לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמודדות - פאנפיק על טוקיו הוטל


בלוג סיפורים שמבוסס על הלהקה טוקיו הוטל, תהנו (:

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

פרק 14 - והנה זה מתחיל || יומולדת לי!


טופ, אז ליובל נדפק הישרא, אז..... כאן אנה מדווחת לכםD:
תבלו, ותהנו מהפרק, הוא באמת טובD:
נ.ב: הפתעה בסוףD:


פרק ארבע עשרה –  והנה זה מתחיל

 

"אני מבקש ממך להתרחק ממנה" נשמע קול מוכר "בואי ג'יני, תיכנסי לאוטו" אמר אותו אחד, הסתובבתי וגיליתי את זאקי "סוף, סוף וויל משתגע כאן" אמרתי, הוא ליווה אותי למכונית והלך להביא את הבנים.

לאחר כמה דקות טום וביל נכנסנו אל הרכב "באמת שאני לא מבין אתכם" אמר דיויד שצץ ממקום כלשהו.

"גנבו לי את האוטו" חייך טום "למה אתה מחייך ?" שאל באי הבנה "כי אני אקבל כסף מהביטוח ואקנה אחד חדש ויותר טוב" אמר בחייך "שתהייה לי בריא" אמר דיויד.

זאקי הסיע אותנו הביתה "תתחילו לארוז, עוד שבוע אתם לא כאן" חייך דיויד מין חלון המכונית.

"לקחת הכל ?" שאל דיויד, כולם כבר היום מחוץ לביתנו, שני האוטובוסים חנו שם גם, השעה הייתה עשר בלילה, דיויד החליט שיוצאים מאוחר בשביל לנצל את שעות לילה באוטובוס.

"כן" אמר ביל בחיוך "אז יאללה לעלות לאוטובוס" אמר דיויד "ביל איפה שמת את וויל ?" שאלתי "הוא היה איתך, אני חושב" אמר "ביל אל תחשוב" אמרתי לו.

ירדתי מהאוטובוס "ג'יני אנחנו נוסעים לאן את הולכת ?" שמעתי צעקה "ביל שכח את וויל בבית" צעקתי "הוא כל כך לא אחראי" מלמל דיויד.

נכנסתי אל הבית, עליתי לחדרינו, וויל ישן בשלווה במיטתו "קטנצ'יק עכשיו מתחילה לנו הרפתקה חדשה" אמרתי לו בחיוך.

הרמתי אותו בעדינות ויצאתי מהבית, נעלתי אותו ועליתי לאוטובוס.

"גאד ביל, לא תהיה פעם שלא תשכח משהו ?" שאלתי כשהתיישבתי לידיו "ג'ן-ג'ן את יודעת שלא התכוונתי" אמר לי והשפיל את ראשו "אני יודעת" אמרתי לו.

"בואי אני אראה לך איפה המיטה שלנו" אמר, הוא הוביל אותי אל המשך האוטובוס "כאן זה המיטה שלי, שלך ושל ווילי, היא נפתחת אז זה אומר שאנחנו יכולים ללכת לישון באיזה זמן שבא לנו כי אז טום, גיאורג וגוסטב לא יכולים לעבור מצד אחד של האוטובוס לצד השני" חייל ביל "כמה נחמד מצדך" אמרתי.

השכבתי את וויל על המיטה "ג'ן בואי אני אעשה לך סיור באוטובוס" חייך "בסדר" אמרתי.

"אז ג'יני מה דעתך על האוטובוס שלנו ?" שאל טום "אין לי מילים, אפשר לחיות כאן שנים" חייכתי.

"אז מה אתם עושים כשאתם כל היום באוטובוס ?" שאלתי "סתם משחקים" אמר גיאורג "אני בטוח שעכשיו יהיה לנו יותר מעניין, וויל יהיה אטרקציה מצוינת" אמר גוסטב "אני שמחה שאתם עושים מהבן שלי אטרקציה" חייכתי.

"מתי הצלם אמור להגיע ?" שאל גוסטב "אנחנו אמורים לאסוף אותו עוד מעט" אמר טום "מזתומרת צלם ?" שאלתי "בכל סיבוב הופעות, מגיע צלם שמתעד מה קורה איתנו" אמר גוסטב.

"חבל שלא הודעתם לי אהמ ביל הייתי מתאפרת" אמרתי "אני שכחתי" אמר ביל "אתה חולה אלצהיימר ?" שאל גיאורג "לא! בכלל לא!" קרא ביל.

האוטובוס עצר ודיויד נכנס אליו "בנים וג'יני הצלם עולה עכשיו, תתנהגו יפה ולא לעשות שטויות" אמר הוא "אל תדאג" חייך טום "אוו עכשיו אני דואג" אמר דיויד.

לאוטובוס נכנס בחור שנראה בן עשרים ומשהו פחות או יותר "תכירו קוראים לו מייק והוא ילווה אתכם בכל הסיבוב הופעות, בהצלחה חבר" אמר דיויד וירד מהאוטובוס.

"טוב אז מה עושים עכשיו ?" שאלתי "משחקים בסוני" חייך טום "אתה רוצה לשחק נגדי ?" שאל גיאורג "אתה יודע שאני הרבה יותר טוב ממך, חבל עליך" אמר טום "אתה לא יודע כמה השתפרתי" חייך גיאורג "בוא נראה" אמר טום.

הם התחילו במשחק מרוץ מכוניות כלשהו "ביל בוא נלך לישון או משהו בסגנון, ממש משעמם לראות אותם משחקים" אמרתי "בואי נלך לצד השני" אמר ביל, קמנו מהספה והלכנו לצידו השני של האוטובוס.

"את יודעת, בשנה שלא היית איתי הייתי בטוח שאם לא תהיה איתי לא תהיה לי אף אחת אחרת" אמר ביל "מה עם כל הבנות שהיית איתן, הן לא נחשבות ?" שאלתי.

"הן באו רק בגלל שאת לא היית, כלומר לא יכולתי לסבול את העובדה שאת לא איתי אז ניסיתי למצוא אלטרנטיבות אחרות" אמר "בילי אתה התבגרת" חייכתי.

"אני יודע" חייך "אתה כל כך שוויצר" גיחכתי "גם את זה אני יודע" חייך, חייכתי אליו בחזרה ונתתי לו נשיקה על השפתיים, המשכנו להתנשק להנאתנו עד ששמענו את קול הבכי של וויל.

קמתי אליו, הרמתי אותו בעדינות ונתתי לו לינוק ממני "אני יכול לשבת מולך שנים ורק לראות את וויל ככה" חייך ביל.

לאחר שוויל סיים לינוק השכבתי אותו בחזרה על המיטה והוא נרדם בשניות "אני חושבת ללכת לישון" אמרתי "צריך קודם לפתוח את המיטה" אמר ביל.

הרמתי את וויל על ידי, הוא פתח את המיטה והוציא ממקום כלשהו שמיכת פוך גדולה.

שמתי את וויל על המיטה ונכנסתי לשירותים להחליף את בגדי לפיג'מה "טוב, לילה טוב ביל" אמרתי לו "אני עוד דקה מצטרף אליך" חייך.

נשכבתי במיטה, מתכסה בפוך, הצמדתי את וויל אלי, הוא ישן עם חיוך על פניו, חייכתי לעצמי ועצמתי את עיניי, לאחר דקה לא נרדמתי ורק חשבתי לעצמי. הרגשתי את ביל צמוד אלי "אני שמח שאת איתי כאן, תמיד משעמם לי בסיבובי הופעות, זה קצת מעצבן להיות איתם כל הזמן" אמר ביל "למרות שלא הייתי מסוגל לצאת לסיבוב הופעות בלי טום" המשיך לומר ביל בלי עצירה.

"אני בטוחה שהסיבוב הופעות הזה יהיה כיף לכולנו" אמרתי כשעיניי עדין עצומות "לילה טוב ג'ן" אמר ביל.

שקעתי בשינה עמוקה עד ששמתי את קולו של טום "תקומו שמנים, אנחנו עוד עשרה דקות עוצרים לארוחת בוקר".

פקחתי את עיניי, וויל היה עם עיניים פקוחות, הוא הסתכל עלי "בוקר טוב ווילי" אמרתי לו, הוא חייך אלי וניסה להגיע לשדיים שלי, חייכתי והתיישבתי על המיטה, הרמתי את וויל, הוא חייך וינק במהירות משדיי.

"אני לא מבין איך הוא אוכל כל כך הרבה" מלמל ביל "כאילו שאתה לא אוכל מלא" אמרתי "הלכתי לצחצח שיניים" אמר, וויל סיים לינוק.

ביל קם מהמיטה באיטיות "אתם מוכנים לסגור את המיטה המזדיינת הזאת ? כל הלילה נתקעתי בה" אמר טום בכעס "טום תפסיק לקלל ליד וויל, אני לא רוצה שהוא ילד ממך דברים כאלה" אמרתי "גם כן וויל" אמר.

הבטתי בו במבט מופתע מאוד "לא אמרתי כלום, אני מת על וויל" אמר טום בחיוך מתנצל ולקח את וויל מידי "טום בזהירות הוא עכשיו אכל" אמרתי "בסדר" אמר, הוא הלך איתו לחלק השני של האוטובוס.

קמתי מהמיטה ונכנסתי לשירותים, ביל בדיוק שטף פנים "אם הייתי מתקלח עכשיו גם היית נכנסת ?" שאל הוא "כן" עניתי.

"מה ניסית להגיד בזה ?" שאלתי וצחצחתי את שיני "סתם, בוקר את יודעת, השכל לא במקום" חייך "השכל שלך אף פעם לא במקום" אמרתי בחיוך לאחר שירקתי הכל לכיור.

"ג'ן את רעה ואני לא אוהב אותך ככה" אמר בעצב מזויף, צחקקתי ונתתי לו נשיקה קלה על השפתיים "בואו כבר אנחנו מתחילים לאכול" נשמע צעקתו של טום.

ביל חייך לעצמו ויצא מן השירותים כשאני מאחוריו, ירדנו מהאוטובוס, מולנו היה שולחן מלא בכל טוב, וויל ישב על טום כשהוא מביט בכל האוכל בעיניים גדולות.

התיישבנו מול השולחן "אני רוצה לאחל לכולנו סיבוב הופעות מעולה, ובתיאבון" אמר דיויד, כולם החלו לשים אוכל על הצלחות "טום אתה יכול להביא לי את וויל?" שאלתי "כן בטח" אמר, הוא קם הכיסא והביא לי אותו.

הוא חייך אלי, הושבתי אותו עלי, ביל הביא לו חתיכת מלפפון.

 

לפעמים אני חושב שאני כל כך לא מתאים להיות אבא, אני חושב על המחשבה הזאת כשאני רואה עד כמה ג'יני אחראית, מגנה ואוהבת.

האם אני יכול להיות גם אחראי, מגן ואוהב? אני חושב על זה מתי שאני לבד עם וויל, רק הוא ואני.

מאז שוויל הגיע עם ג'יני לבית שלי ושל טום וויל נהפך כמעט לכל חיי הוא פשוט משהו שאני חושב שאם לא הייתי נמצא עם ג'יני לא הייתי עושה אחד כזה.

זה דורש כל כך הרבה מאמץ, אבל זה שווה כל דבר, ג'יני שינתה אותי לולא ג'יני עדין הייתי הבן-אדם הילדותי שנפגע בקלות מכולם.

כרגע אני רואה את עצמי בוגר, וויל, ג'יני וטום הם הכל בשבילי, אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדי אחד מהם.

וויל חייכן, הוא תמיד אוכל מלא, תכונות שנלקחו ממני כמובן.

עכשיו נתתי לו לאכל מלפפון, הוא הסתכל עליו שנייה וקצת ומיד לאחר מכן הכניס חצי לפה.

"ווילי לא! אתה לא יכול לאכול כל כך הרבה בבת אחת" קראה ג'יני והוציאה לו את המלפפון מהפה, טום הסתכל בגועל על המלפפון האכול, גיחכתי לעצמי והבאת לוויל חתיכת לחם שחתכתי אותה לחתיכות קטנות.

הוא אכל אותה ברעבתנות.

כשכולם סיימו לאכול עלינו בחזרה לאוטובוס "בנים וג'יני, אני רוצה שתשפו פעולה בזמן הקרוב עם הצלם, אנחנו עכשיו נוסעים לעיר הקרובה יש לכם שלוש שעות עד אז" אמר דיויד.

וויל ישב על הרצפה ושיחק בצעצוע מרעיש "ביל אני לא מסוגל, הוא מטריף אותי" אמר גיאורג אחרי כמה דקות.

"מה הבעיה ? תיתן לו לשחק הוא תינוק" אמרתי "שישחק כמה שבא לו אבל עם צעצוע שלא עושה רעש בבקשה" אמר גיאורג "בסדר" אמרתי.

לקחתי לו את הצעצוע, הוא הסתכל עלי בעיניים מלאות עצב, הרמתי אותו "ווילי לא אל תבכה" אמרתי לו וליטפתי את ראשו, הסתובבתי איתו מצד לצד באוטובוס.

"ביל מה קרה לוויל ?" שאלה ג'יני "לקחתי לו את הצעצוע כי הוא עשה הרבה רעש" אמרתי "אז תביא לו צעצוע אחר" אמרה היא "זה בדיוק מה שהתכוונתי לעשות" חייכתי "כן בטח" אמרה בחיוך ונתנה לי נשיקה על השפתיים.

הבאתי לוויל צעצוע אחר, איזו בובה שכזאת הוא התלהב ממנה מאוד והתחיל ללעוס אותה.

התיישבתי איתו על המיטה, הוא לעס את הבובה והביט בי, חייכתי אליו וחיבקתי אותו חזק, חזק.

"ביל אתה עוד תחנוק אותו!" קרא טום "אני לא רוצה לדעת מה אתה היית עושה לילדים שלך! מלמד אותם איך להזדיין עם בחורות ולשחק עם הזין" אמרתי לו בזמן ששמתי את ידי על אוזניו של וויל.

"ביל, אנחנו סיכמנו שלא מדברים על דברים כאלה ליד וויל" אמרה "אבל סתמתי לו את האוזניים" אמרתי לה "אתה לומד מהר" חייכה.

שאר הזמן עבר במשחקים עם וויל וג'יני, טום הסתכל עלי כמה וכמה פעמים כשהוא מביט בי במין מבט של 'אני מאוכזב ממך'.

האוטובוס נעצר ואליו נכנס דיויד "חברים הגענו למלון, הלילה ישנים בו ובבוקר מסיבת עיתונאים" אמר.

 


וזהו, נגמרD:

פיניטו!

XDD

טופ, ועכשיו לחלק השני:


היא מסתתרת שם, מעבר לפינה

היא נמצאת איתך בכל מקום,

בבית, בבית הספר, בגינה.

היא יודעת לספר לך על כל דבר חשוב,

היא תמיד תצחיק אותך כשהכי עצוב

היא תמיד תחשוב עלייך ראשונה

היא תמיד תיתן בשבילך את הנשמה.

היא תמיד תשמח בשמחתך, ותהיה עצובה בשבילך

היא תמיד תהיה האוצר בעולמך

הרי כולם יודעים שזה לא כל-כך חשוב, האהבה

מה שחשוב, זה שהיא תמיד תישאר, החברה הכי טובה.


:D טוב, אז את זה כתבתי ליובלי שלנו

:Dיומולדת שמייח, המון אושר ועושר, ושתמיד תמיד תישארי כמו שאת. יובלי המקסימה שכולם אוהבים

ממני, אנה

~♥♥♥~

נכתב על ידי , 25/12/2009 17:40  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 13 - מכונית


Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}



השאלות המשיכו ורק לאחר שעה ארוכה הם נגמרו.

"סוף סוף" קראתי וקמתי מהכיסא "ביל תשתוק הם עדין כאן" מלמל גוסטב, נאנחתי ויצאנו מהחדר.

"איפה ג'יני ?" שאלתי את דיויד "במכונית" השיב הוא, נכנסנו למכונית, ג'יני ישבה בפסל האחורי ביותר, התיישבתי לידה, השכבתי את המשענת של הספסל אחורה.

"עכשיו נוכל לישון נורמאלי" חייכה ג'יני "לילה טוב ג'ן-ג'ן" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה קטנה על המצח, היא חייכה ונשענה עלי כשוויל עליה, ישן כמובן.

&nbsp;

ביום למחרת הכל היה רגיל חוץ משכמות הצלמים שהייתה מחוץ לבית הייתה שוברת שיאים, אך זה לא הפריע לנו להמשיך את סדר היום הרגיל שלו, לקחת את וויל לגן, ללכת לבית ספר, לאסוף את וויל מהגן ולחזור הביתה.

"ביל, ממש משעמם לי, אולי נעשה משהו" אמרתי, וויל זחל מצד אחד של הבית אל הצד שהשני "אין לי רעיונות, אבל בקצב שוויל זוחל אני אתחרפן" אמר והתיישב לידי על הספה.

טום התיישב בכורסא והדלי סיגריה "טום, תכבה את זה עכשיו" צעקתי "למה ?" שאל ולקח שאיפה עמוקה "כי אסור שוויל יהיה קרוב לזה, אני לא רוצה שהוא יהפוך בגללך לאסמתי" אמרתי בכעס.

"טוב בסדר, אני יוצא החוצה, רק אל תהרגי אותי" מלמל ויצא אל הגינה.

"ג'ן-ג'ן אולי נצא למועדון ?" שאל ביל " אני מעדיפה שלא" השבתי "טוב, בסדר" אמר, הרמתי את וויל מהרצפה "ווילי אתה רעב?" שאלתי אותו ביל הביט בי וחייך.

"את יודעת" החל לומר ביל, הסתכלתי עליו והוא המשיך לדבר "פחדתי שוויל יהיה ילד שונה בגללי, שכולם הסתכלו עליו אחרת ויתנהגו אליו אחרת" אמר ביל.

"אני מבטיחה לך שהוא יגדל להיות ילד נורמאלי כמו כל הילדים" אמרתי וליטפתי את פניו "חוץ משפעם בשנה הוא נעלם לשישה חודשים לסיבוב הופעות עם אבא שלו" אמר ביל בחיוך.

&nbsp;

החודשים עברו, חודש פברואר כבר בתחילתו.

"ג'יני וביל בואו כבר, אנחנו מאחרים, דיויד ישחט אותנו" צעק טום "אנחנו יורדים" צעק ביל, ירדנו במהירות במדרגות.

יצאנו מהבית במהירות ונכנסנו לרכב "למה לקח לכם כל כך הרבה זמן ?" שאל טום "אני רציתי שנשים לווילי את הכובע הירוק וביל רצה את השחור" אמרתי "אז למה הוא עכשיו לובש כובע כחול ?" שאל טום.

"לא מצאנו את שניהם" השבתי "תהיו בריאים" אמר טום.

לאחר חצי שעה הגענו, ירדנו מהמכונית ונכנסנו לאולפן "אני שמח שהגעתם" אמר דיויד כשחיוך ציני מרוח על פניו "היו כמה תקלות בדרך" חייכתי "כמו מה ? לבחור לוויל כובע ?" גיחך טום "אתם התעכבתם בגלל שבחרתם לוויל כובע ?!" שאל "אתם מדרדרים מרגע לרגע" אמר דיויד בייאוש.

"טוב עכשיו אני אגיד לכם את הסיבה שבאתם לכאן" אמר דיויד "אנחנו מקשיבים" אמר ביל בחיוך, דיויד גלגל את עיניו והמשיך לדבר.

"כמו שאתם יודעים, הלהקה ממשיכה לפעול וכמו כל להקה אתם צריכים לצאת לסיבוב הופעות" אמר דיויד.

"הסיבוב הופעות מתחיל עוד שבוע מהיום" אמר דיויד "ג'יני ו-וויל באים?" שאל ביל "כן ביל, ג'יני ו-וויל באים" השיב "מה עם לימודים ?" שאלתי.

"לא צריך לימודים, עד שסוף סוף נפתרים מהם" אמר טום "לעומתך, אין לי עתיד מובטח, בשביל שיהיה לי משהו בחיים חוץ מביל ו-וויל אני צריכה לסיים את התיכון כמו שצריך וללכת לקולג' כמו כל בן-אדם ולהוציא תואר שמימנו אני אוכל להתפתח" אמרתי לו

"ג'יני אין לך מה לדאוג, אתם תמשיכו ללמוד דרך האינטרנט, גם טום וביל צריכים לסיים את הבית ספר כמו שצריך" אמר דיויד.

"למה אתה עושה לי את זה ?!" שאל טום בתסכול "כי אמא שלכם מרשה לי להוציא אתכם מהבית ספר רק אם אני אמצא דרך שתוכלו לגמור את הבית ספר כמו שצריך" אמר.

"אתם עדין לא סיימתם תיכון, איזה קטנים" צחק גיאורג הבטנו בו בהבעת הפתעה מוזרה "אתה כל כך דביל" אמר ביל בייאוש.

"זה היה בצחוק" מלמל&nbsp; "כן בטח, כולם יודעים שזה באמת אתה" חייך טום.

"טוב, אתם חוזרים הבית ומתחילים לארוז, השנה האוטובוס יהיה יותר צפוף אז תתכוננו" אמר דיויד.

"אז למה לא עושים שני אוטובוסים ?" שאל טום "כי אין לנו הרים של כסף" אמר דיויד "אבל למה שנהיה צפופים ?" שאל "אתם מייאש אותי, תלכו הביתה לישון או משהו" אמר דיויד ודחף את כולם מחוץ לסטודיו.

"איפה המכונית ?" שאלתי "אני החנתי אותה כאן" אמר טום והצביע על מקום מסוים "פאק, אני לא מאמין! פאק, פאק, פאק" קרא הוא והסתובב במקום.

"מה קרה ?" שאל ביל "המכונית שלי, גנבו לי אותה" מלמל "אין מצב" אמר ביל "ביל אני יודע איפה החנתי את המכונית, אני לא רואה אותה שם, מאה אחוז גנבו אותה" אמר טום בתסכול.

"טוב אין ברירה, ניקח מונית" אמר ביל "אבל אני לא יודע מה עם המכונית שלי" אמר טום כמו ילד קטן "תדבר עם דיויד הוא ימצא אותה" אמר ביל.

"אולי נלך ברגל ?" שאלתי "ייקח לנו שעה להגיע הבית" אמר טום "אז נלך רק עד הקניון ומשם נזמין מונית" אמרתי "זה נשמע יותר הגיוני" חייך טום.

"אנחנו רק צריכים להתפלל שאף צלם לא יראה אותנו" אמר ביל בשקט שכבר התחלנו ללכת "אסור לפתוח את הפה לשטן" מלמלתי "ג'ן-ג'ן האמונות הטפלות שלך לא עובדות" אמר ביל, הסתכלתי עליו.

המשכנו ללכת אל עבר הקניון.

טום כל הדרך התבכיין על המכונית "טום תתקשר לדיויד" אמר ביל "התקשרתי הוא לא עונה" אמר "אז לזאקי או משהו, אין לי כוח לשמוע אותך בוכה לנו כל הזמן" אמר ביל.

"מקסימום גנבו לך אותה, הביטוח ישלם ותוכל לקנות מכונית יותר חדשה" אמרתי "ג'יני את גאון" אמר טום בחיוך "הלוואי שגנבו לי את המכונית, הלוואי שגנבו לי את המכונית, הלוואי שגנבו לי את המכונית" מלמל טום.

"ואני חשבתי שאתה החכם מבינכם" אמרתי "ג'יני, ככה ? תזכרי את זה" אמר ביל והפנה את גבו.

"ידעתי שאת תמיד אוהבת אותי" אמר טום בחיוך וחיבק אותי "לא טום, ביל הוא אהבת חיי" חייכתי, וויל חייך גם, טום עזב אותי במבט מושפל.

"טום אני בטוחה שעוד תמצא את אהבת חייך" אמרתי ביל צחקק ולקח ממני את וויל "בקצב בזה בחיים לא נגיע

לקניון" אמר טום בייאוש.

"זה לא אשמתי שאתם הולכים כמו צב" אמרתי לו "אומייגאד! זה טום וביל מטוקיו הוטל" שמענו צעקה מהצד השני של הכביש "אוו שיט" אמר ביל, הוא נצמד אלי ושם את כובע הסווצרט של וויל על ראשו מעל כובע הגרב שלו.

"ג'ן שימי גם את הכובע של הסווצרט עוד מעט יגיעו מלא אנשים" אמר ביל, שמתי גם אני את הכובע, טום הלך ליד ביל.

"אפשר חתימה ?" שאלה מישהי את ביל אפשר חתימה ביל ?" שאלה מישהי אחרת, כמות האנשים שסובבה אותנו רק גדלה מרגע לרגע.

"טום תתקשר למישהו מהר" אמר ביל "ג'ן תחזיקי את וויל, אני מתחיל לחתום" לחש והביא לי את וויל.

הרעש היה נורא, ניסיתי להישאר צמוד לביל כל הזמן, וויל הסתכל עלי במבט חסר אונים "ווילי עוד מעט אנחנו הולכים מכאן" אמרתי לו וליטפתי את ראשו.

"דיברתי עם דיויד, הוא עוד עשר דקות פה" צעק טום "וויל לא יחזיק מעמד, יש כאן יותר מידי אנשים, הוא נכנס ללחץ" אמרתי לביל.

"תנסי להרגיע אותו אין מצב שנצא מפה לפני שדיויד יגיע" אמר ביל "כמה שאתה מעודד, וויל סובל כאן, אני אנסה לצאת מכאן, תתקשר לי" אמרתי לו, והתחלתי לפלס לי דרך מחוץ לכל ההמולה.

"אל תדאג ווילי אנחנו תכף בחוץ" מלמלתי "ג'יני זה נכון שטוקיו הוטל יוצאים לסיבוב הופעות בקרוב ?" שמעתי קול מאחורי לאחר שהצלחתי לצאת "מה ?" שאלתי.

"אני מבקש ממך להתרחק ממנה" נשמע קול מוכר "בואי ג'יני, תיכנסי לאוטו" אמר אותו אחד, הסתובבתי וגיליתי את זאקי "סוף, סוף וויל משתגע כאן" אמרתי, הוא ליווה אותי למכונית והלך להביא את הבנים.

לאחר כמה דקות טום וביל נכנסנו אל הרכב "באמת שאני לא מבין אתכם" אמר דיויד שצץ ממקום כלשהו.

"גנבו לי את האוטו" חייך טום "למה אתה מחייך ?" שאל באי הבנה "כי אני אקבל כסף מהביטוח ואקנה אחד חדש ויותר טוב" אמר בחייך "שתהייה לי בריא" אמר דיויד.

זאקי הסיע אותנו הביתה "תתחילו לארוז, עוד שבוע אתם לא כאן" חייך דיויד מין חלון המכונית.


לא ממש אהבתי את הפרק,

הפרק הבא יעלה בימים הקרובים בגלל האיחור הרציני.

יובלי(:

נכתב על ידי , 16/12/2009 17:05  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

36,109
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתמודדות • יובלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התמודדות • יובלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)