תראו לטום אתם תביאו לי אותו, אני אקפל אותו ואניח על השולחן" השיבה "אהה, נחמד" אמר ביל.

התחלנו להראות את כל הבגדים לטום וסימון "זה היה מייאש" אמר טום לאחר שסיימנו "אתה ביקשת את זה" חייך ביל "תפסיק לחייך כבר, אני לא מסוגל יותר לראות את החיוך שלך" אמר טום וזרק עליו כרית "זה לא היה נחמד טום" אמר ביל "סימון, את חושבת שהם יתבגרו מתישהו?" שאלתי בייאוש "אני לא בטוחה" השיבה בחיוך.

למחרת קמתי בשעה מאוחרת למדי, לא הייתי רגילה לקום בשעות כאלו, פקחתי את עיניי וחקרתי את הסביבה, לא ראיתי את ביל ואת וויל בשום מקום.

קמתי מהמיטה, צחצחתי שיניים ושטפתי פנים, לבשתי בגדים חמים וירדתי למטה.

במטבח ישבו טום, דיויד, ביל ועליו וויל "בוקר טוב" אמרתי להם "בוקר רע" אמר דיויד "מה קרה הפעם ?" שאלתי והתיישבתי ליד ביל.

הוא זרק אלי את עיתון הכי פופולארי בגרמניה,העיתון הזה לרוב מדבר על החדשות מעט על ספורט ומעט על תרבות.

"תסתכלי בדף האחרון" אמר לי דיויד הפכתי את העיתון, כותרת זעקנית קפצה לי ישר אל העיניים 'ביל קאוליץ והתינוק המסתורי חלק א'.

"יש עוד קטעים ?" שאלתי באי הבנה "בינתיים לא, הם מתחילים לאסוף חומר וכשיהיה להם הרבה מידע הם יפרסמו את החלק השני" השיב דיויד "מה אנחנו צריכים לעשות ?" שאלתי "אמרתי לביל שיש לכם שתי אפשרויות, לא לצאת מבית במשך חודש ואז כולם ישכחו מזה או לארגן מסיבת עיתונאים" אמר.

"אני חושבת שאפשרות השנייה יותר מתאימה לנו" אמרתי "נכון ביל ?" וידיתי "כן, זה גם מה שאני אמרתי לדיויד" השיב.

הוחלט שמסיבת העיתונאים תתקיים ביום שני ובינתיים חל עלינו איסור לצאת מהבית, דיויד הלך לאחר מכן.

"אוץ" אמר ביל וניער את היד שלו "מה קרה ?" שאלתי "וויל נשך אותי" אמר "אוי איזה מסכן" אמרתי וליטפתי את ראשו "ג'יני זה באמת כואב" אמר ביל בעצב והביא לי את וויל, הוא החל לבכות, הנקתי אותו, לאחר שסיים הוא חייך אלי.

"אני יודעת אני חווה את זה כמעט כל יום בהנקה" אמרתי לו "אוץ" אמרו טום וביל יחד.

"אז איך אנחנו מעבירים את שלושת ימי העוצר ?" שאלתי "אפשר לראות סרטים" אמר ביל "עדיף כחולים" חייך טום "טום, תבין,  ביל כבר לא הילד הקטן של פעם, הוא התבגר, כדי לך לקחת ממנו דוגמא" אמרתי "רק שאמא שלי הייתה פה התלוננת ששנינו לא בוגרים" אמר טום.

"נכון, אבל ביל בכל זאת יותר בוגר ממך" אמרתי בחיוך "שיהיה, לי נוח ככה" חייך.

על דלת הכניסה נשמעה דפיקה "ביל לך תפתח" אמר טום "לא יותר פשוט לצעוק פתוח ?" שאל בזמן שהלך אל עבר הדלת "לך תדע מי יעמוד שם" אמר טום בחיוך.

ביל פתח את הדלת, גיאורג וגוסטב עמדו שם "היי" אמר ביל ונתן להם להיכנס אל תוך הבית "מה קורה ?" שאל גוסטב "אנחנו בעוצר עד יום שני" אמר ביל.

הם התיישבנו על הספה "ג'יני אפשר להחזיק את וויל ?" שאל גיאורג "כן בטח" אמרתי והבאתי לו את וויל

הוא הרים אותו למעלה והוריד במשך כמה פעמים "גיאורג אני מציעה.." התחלתי לומר את וויל הקדים אותי, הוא פלט על כל חולצתו של גיאורג ולאחר מכן חייך חיוך קטן.

"איכס, ג'יני תיקחי אותו ממני, הוא הרס לי את השיער" אמר בלחץ והרחיק את וויל ממנו "אני הזהרתי אותך" אמרתי.

ביל טום וגיאורג התחילו לצחוק לאחר כמה שניות ארוכות שהתאפקו "זה לא מצחיק! זה פשוט דוחה" אמר גיאורג.

"תעלה למעלה, תתקלח ותיקח חולצה מביל או טום" אמרתי לו, הוא עלה למעלה בסופו של דבר.

"יופי ווילי תמשיך ככה" אמר טום וליטף את ראשו "טום, העיקר אתה צוחק עלי על זה שאני מדברת עם וויל" אמרתי לו בכעס.

"ווילי אל תקשיב לדביל הזה" אמרתי וליטפתי את ראשו "בסדר ?" שאלתי הוא חייך "ג'יני תהיה בריאה" צחקק טום.

"אני לא יודעת מה אני אעשה איתך באותו בית בלי יכולת לצאת אפילו לטיול מסכן" נאנחתי "אל תדאגי, אני אעזור לך להעביר את הזמן" ביל חייך חיוך שובב.

"ביל אני לא מתכוונת לשכב איתך" אמרתי "למה? אתם הרי ביחד" אמר טום " אני לא מרגישה מוכנה" אמרתי.

"ג'יני באמת שהפעם אני לא מבין אותך, אתם שנה לא ראיתם אחד את השני, אני חושב שאם זה היה קורה לי הייתי מתנפל על החברה שלי על השנייה הראשונה" אמר גוסטב.

"זה מסובך מידי להסביר, אני לא חושבת שזה נכון לשכב בזמן הקרוב" אמרתי, ביל עלה למעלה באיטיות, טום נעץ בי מבטים.

"נו באמת טום, אני אומרת לכם את האמת, לא מרגיש לי נכון לעשות את זה עכשיו" אמרתי בשקט "אבל חשבת אולי מה הוא חושב, הוא שנה שלמה חי בציפייה לראות אותך" אמר טום.

"אני חושב שהיה יותר נחמד אם היית אומרת את זה בפורום בלעדיו, זה לא נעים לשמוע את זה מחברה שלך" אמר גוסטב "אוף, אני ממש מטומטמת" אמרתי, השפלתי את ראשי וליטפתי את וויל.

הוא הביט עלי במין מבט מנחם שכזה, הוא תמיד מבין כל מה שאני מרגישה, למרות שבזמן האחרון הוא כמעט וכל הזמן רוצה להיות על ביל.

אני חושבת שהצורך הזה הגיע בגלל שהוא לא היה איתנו בשלושת חודשיו הראשונים של חיו.

"ג'יני את לא מטומטמת את רק חסרת טאקט" חייך גוסטב "עכשיו לכי תעלי למעלה לביל, אנחנו נשמור על וויל" אמר טום "בזהירות שלא יפלוט עליכם" גיחכתי

"אל תדאגי, אנחנו קצת יותר חכמים מגיאורג" אמר טום בחיוך, עליתי למעלה, נכנסתי בצעדים זעירים לחדרו של ביל שהפך גם לשלי בשל הנסיבות בזמן האחרון.

ביל נמצא שוכב על גבו על המיטה ועיניו נשואות לתקרה, התיישבתי לידו וליטפתי את ראשו בעדינות "אני לא התכוונתי" אמרתי לו.

"לפי מה שאני רואה את דווקא מאוד התכוונת, את כאן רק בגלל שאין לך מקום לגור" השיב ביל בזלזול.

"אם לא הייתי מרגישה מה שאני מרגישה אליך לא הייתי גרה פה, אולי גג בסביבות היומיים וחוזרת בחזרה לקליפורניה" אמרתי.

"באמת ?, אני דווקא די בטוח שאתם כאן בשביל מקום לישון, אוכל וכסף" אמר באדישות "ביל אם לא הייתי פאקינג אוהבת אותך ממזמן לא הייתי נמצאת כאן" אמרתי לו בשקט.

"את לא מראה את זה" החזיר בכעס "איך אתה רוצה שאני אראה לך את זה ?" שאלתי בכעס "אין בך שום תשוקה אלי, את מעדיפה להיות כביכול בתולה ובקושי נותנת לי לגעת בך" אמר.

"ביל תבין, קשה לי, זה לא קל להיות בהריון רק צד אחד שהצד השני לא יתמוך בך, זה לא קל ללדת לבד בלי שמי שעה איתך את זה לא נמצא לידך, מחזיק לך את היד ומעודד, אתה בכלל לא ענית לי על השאלה" לחשתי בעצב.

"אני לא ביקשתי ממך להשאיר את התינוק, אם לא היית משאירה אותו אני בטוח שלא היינו במצב הזה עכשיו, ושלא היה לך כל כך קשה הכל" אמר בכעס.

"אתה אומר שוויל היה טעות ?! שבכלל לא הייתי צריכה להשאיר אותו ?! ביל אם הייתי עושה הפלה רוב הסיכויים שיהיה לי מאוד קשה להיכנס להריון בעתיד, אם הייתי עושה הפלה רוב הסיכויים שבכלל לא היינו נפגשים שוב" צעקתי עליו.

"אני מעדיף שלא היינו נפגשים, זה עושה לי רק צרות" אמר ביל "אתה שומע את עצמך ?! אתה נהפכת בין רגע לאגואיסט" צרחתי.

"אני לא אגואיסט, אני חושב על טובת הכלל" אמר "אני לא נחשבת טובת הכלל ?" שאלתי אותו " בוודאי שכן, אבל את לא היחידה" אמר במין רוגע מעצבן.

"אני כבר לא מכירה אותך" אמרתי לו, ירדתי למטה והתיישבתי על הספה, חבקתי את רגלי "נו מה היה ?" שאל טום והתיישב לידי כשוויל עליו "חרא, זה מה שהיה" אמרתי, דמעות החלו לרדת מעיניי.

"ג'יני מה קרה ?" שאל טום "הוא חושב שאני מנצלת אותו, שאני גרה כאן רק בגלל שיהיה לי מקום לגור עם אוכל וכסף" אמרתי בבכי, וויל התחיל גם הוא לבכות.

"הוא גם אמר שהוא היה מעדיף אם הייתי עושה הפלה" לחשתי בעצב ולקחתי את וויל וידיו של טום "מה ?! אני לא מאמין עליו" אמר טום.

"תתחיל להאמין" מלמלתי הצמדתי את וויל אלי, הוא עדין בכה.

"נראה לי שגיאורג שבר את השיא של ביל במקלחת הכי ארוכה" אמר גוסטב והתיישב ליד טום, הוא הסתכל עלי "אני שם לב שלא באתי בזמן טוב" אמר גוסטב.

"זה בסדר" מלמלתי, ליטפתי את וויל הוא עדין בכה בקולניות "ווילי, אל תקשה עלי" לחשתי לו.

"אני לא מבין מה עובר על ביל, רק לפני שעתיים הוא היה הכי שמח" אמר טום "מה קרה?" שאל גוסטב "רבנו, הוא אמר שאני מנצלת אותו ושהוא היה מעדיף שהייתי עושה הפלה ובכלל אל היינו נפגשים שוב" אמרתי לו "אני בטוח שהוא דפק את הראש בקיר או משהו, אין מצב שהוא אמר לך את זה" אמר גוסטב.

"לא, הוא היה הכי צלול כמו שרק הוא יכול להיות" אמרתי בעצב, וויל לא הספיק לבכות "מה אתה רוצה וויל ?" שאלתי אותו, הוא רק בכה ובכה.

קמתי מהספה בפתאומיות, עליתי למעלה, נכנסתי לחדרו של ביל "קח, התינוק שלא ביקשת ממני להשאיר לא  מספיק לבכות ואני בטוחה שהדבר היחיד שירגיע אותו הוא האבא האגואיסט שלו" אמרתי בשקט ושמתי את וויל בידיו של ביל.

וויל הפסיק לבכות בין רגע, ירדתי למטה אפילו בלי להסתכל אחורה.

"איפה וויל ?" שאלו גוסטב וטום "אצל ביל" מלמלתי בחוסר חשק "זאת המקלחת הכי טובה שהייתה לי אי פעם" קרא גיאורג כאשר ירד במדרגות, עם חולצה של טום ומחגב על הראש.

"אתה בן-אדם כל כך תקוע" אמר טום "טוב, אני הולכת לישון אצל סאלי" אמרתי "מה עם וויל ?" שאל טום.

"שביל יתמודד איתו" אמרתי, עליתי לחדרו לקחתי תיק ושמתי בו כמה בגדים, ביל בכלל לא הסתכל לכיוון שלי.

יצאתי מהחדר בכעס, חרדתי למטה ולקחתי את המפתחות של הרכב של ביל "ג'יני זה המפתחות של הרכב של ביל או שנדמה לי ?" שאל טום "לא נדמה לך" אמרתי.

יצאתי מהבית מהיציאה האחורית "תמסור לביל בהצלחה עם וויל" אמרתי לטום וטרקתי את הדלת בכוח, נכנסתי לרכבו של ביל, התנעתי אותו ויצאתי משטח הבית במהירות, נסעתי ישר לביתה של סאלי.

 

אני לא מאמין שהיא אמרה את זה, מה הבעיה שלה שנשכב כמו כל זוג אחר? זה לא פייר שאני מחכה לה שנה שלמה והיא עוד באה אלי עם תינוק.

זה כל כך לא פייר מה שהיא עושה, אני נותן הכל בשביל להיות איתה, אפילו בתקשורת המטומטמת הזאת אני אומר הכל ויוצא הכי כנה שיש.

שמעתי רעשים על הפרקט ולאחר מכן מישהו מתיישב על המיטה, לא הזזתי את מבטי מהתקרה, הרגשתי יד עדינה מלטפת אל ראשי, ג'יני כמובן, זה היה כל כך ברור שהיא תבוא אלי, היא תמיד נמשכת אחרי אנשים ותמיד מנסה לשפר מצבים שעשתה, היא כל כך קלה לשינוי, אך עם שאת עקשנית מאוד.

הפעם אני אריב איתה, שתרגיש כמו שאני מרגיש עכשיו.

היא דיברה ואני החזרתי לה משפטים חסרי כל תכלית, הכל רק בשביל שהיא תרגיש רע, אני היחידי שצריך להרגיש ככה במערכת יחסים הזאת.

אמרתי לה יותר מידי דברים פוגעים ולא נכונים, אני כל כך מטומטם, היא עכשיו ירדה למטה, היא עוד מעט תתחיל לבכות, אני מכיר אותה.

מבטי עדין היה תקוע על התקרה הארורה הזאת, אך עם זאת לא הרגשתי שום צורך לנתק את מבטי משם.

לא שמעתי משום מה את קול הבכי שלה, שמעתי רק את קול הבכי של וויל, נו באמת היא תמיד מצליחה לגרום לו להרגיש אותו הדבר כמוה.

הבכי שלו מתחזק מרגע לרגע, בעצם היא פשוט עלתה איתו אלי, עדין נשארתי באותו המצב שהייתי מקודם, רציתי לעשות לה דווקא.

"קח, התינוק שלא ביקשת ממני להשאיר לא  מספיק לבכות ואני בטוחה שהדבר היחיד שירגיע אותו הוא האבא האגואיסט שלו" אמרה בשקט והלכה משם,

בין רגע וויל הפסיק לבכות, הסתכלתי עליו, הוא חייך אלי חיוך קטן וחסר שיניים, אוף אני לא מאמין שרבתי איתה על הדבר הקטן והחמוד הזה.

אני מטומטם, אני פשוט בן-אדם דפוק בשכל, וויל הוא הילד שתמיד רציתי שיהיה לי.

היא נכנסה שוב לחדר, הבטתי עליה מזווית העין, היא לקחה תיק ושמה בו בגדים, לאחר שסיימה וסגרה את התיק היא יצאה מהחדר.

לאחר מספר דקות שוויל מביט בי מרותק שמעתי טריקת דלת חזקה, היא ברחה, זה הדרך שלה להתמודד עם הדברים כמובן, מה אני יעשה אם וויל? אם היא לא תחזור? דיויד יהרוג אותנו, שיט.

"ביל, אתה בן-אדם מטומטם" קרא טום כאשר נכנס לחדרי "זה לא היה בכוונה, באמת שלא התכוונתי להגיד את כל הדברים האלה, אני פשוט הייתי מעוצבן" אמרתי במהירות את הכל.

"בגלל שהיית מעוצבן היא עכשיו הלכה לישון אצל סאלי ואמרה לי להגיד לך בהצלחה עם וויל" אמר טום והתיישב על הכיסא במחשב.

"אנחנו הלכנו חברים, נבוא מחר לבקר" שמעתי את קולו של גוסטב ולאחר מכן סגירת דלת.

"מזתומרת הלכה לישון אצל סאלי ? איך וויל יוכל ?" שאלתי בתסכול "אני לא יודע, היא הייתה היסטרית ועצבנית על כל מה שאמרת לה" אמר טום.

"אבל ללכת בלי וויל ?! היא התחרפנה לגמרי" אמרתי בשקט "ביל היא חברה שלך, והאמא של הילד שלך, ככה אתה מדבר אליה ?" שאל טום.

"לא, אבל היא באמת התחרפנה סופית" אמרתי "אולי אתה התחרפנת סופית ?! חשבת על זה שאולי בגלל כל מה שאמרת לה היא ברחה מהבית ?" שאל טום.

"איך אני אעבור את הלילה ?" שאלתי "באמת שאין לי מושג" אמר טום "אתה ממש עוזר, אני פשוט לא מאמין, מאיפה אני אמור להאכיל אותו, הוא תמיד מתעורר בלילה מת לאכול" אמרתי בפחד.

"אני חושב שנדפקת חזק" אמר טום בחיוך.


טוב, הפעם אתן לא יכולת להתלונן!

שמתי לכן פרק של שלוש ושליש עמודים בוורד,

בהפרש של חמישה ימים בלבד מהפרק הקודם.

אז מקווה שנהנתן מהפרק!

מצפה בכיליון עיניים לתגובות מדהימות שלכן כמו בפרק הקודם(:

אוהבת המון,

יובלי.

נכתב על ידי , 24/11/2009 21:04  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 11- אז כמה עולה תמונה?


Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}



"חברים, יש מישהי בחייכם ?" שאל המנחה "בוודאי שיש, יש אפילו הרבה מישהי" אמר טום בחיוך "כן" אמר ביל מתעלם מדבריו של טום האולפן קפא לכמה שניות.

"ביל שמעתי נכון ?" שאל המנחה "כן, יש לי חברה כבר יותר משנה" חייך ביל "סקופ לא נורמאלי רק אצלנו, לביל קאוליץ יש חברה, קהל הייתם מאמינים ?" שאל המנחה וקריאות רבות נשמעו באולפן.

"יש משהו שתוכל לספר לנו עליה ?" שאל "היא כוסית חבל על הזמן" צחק טום "הוא כל כך דביל לפעמים" אמרתי לסאלי.

"ג'יני את באמת כוסית חבל על הזמן" אמרה בחיוך והמשיכה להסתכל על הטלוויזיה בציפייה.



"היא מדהימה" חייך ביל "איך הכרתם ?" שאל  המנחה "לפני שנה שעשינו קליפ בקליפורניה" אמר ביל "ואיפה היא גרה ?" שאל "אצלי" אמר ביל בחיוך.

"אני כל כך יודעת שזה יביא רק צרות" אמרתי "למה ? הוא בסך הכל אמר שאת גרה אצלו" אמרה סאלי "אוו, בהצלחה לכם" אמרה סאלי בחיוך רחב "תודה סאלי" חייכתי אליה חיוך ציני.

"טוקיו הוטל תודה רבה שבאתם לכאן, עכשיו קבלו בבקשה את שף קנצביץ הגדול" אמר המנחה, כיביתי את הטלוויזיה.

"טוב אני אלך הביתה, יש מלא שיעורים" אמרה סאלי "בסדר" אמרתי, היא לקחה את התיק שלה וליוויתי אותה עד הדלת "ביי ביי" אמרתי ונפנפתי עם ידו של וויל לשלום.

סגרתי את הדלת אחריה "ווילי מה אתה רוצה לעשות עכשיו ?" שאלתי הוא הסתכל עלי ושם את ידיו על פני "אני אצלם אותך, אין לי כמעט תמונות שלך מהחודש הרביעי" המשכתי לדבר אליו.

שמתי אותו על הרצפה והלכתי להביא את המצלמה, שחזרתי הוא החזיק צעצוע שהיה קרוב אליו, התחלתי לצלם אותו בקלואוז-אפים.

כעבור עשר דקות, הוצאתי את השיעורים במתמטיקה, התחלתי להכין אותם ואת שאר השיעורים במקצועות השונים.

וויל החל לבכות לפתע "ווילי מה קרה קטן ?" שאלתי והרמתי אותו הוא הסתכל על שדיי חייכתי אליו והנקתי אותו, לאחר שסיים הוא התכרבל בין ידי.

"אני אוהבת אותך ווילי, אני מבטיחה לך שיהיו לך חיים מדהימים" לחשתי לו וליטפתי את ראשו בעדינות.

הדלת נפתחה ביל נכנס ראשון ואחריו טום "שלום" אמר ביל.

"היי בילי" אמרתי ונתתי לו נשיקה על השפתיים "ג'ן-ג'ן ראית איך וויל נרדם ?" שאל ביל "כן, אחרי שהוא ינק הוא התכרבל על הידיים שלי ונרדם" חייכתי.

"איך היה לכם ?" שאלתי "מצוין, הכל הלך חלק" אמר טום "את ראית ?" שאל ביל "בטח שראיתי, אבל ביל מאיפה הבאתי שאנחנו שנה ביחד ?" שאלתי.

"הכרתי אותך לפני שנה ומשהו, לא הפסקתי לאהוב אותך ואנחנו עכשיו ביחד" הסביר ביל "אני לא הבנתי מילה" אמר טום.

"לא משנה" אמר ביל והתיישב על הספה "אתם רעבים ?" שאלתי "כן, ידעתי שתכיני לנו משהו" אמר טום בחיוך "האמת שלא הכנתי אוכל, הכנתי שיעורים אבל אני עכשיו אכין" אמרתי ושמתי את וויל על ידיו של ביל.

"אז אני יכול להעתיק ?" שאל טום "אין לי בעיה" אמרתי והלכתי למטבח "אני שם את וויל למעלה ובא לעזור לך" אמר ביל ועלה למעלה.

"אז מה טום, אני כוסית חבל על הזמן ?" שאלתי בגיחוך בזמן שחתכתי את הירקות לסלט "יש דרך אחרת לכנות אותך ?" שאל ברמת גבה.

"אני הייתי מציע ג'יני או משהו בסגנון" אמר ביל בזמן שירד במדרגות.

"אבל זה לא מקורי" אמר טום "אבל אתה לא יכול לקרוא לי כל הזמן 'כוסית שחבל על הזמן' זה יותר מידי ארוך" צחקקתי "טוב, נכנעתי אני אקרא לך ג'יני" אמר ולקח מלפפון מהסלט.

סיימתי להכין את האוכל והתיישבנו מול השולחן "תגידו מה הייתם עושים בלעדי ?" שאלתי "מזמינים פיצה?" שאל ביל "אני הייתי הולך על איזה המבורגר גדול" אמר טום.

יום עבר, הבוקר הגיע, התעוררתי למשמע קול הבכי של וויל, הרמתי אותו בעדינות והנקתי אותו, ביל התעורר גם הוא.

"מיום ליום השעות שינה שלי גדלות" אמר והתיישב על המיטה מתמתח "למה ?" גיחתי "כי אנחנו הולכים לישון גג באחת עשרה ומתעוררים בשש וחצי שבע ופעם הייתי הולך לישון בארבע ומתעורר בשבע וחצי" אמר.

חייכתי אליו, וויל סיים לינוק "אני הולכת לקלח אותו" אמרתי וקמתי מהמיטה "חכי לי אני גם רוצה" אמר וקם במהירות מין המיטה.

קילחנו אותו והלבשתי אותו בבגדים חמים, ביל הלך לחלון ובהה שם כמה דקות ארוכות "אנחנו בצרות" אמר ביל "מה קרה ?" שאלתי "קבוצה ענקית של פפראצי נמצאים מתחת לבית" אמר ביל.

"זה הכל באשמת, אתה אמרת שאני גרה אצלך" אמרתי בחיוך "נו באמת ג'ן-ג'ן זה לא מוסיף לנו, הרי גם את נדפקת" חייך.

"טוב אז אולי לא נלך לבית ספר היום ?" שאלתי "יש לי מבחן באנגלית" אמר ביל "טוב אז אני אשאר בבית לבד" אמרתי.

"לא, אני לא משאיר אותך לבד, אנחנו נצטרך ללכת לבית ספר" אמר ביל "איך נלך בלי שהם יראו את וויל ?" שאלתי.

"מה הבעיה ? המכונית חונה בתוך החצר מתחת לסככה עם שער, אנחנו לא נצא מהדלת הראשית אלא מהדלת צד ואז הם לא יראו אותנו" חייך ביל "מתוחכם אתה" אמרתי בחיוך, הוא נתן לי נשיקה על השפתיים והחל להתלבש, כך גם אני עשיתי.

סיימתי לפניו וירדתי עם התיק בל הבית ספר ו-וויל למטה "ווילי היום אנחנו הולכים שוב לפעוטון" אמרתי לו והושבתי אותו על השיש.

"למה את מדברת אל וויל, הוא במילא לא מבין אותך" אמר טום "תתפלא אבל הוא מבין מצוין, אתה יכול להחזיק אותו שנייה ?" שאלתי "כן" אמר.

הרתחתי מים והרמתי את וויל על ידי "טום אתה נוסע איתנו ?" שאל ביל כאשר ירד במדרגות "אין לי בעיה, אבל אני נוהג" חייך "בסדר" אמר ביל והתיישב על האי (משטח שיש במטבח שלא מחובר לשום מקום).

התיישבתי לידו ושמתי את וויל על האי עצמו "ג'יני מה את רוצה לשתות ?" שאל "קפה" אמרתי "אני גם" אמר ביל "לא שאלתי אותך, אני מכין רק לג'יני" אמר.

"איזה מניאק אתה" אמר ביל "תזכור" המשיך "אתה לא מכין ארוחות, ג'יני כן, ככה שאני חייב לג'יני ולא לך" אמר טום.

בסופו של דבר טום הכין גם לביל, שתינו בשקט "שבע וחצי אנחנו נאחר לבית ספר" אמרתי וקמתי מהאי, ביל הרים את וויל וכל אחד לקח את תיק הבית ספר שלו.

יצאנו מהדלת שהייתה בצד הבית ליד המכונית "תשבו מאחורה, החלונות שחורים, ככה לא יראו את וויל" אמר טום והתיישב מול ההגה.

חגרתי את וויל בסל-קל וגם את עצמי "מוכנים ?" שאל טום הוא לא חיכה לתשובה והניע את המנוע "ג'יני אני צריך את הצעיף שלך" אמר ביל במהירות.

הבאתי לו את הצעיף השחור ששמתי על עצמי בבוקר והוא כיסה את וויל, יצאנו משטח הבית כאשר מלא צלמים מנסים להוציא תמונה.

"ביל פעם הבאה אני מעדיפה שנביא לאחד העיתונים תמונה והם יעזבו אותנו בשקט" אמרתי "תאמיני לי שזה כל כך לא עובד, הם רק מנסים לתפוס עוד תמונות" אמר ביל.

הגענו לפעוטון, נכנסתי בזריזות עם וויל על ידי, הבאתי אותו למטפלת הראשונה שראיתי ויצאתי החוצה במהירות ישר אל תוך המכונית.

"אוקי, עכשיו אפשר לנסוע לבית ספר" אמרתי וחגרתי את עצמי, הגענו לבית ספר כעבור כרבע שעה.

"השעה שמונה ורבע, יש לי ולג'יני ביולוגיה" אמר ביל כאשר נכנסנו בשער הבית ספר "תיהנו, אני מבריז, אין לי כוח למגמות על הבוקר" אמר טום והלך למקום אחר.

"ג'ן-ג'ן מוכנה ?" שאל ביל, עמדנו מול הדלת "כן" אמרתי, ביל פתח את הדלת ונכנס לכיתה כשאני מאחוריו "למה האיחור ?" שאלה המורה "פספסנו את האוטובוס" אמר ביל.

"כל הכיתה יודעת שאתה לא נוסע באוטובוס כבר שנים, מה הסיבה האמיתית ?" שאל "אפשר להגיד לך אחר כך ?" שאלתי "בסדר, עכשיו תשבו מהר, אתם קוטעים לי את רצף השיעור" אמר.

התיישבנו אחד ליד השני "מה נגיד לו ?" שאל ביל בשקט "אני אדבר עם היועצת והיא תביא לי אישור, אל תדאג" אמרתי, הוא חייך אלי והחל להעתיק מן הלוח.

השעתיים נגמרו המורה ניגש אלי ואל ביל "מה הסיבה ?" שאל "זה די אישי, אם אני אביא לך אישור מהיועצת זה יהיה בסדר ?" שאלתי "עזבי, אני אמחק לכם את האיחור אבל להבא תנסו להגיע בזמן" אמר ויצא מהכיתה.

"את באה לקפיטריה? אני מת מרעב" אמר "כן בטח" חייכתי, הוא שילב את ידו בשלי ויצאנו לחצר.

"ביל אתה ממש שקרן, אין סיכוי שאתה איתה שנה" עצרה אותנו מרי-אן "יש בימינו טכנולוגיה מאוד מתקדמת שמאפשרת לך לדבר עם אנשים מכל העולם" אמר ביל בציניות.

"אז אני לא מבינה למה היא בכלל איתך, אתה שכבת איתי כמה פעמים בחופש הגדול" אמרה היא בשקט עם חיוך ממזרי על פניה.

"גם אני שכבתי עם בנים במהלך השנה הזאת, זאת הייתה מערכת יחסים פתוחה בגלל שלא גרנו באותו מדינה" אמרתי, לפתע טום נעמד לידינו "טומי נכון שאני באה אליך היום ?" שאלה מרי-אן החיוך חרמני ונצמדה לטום.

"לא, יש לי תוכניות אחרות" אמר טום "אבל הבטחת לי" אמרה בכעס "אם את כל כך נואשת לזיון תלכי לעמוד בצומת" אמר טום בחיוך, היא הסתכלה עליו בהלם וברחה מהמקום.

"ג'יני את שכבת עם בנים בשנה הזאת ?" שאל ביל בשקט והסתכל לתוך עיניי "איך יכולתי ? הייתי בהריון מטומטם" לחשתי לו "אהה, אופס" חייך.

התיישבנו בשולחן "מה את רוצה לאכול ?" שאל "לא יודעת, תביא לי כבר משהו" אמרתי והוצאתי ספר שלקחתי מספריית בית הספר יום קודם.

"הי ג'יני" שמעתי אל קולה לשל סאלי "היי" אמרתי לה "מה קורה ?" שאלה "בסדר גמור חוץ מהמיליון צלמים עמדו מתחת לבית בבוקר" אמרתי "לא נורא אתם תתגברו גם על זה" אמרה בחיוך.

ביל חזר והתיישב, "הבאתי לך טוסט" אמר ביל והחל לאכול את הטוסט שלו "תודה" חייכתי.

היום עבר בלי שום תקלות או בעיות, כך גם כך השבוע.

"אני רואה שאת מסתדרים מצוין והפפראצי עוד לא ראו את וויל" אמר דיויד, היום היה יום חמישי אחר הצהריים, החלטנו שאנחנו נלך להסתובב בקניון בכדי לקנות לוויל בגדים חדשים ויותר חמים.

"אתה בטוח לא רוצה שאני אביא לך מאבטחים ?" שאל דיויד "כן, הכל שקט, אף אחד לא יזהה אותנו, מקסימום אני אתקשר לזאקי והוא יבוא לאסוף אותנו" אמר ביל "תהנו" אמר דיויד.

יצאנו מהבית, שלובי זרועות, וויל עם כובע שחור על ראשו שמכסה גם את אוזנו מסתכל על הרחוב בחיוך.

"אני מציע ללכת מהר, מתחיל להיות לי קר" אמר ביל "אוקי" אמרתי, התחלנו ללכת בקצב קצת יותר גבוה, הגענו לקניון כעבור רבע שעה.

הקניון היה כמעט וריק, רוב האנשים שהיו שם היו בגילאי עשרים ומעלה, הנערים בגילו היו באים לקניון רק בשעות הערב המאוחרות.

נכנסנו לחנות התינוקות הראשונה "מה המידה של וויל ?" שאל "תחפש לגילאי ארבע וחמישה חודשים" אמרתי "בסדר" אמר והלך לצד כלשהו של החנות.

ראיתי כמה כובעי צמר יפה, לקחתי אותם על ידי, הלכתי אל עבר ביל שהחל להעמיס בסלסילה מלאה בגדים ממש יפים.

לאחר שהות של חצי שעה בחנות יצאנו ממנה עמוסי שקיות "בואי נלך לקנות לו גם צעצועים, את בקושי הבאת לו" אמר "אין לי בעיה" אמרתי כך גם נכנסנו לכמה חנויות צעצועים.

עברנו ליד חנויות בגדים, בהן עצרתי והסתכלתי לכמה שניות "את לא רוצה לקנות משהו לעצמך ?" שאל ביל "לא, אין לי כסף" אמרתי "ג'ן-ג'ן מה שאת רוצה אני אקנה לך" אמר ביל.

"אבל לא נעים לי" אמרתי "נו באמת" אמר, בדיוק עצרתי ליד חנות בגדים כלשהי והסתכלתי על ג'ינס שהיה בתצוגה "מה המידה שלך ?" שאל ביל "שלושים ושש או שבע, למה ?" שאלתי.

הוא נכנס לחנות וכעבור שתי דקות הוא יצר עם שקית "מתנה ממני" חייך "תודה ביל" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על השפתיים.

"את רוצה לשבת בבית קפה ?" שאל "כן, אני אשמח, וויל נהיה קצת מכביד" אמרתי.

נכנסנו לבית קפה מלא וביל ביקש שולחן צדדי, המלצרית הובילה אותנו אל שולחן צדדי והתיישבנו בו, ביל הוריד את הכובע וסידר את שערו.

המלצרית ניגשה אלינו "מה תרצו להזמין ?" שאלה "תה ירוק" השבתי "אני רוצה נס קפה" אמר ביל "עוד דקה מגיע" אמרה המלצרית והלכה מין המקום.

"שלום לכם" שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי באיטיות, מולנו התגלתה מרי-אן בליווי צמוד של שלוש בנות.

"מה אני רואה כאן ?" שאלה החיוך "היי מרי-אן" אמר ביל בחיוך מזויף "שלום בילי" אמרה "היי ג'יני" המשיכה לומר בזלזול.

"מה אתם עושים פה ?" שאלה "את יודעת, זה קניון, בקניון לרוב קונים דברים אני חושבת" חייכתי אליה "אבל למה יש לך תינוק ביד ?" שאלה באי הבנה.

"אני עושה עליו בייביסיטר, זה כסף ממש טוב, כדי גם לך לנסות" אמרתי לה במהירות "אני לא צריכה לשמור על תינוקות בשביל שיהיה לי כסף טוב" אמרה.

"את קצת מפריעה, אנחנו נשמח שאת והחברות שלך תלכו מכאן" אמר ביל "תיהנו לכם בקניון עם הבייביסיטר שלכם" אמרה, הסתובבה והחלה ללכת לכיוון היציאה עד שכבר לא ראיתי אותה בעיניי נשמתי לרווחה.

"פאק זה היה קרוב" אמרתי "יותר מידי קרוב" השיב ביל "בוא נלך הביתה וכדי שנזמין מונית, לא בא לי לפגוש אותן כאן שוב" אמרתי "בסדר" השיב ביל, הוא שילם למצרית והלכנו במהירות ליציאה מהקניון, תפסנו מונית וכעבור דקות אחדות הגענו הביתה.

 

"מרי-אן, אני ראיתי כמה שקיות של חנות בגדים לתינוקות" אמרה אחת מחברותיה "כן, גם אני שמתי לך לזה, אני לא עיוורת" אמרה בזלזול.

"מה את מתכוונת לעשות ?" שאלה אחרת "אתם תראו" חייכה אליהן, היא נכנסה שוב לבית הקפה, עומדת במקום קרוב אליהם, היא הוציאה את הפלאפון המשוכלל שלה, מצלמת כמה תמונות שלהם כאשר רואים את התינוק בבירור, היא חייכה לעצמה ויצאה מבית הקפה.

"תמצאו לי את כל המספרים של כל העיתונים הכי נחשבים בגרמניה ואחר כך תשאלו אותם כמה הם מוכנים לתת על תמונה של ביל, החברה שלו והתינוק שלהם" אמרה לחברותיה, בזמן שהן התיישבנו בבית קפה בקצה השני של הקניון.

הבנות דיברו כמה דקות בזמן שמרי-אן שותה באיטיות קפה וקוראת עיתון.

"מי מציע את המחיר הכי גבוה ?" שאלה מרי-אן, הבנות דיברו ביניהן "העיתון __  הציע את הסכום הגבוה ביותר" אמרה אחת הבנות.

"תודה לך" אמרה "איפה המקום ?" שאלה מרי-אן "בבניינים שמעל הקניון" השיבה, מרי-אן חברותיה עלו למשרדים ששכנו מעל הקניון "שלום קבעתי פגישה" אמרה.

"מה השם ?" שאלה המזכירה "מרי-אן" השיבה "תכנסי לחדר מספר מאה ואחת, הגעת בדיוק בזמן" אמרה המזכירה.

הבנות הלכו לכיוון החדר "תישארו בחוץ" אמרה ונכנסה "ממה שהבנתי יש לך תמונות בלעדיות של ביל קאוליץ, עם החברה שלו ותינוק" אמר האיש.

"כן" חייכה "אני מוכן לשלם את הסכום שאמרתי לך בטלפון בתנאי שתראי לי קודם את התמונה" אמר "בבקשה" השיבה, היא הראתה לו את התמונה.

"אני מוכן לעסקה" הודיע "אני מוכנה רק עם תביא לי עכשיו צ'ק עם כל הכסף" אמרה בחיוך "בסדר" אמר האיש, הוא הוציא את פנקס הצ'קים שלו כותב במהירות צ'ק ומביא אותו לידיה של הנערה.

"תודה" חייכה היא, הוא מצידו לקת את הפלאפון שלה, מחבר אותו לכבל USB שצצץ משום מקום ומעביר את התמונות יש אל תוך המחשב.

"נפלא לעשות איתך עסקים" אמר האיש "אין בעד מה" חייכה מרי-אן "התמונה תתפרסם מחר" אמר האיש "מצוין, תפרסמו כמה שיותר מהר" אמר בחיוך ויצאה מהחדר.

"עשית את זה ?" שאלה אחת בחברותיה "כן" ענתה בחיוך מרוצה.

"היא כל כך הולכת לסבול" אמרה לעצמה בסיפוק "אף אחת לא תיקח לי את ביל קאוליץ" אמרה לעצמה.



שלום לכן בנות,

כתבתי לכן פרק ממש ארוך.

די התאכזבתי מכמות התגובות בפרק הקודם,

אתן תוכלו להעלות על עצמכן בתגובות?

אני באמת מצפה שכך..

מקווה שנהנתן (:

אוהבת,

יובלי.


נכתב על ידי , 19/11/2009 16:02  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

36,109
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתמודדות • יובלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התמודדות • יובלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)