לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמודדות - פאנפיק על טוקיו הוטל


בלוג סיפורים שמבוסס על הלהקה טוקיו הוטל, תהנו (:

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק חמישי - מבחן גורלי


Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}



"שלום חמודים, מה קורה שם ?" שאלה בחיוך "הכל טוב, איתכם ?" שאלה ג'ולייט "מצוין" ענתה אמי "אני כל כך מתגעגעת אליכם" אמרתי "גם אנחנו" אמר ג'ונתן.

"אני החלטתי להגיד לכם מי האבא של וויל" אמרתי "אבל אמרת שתגידי לי רק בסוף השנה" אמר ג'ונתן בחיוך "נכון, אבל הוא איתי בבית ספר ולא יכולתי לשמור את זה יותר, אפילו אמרתי לאח התאום שלו והבטחתי לו שאגיד לאבא של וויל עוד שבועיים" אמרתי

"נוו מי זה ?" שאלה ג'ולייט "ביל, ביל קאוליץ" אמרתי.



"את צוחקת עלי ?" שאל ג'ונתן "לא" אמרתי "וואי אני לא מאמין" אמר, ליטפתי את וויל "אז תתחיל" חייכתי "אני אתן לכם לאכל, נדבר יותר מאוחר" אמרתי להם "להתראות" אמרה ג'ולייט.

"להכין לך משהו לאכול ?" שאלה אמי "כן, תודה" אמרתי ואמי יצאה מהחדר.

&nbsp;

"היא מסתירה ממני משהו" אמר ביל לאחיו "אוקי" החזיר "אני חייב לגלות מה" אמר והתחיל ללכת מצד לצד "תפסיק ללכת מצד לצד אתה מחרפן לי את השכל" אמר טום.

"יש לי רעיון" אמר בשמחה "מה ?" שאל טום והחל לשתות את הקפה שלו "אני אהיה ליד הבית שלה ואז אני אתקשר אליה ובזמן הזה אני אסתכל מהחלון מה היא עושה ואולי אגלה מה היא מסתירה" אמר בחיוך.

טום כמעט ירק את השלוק שלקח מהקפה, "אני הולך, תאחל לי בהצלחה" חייך ויצא במהירות מהבית.

&nbsp;

שיחקתי עם וויל, לאחר כמה זמן שמעתי את צלצול הפלאפון שלי "הלו ?" עניתי "ג'יני ?" שאל "כן, מי זה ?" שאלתי וליטפתי את וויל ברכות.

"זה ביל" אמר השתתקתי "אני יכול לבוא אליך ?" שאל "אני נורא עייפה, לא נראה לי שכדי" אמרתי לו "בבקשה ג'יני" התחנן.

"טוב, אבל ניפגש בפארק שמול הקניון" אמרתי לו "מצוין, את רוצה שאני אבוא לאסוף אותך ?" שאל "ממתי יש לך רישיון ?" שאלתי אותו.

"מאז שלטום יש אבל אף אחד לא יודע" אמר "אוקי" אמרתי "אני עוד חמש דקות אצלך" אמר וניתק.

לקחתי סווצ'ר מהארון וירדתי עם וויל למטה.

"ג'יני בואי תוכלי" אמרה אמי "אני אוכל אחר כך ביל התקשר והוא אוסף אותי עוד חמש דקות" אמרתי בחיוך.

וויל החל לבכות "אני רק יאכיל את וויל וילך" אמרתי לה והתיישבתי על הספה הדלקתי את הטלוויזיה והתחלתי להניק את וויל.

&nbsp;

'מה יש לה ביד ?' שאל את עצמו והתחבא בין השיחים יותר קרוב לחלון הסלון "לא נכון, אין מצב" מלמל הוא ויצא במהירות מין השיחים.

הוא עמד מול הדלת ודפק עליה מספר נקישות קלות "רגע" הוא שמע קול מעבר לדלת, הוא הצמיד את אוזנו לדלת.

&nbsp;

וויל סיים לינוק, לפתע נשמע דפיקה על הדלת "רגע" קראתי, התקרבתי לאמי "אמא הוא אכל את יכולה לקלח אותו ולנסות להשכיב אותו לישון ?" שאלתי "כן בוודאי, עכשיו תלכי ותיהני" אמרה ונתנה לי נשיקה קלה על הלחי.

"וויל אני עוד מעט חוזרת" אמרתי לו וליטפתי אותו, סימנתי לאימי שתזוז מהדלת.

פתחתי את הדלת "היי" אמר בחיוך קטן ומוזר "בוא נלך" אמרתי לו, נכנסנו למכונית שלו חגרתי את עצמי הוא לא אמר מילה.

&nbsp;

"אמא, אני חייב לדבר איתך דחוף ולבד" אמר טום "בוא לביתי עכשיו, גורדן לא נמצא" אמרה "אוקי" אמר וניתק.

הוא יצא במהירות מביתו ורץ לבית אימו שהיה במרחק שתי רחובות מביתו.

הוא נכנס לבית אימו.

"אמא, הייתי צריך לספר לך את זה כבר קודם" אמר והתיישב על הספה "מה קרה בני ?" שאלה סימון וליטפה את ראשו בעדינות.

"זוכרת את ג'יני ?" שאל "זאת שפגשתם בקליפורניה ?" שאלה היא "כן" אמר טום "אז מה קרה ?" שאלה "נכון ג'יני וביל היו ביחד ?" שאל "כן" השיבה אימו.

"אז כמו כל זוג הם שכבו" אמר טום לאט "אוקי, אבל לאן אתה חותר ?" שאלה "ג'יני נכנסה להריון ושמרה את התינוק" אמר טום סימון החווירה "אתה רציני ?" שאלה "הכי רציני שיש" אמר.

"לא חשבתי שאהיה סבתא כל כך צעירה" מלמלה.

"ביל לא יודע" אמר "מזתומרת ?" שאלה "ג'יני מפחדת לספר לו" אמר טום.

"טום חמוד, תחזור הביתה, אני צריכה לישון על זה" אמרה לו "בסדר, לילה טוב אמא" אמר ויצא מביתה.

&nbsp;

הגענו לפארק מול הקניון, הוא החנה את מכוניתו וירדנו ממנה, נכנסנו לפארק.

הלכנו מרוחקים אחד מהשני, כל פעם שניסיתי להתקרב אליו הוא התרחק הצידה ממני, לאחר כמה דקות של הליכה הוא התיישב על ספסל, התיישבתי לידו.

"עם כמה בנות שכבת בשנה האחרונה ?" שאלתי לפתע "לא ספרתי" מלמל אלי, עברו עשר דקות והוא לא אמר מילה.

"אתה רצית להיפגש איתי בכדי לדבר" אמרתי לו בשקט "אני פשוט לא מאמין" אמר לי "על מה אתה לא מאמין ?" שאלתי.

'שיש לך ילד' ענה בליבו "שאת נמצאת כאן מולי" אמר לי "בשביל זה קראת לי להיפגש איתך ?" שאלתי אותו "לא" השיב "אז בשביל מה ?" שאלתי.

"אני יודע שהיית עם מישהו מאז שעזבתי, את לא היית צריכה לשקר לי בתירוצים מפגרים" אמר בכעס "אתה כועס ?! אתה הזדיינת עם כל מי שעברה ברחוב" אמרתי בכעס.

"אני לפחות לא הסתרתי את זה ממך" אמר לי "אתה חולה בשכל ?" שאלתי והרגשתי שעוד שנייה אני עומדת להתפוצץ מזעם עליו.

"לא" אמר בטון אדיש וקר "אז מאיפה לעזאזל הסקת שאני הייתי עם מישהו אחר ?" שאלתי אותו.

"רגע אני בכלל&nbsp; לא צריכה להעסיק את עצמי בזה, הרי אני לא חייבת לך כלום" אמרתי לו "אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה" אמרתי שנית.

"רק שתדע שבחיים לא הייתי בוגדת בך כמו שבגדת בי עם כל הבנות האלה שהייתה איתן" המשכתי להטיף לו בכעס וקמתי מהספסל.

התחלתי ללכת לכיוון היציאה מהפארק הסתובבתי אחורנית, קיוויתי לראות את ביל רץ אחרי, אך הדבר היחידי שראיתי היה את העלים שנשרו מהעצים עפים עם הרוח.

הזמנתי מונית הביתה.

הגעתי לביתי סחוטה ועצבנית אך עם זאת גם מאוכזבת קשות עליתי לחדרי וליטפתי את וויל "אני אשמור עליך" לחשתי לו ונרדמתי במהירות.

&nbsp;

ביל הלך באיטיות לרכבו, הוא נכנס אליו ונסע הכי מהר שיכל לביתו, הוא היה בטוח שטום יודע משהו.

לאחר נסיעה שערכה לו חמש דקות לכל היותר נכנס לביתו "טום" קרא בקול "מה ביל ?" שאל בזמן שהעביר ערוץ בטלוויזיה.

"היית מאמין שג'יני בגדה בי ויש לה ילד ?" שאל ביל בכעס "ביל על מה אתה מדבר ?" שאל טום בבילבול, הוא הבטיח לג'יני שלא יגלה לביל כלום.

"ראיתי אותה מניקה אותו, קוראים לו וויל נכון ?" שאל " הבטחתי לה לא לספר לך אבל מסתבר שאתה ממש מטומטם שאין דברים כאלה" אמר טום בייאוש.

"למה אתה מתכוון ?" שאל ביל ובאותו הזמן אסף את שערו בגומייה "זה הילד שלך, היא נכנסה להריון מהפעם ששכבת איתה, היא שמרה על הילד כי היא רצתה מזכרת ממך" אמר טום בשקט.

"מה ?" שאל בהלם "כן" השיב טום לאחיו.

ביל ישב על הספה עם עיניים פקוחות לרווחה מביטות בנקודה על הקיר "מי עוד יודע ?" שאל בקושי "אמא, ואני חושב שגם סאלי" אמר טום.

"אמא יודעת ?" שאל ביל "כן, סיפרתי לה היום" אמר "מה אני אמור לעשות ?" שאל ביל "תתנהג אליה רגיל, וכשהיא תגיד לך תסביר לה שאתה כבר יודע" אמר טום.

"אני מציע לך ללכת לישון, מחר יש את המבחן העצום המתמטיקה והיום הולדת של ג'יני" אמר טום ותפח על גבו, ביל החל לעלות לחדרו באיטיות, "יש לה מחר יום הולדת, פאק אני לא מאמין איך שכחתי! מה אני אקנה לה ?" שאל ביל בלחץ "יש לך מוח יצירתי, אני בטוח שתצליח לחשוב על משהו" אמר טום בחיוך.

"נורא עוזר" גיחך ביל ועלה לחדרו.

&nbsp;

התעוררתי מוקדם, עברתי על חוברת המתמטיקה הישנה שלי, וויל התעורר גם הוא רק בבכי רב הנקתי אותו אך מיד לאחר שסיים לינוק הוא החל לבכות שוב.

אימי נכנסה לחדרי "אמא, אני לא זוכרת אל כל הנוסחאות" אמרתי לה וניסיתי להרגיע את וויל "אל תדאגי, את מצוינת במתמטיקה, אני הולכת להכין לך ארוחת בוקר משביעה לכבוד יום הולדתך" אמרה בחיוך ויצאה מהחדר.

"וויל תגיד מזל טוב אל תבכה לי" צחקתי קלות הוא הסתכל עלי וחייך התלבשתי במהירות וירדתי עם וויל למטה.

"יומולדת שמח" שמעתי את קולו של אבי חייכתי אליו אמי הייתה במטבח "החלטנו לקנות לך ליום הולדת את המכונית שתמיד רצית" אמר אבי "לא נכון" קראתי בשמחה "כן נכון, תתפסי" אמר אי וזרק אלי את המפתחות.

תפסתי אותם ויצאתי במהירות מהבית שוויל בידי.

בחניה של הבית חנתה מכונית ספורט שחורה "אומייגאד" מלמלתי, כל חיי חלמתי על שתהיה לי מכונית ספורט שחורה.

פתחתי אותה ונכנסתי לתוכה החזקתי בהגה בהתרגשות "ווילי היית מאמין שתהיה לי מכונית כזאת ?" שאלתי אותו בחיוך.

הוא חייך בחזרה ותפס עם ידיו הקטנות את ההגה "אני מבטיחה שלך שאחר הצהריים נעשה סיבוב גדול עם המכונית" אמרתי לו בחיוך.

יצאתי מהמכונית עם וויל וחזרתי לביתי "את שמחה מהמתנה ?" שאלה אמי "זאת המתנה הכי טובה שאי פעם נתנו לי, אחרי ווילי כמובן" חייכתי.

"תאכלי את הפנקייקס הכנתי במיוחד בשבילך" אמרה בחיוך אכלתי לאיטי, החל לרדת גשם "ג'יני תראי יורד גשם כמו שאת אוהבת" אמר אבי.

חייכתי.

השעה הייתה חמישה לשמונה, נשמע דפיקה בדלת "פתוח" קראתי "מזל טוב" שמעתי את סאלי שרצה אלי וחיבקה אותי "זה בשבילך" אמרה והביאה לי שקית החומה שהייתה בידיה.

"תודה" אמרתי בחיוך "תפתחי כבר" אמרה לי, הוצאתי מהשקית מתלה בגדים שחור, פתחתי אותו, בתוכו היה מעיל עור שחור ארוך שמגיע עד לברך.

"איזה יופי, תודה סאלי" אמרתי וחיבקתי אותה.

"בואי נלך לבית ספר, אני לא רוצה להפסיד זמן מהמבחן" אמרה "בי אמא ואבא, תודה רבה לכם" אמרתי וחיבקתי אותם.

הבאתי את וויל לאמי "להתראות ובהצלחה לכן" אמרה אמי ויצאנו מהבית, סאלי הסתכלה על השעון שנח על ידה "פספסנו את האוטובוס" אמרה.

"לא התכוונתי לעלות על האוטובוס" אמרתי ופתחתי את דלת החניה, נכנסתי למכונית והיא נכנסה אחרי &nbsp;"אני לא מאמינה, קנו לך מכונית ספורט, איזה כיף לך" אמרה בחיוך.

התנעתי את הרכב ונסענו "יש לך רישיון ?" שאלתי "אני רק צריכה לעבור טסט ואז יהיה לי" אמרה בחיוך.

הגענו לבית ספר, יצאנו מהמכונית "וואי ג'יני תתחדשי" צעק לי טום מהמכונית שלו, נעלתי את המכונית סאלי ואני התקדמנו אל עבר בית הספר.

טום הלך לידי "מזל טוב, שחכתי לקנות לך מתנה, אבל אל תדאגי, את תקבלי את המתנה שלי אליך בהקדם האפשרי" אמר בחיוך.

"תודה טומאס" אמרתי לו "לא סיכמנו בקליפורניה שאת לא תיקראי לי ככה אף פעם ?" שאל אותי "אתה סיכמתי" אמרתי ומשכתי את סאלי מהר אל עבר הכיתה.

התיישבנו במקום שלנו, סאלי דיברה איתי על סתם דברים שעלו בראשה.

הצלצול נשמע, כולם נכנסו לכיתה ואחריהם נכנס בוחן מבוגר "תלמידים, היום אתם עוברים את המבחן הקשה ביותר שיהיה לכם השנה, הוא המבחן המסכם את כל שנות לימודיכם, אך הוא לא אומר שלא תתקיים הבגרות, אני מקווה בשבילכם שהתכוננתם, בהצלחה" אמר וחילק לכולם את דפי המבחן.

"אתם יכולים להתחיל" אמר.

התרגילים הראשונים היו לי קלים, לא התאמצתי כל כך, השאר דרשו קצת יותר מחשבה.

סיימתי את המבחן ראשונה והגשתי לבוחן "בטוחה שסיימת ?" שאל "כן" השבתי "אם כך תצאי מהכיתה בכדי של תפריעי לחברייך לכיתה" אמר.

לקחתי את התיק שלי מהמקום ויצאתי מהכיתה התיישבתי על הרצפה צמוד לקיר הוצאתי דף לבן ומחברת קשיחה, התחלתי לצייר את וויל בעיפרון דק.

&nbsp;החלו לצאת יותר ויותר תלמידים, הכנסתי את הציור לתיק.

"ג'יני" שמעתי קול מעלי "מה ביל ?" שאלתי בקול אדיש וקר "אני מצטער על אתמול, לא התכוונתי לצאת עליך, טום עיצבן אותי לפני" אמר לי.

"טוב, מה אתה רוצה ממני ?" שאלתי אותו הפעם בפחות אדישות וקור "הבאתי לך מתנה ליום הולדת שלך" אמר והביא לי קופסה ארוכה אך צרה וקטנה "לא שכחת" אמרתי בחיוך קטן והבטתי בו.

הוא התיישב לידי והחזיק את ידי בעדינות "תפתחי" אמר לי, פתחתי בעדינות רבה את הקופסא, בתוך הקופסא נחה שרשרת מדהימה ביופייה.

שרשרת זו הייתה עשויה מזהב לבן טהור, תליון לב עשוי מזהב לבן מצופה מיהלומים קטנות היה תלוי על השרשרת.

"זה מדהים ביל, אך לא אוכל לקבל זאת" אמרתי והבאתי לו את הקופסא "ג'יני תיקחי את זה, בבקשה ממך" אמר "זה יותר מידי יקר" אמרתי "זה לא יותר מידי יקר בשבילי" גיחך בשקט והרים את השרשרת בעדינות.

"תני לי לשים אותו עליך" אמר בשקט הרמתי את שערי ונתתי לו לשים לי את השרשרת על צווארי "זה כל כך מתאים לך" אמר וליטף את פני.

"שכבת י"ב אתם משוחררים לשאר היום" נשמע קול ממערכת הקריזה.

"תודה ביל" לחשתי לו ונתתי לו נשיקה חצי על השפתיים וחצי על הלחי, חייכתי והלכתי לחפש את סאלי בכדי שנחזור ביחד.


מקווה שאהבתם,

מצפה לתגובות D:

יובלי.

נכתב על ידי , 27/8/2009 10:49  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק רביעי - געגועים


Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}




"כן, אבל אחרי שסיפרתי לחברות שלי שאני בהריון הם התרחקו ממני והפיצו את זה בכל בית ספר ומאז לא הפסיקו לרדת עלי" אמרתי לו.

"את צוחקת עלי" אמר בהלם "ממש לא, בתקופה הזאת מאוד סבלתי ג'ק היה תמיד צועק על כל מי שירד עלי אבל הוא לא היה נמצא לידי 24 שעות" אמרתי.

"לאמא שלי אני יכול לספר ?" שאל בשקט "כן ברור" אמרתי "תגיד לה גם שתבוא לראות אותו" המשכתי "אני אגיד אבל אני חייב ללכת יש לנו חזרה" אמר "תהנו" אמרתי לו וחיבקתי אותו.

הוא ירד למטה ויצאה מהדלת.



סאלי באה אלי לקראת ערב "אני כל כך מצטערת שלא הייתי איתך היום" אמרתי לה "זה בסדר, אני רגילה" אמרה "לא זה לא בסדר ואגב גם אני רגילה לזה מהבית ספר בקליפורניה ואני יודעת שבאיזשהו שלב כבר ממש רוצים חברה" אמרתי.

"נכון ביל הוא האבא ?" שאלה בשקט "איך ידעת ?" שאלתי בהלם "ביל ? ידעתי מהתחלה אבל זה לא נראה אז הגיוני והיום שרצת וחיבקת את טום אז הבנתי שיש מצב וזה כן נכון" אמרה היא בחיוך.

"זה עד כדי כך בולט שהוא הבן של ביל קאוליץ ?" שאלתי אותה "כן, אבל לא בטוח שהרבה ישימו לב בלי שיגידו להם" אמרה לי.

"אין לך חבר ?" שאלתי "נראה לך ? אף אחד לא מתקרב אלי בגלל שכולם חושבים שאני חנונית" אמרה בעצב "את ממש יפה, את פשוט צריכה להראות את עצמך" אמרתי לה.

"אני לא טובה בזה ואני בכלל לא יפה" אמרה "את תהיה, מחר אנחנו הולכת לקנות לך מלא דברים" אמרתי בחיוך.

"אני זוכרת את אמא שלי אחרי לידות והיא אף פעם לא חוזרת למה שהייתה ואם כן אז אחרי שנה וחצי ולך לא רואים כלום" אמרה.

"בטח שרואים" אמרתי והרמתי את החולצה בטן שלי הייתה רגילה למדי.

"כן, כן כל מה שתגידי" אמרה בחיוך והרימה את וויל "הוא כל כך יפה, אני יכולה לצלם אותו ?" שאלה "כל עוד לא תגלי כלום אז ברור" אמרתי.

היא הוציאה את הפלאפון שלה וצילמה אותן כמה פעמים עד שהחל לבכות "הוא רעב, שכחתי לתת לו אוכל" אמרתי.

"אוי מסכן, טוב אני הולכת, אגב יש מחרתיים מבחן ענק במתמטיקה אני חושבת שיוותרו לך" אמרה "אני לא צריכה, מתמטיקה זה השיעור אני הכי אוהבת" אמרתי.

"איכס אני שונאת מתמטיקה ועכשיו באמת אני חייבת ללכת" אמרה ויצאה מביתי.

הלכתי למקלחת בחדרי והפשטתי את וויל, קילחתי אותו באמבטיה הוא אהב להתקלח ועד עכשיו הוא לא בכה לי.

הוצאתי אותו והלבשתי אותו בבגדים חמים, שמתי אותו בעריסה והלכתי להתקלח, לאחר שסיימתי הרמתי את וויל מהעריסה והצמדתי אותו אלי.

"הכל יסתדר, אתה תראה" אמרתי לו והוא עצם את עיניו ושקע בשינה עמוקה.

הבוקר הגיע התכוננתי לבית הספר הפעם לבשתי מכנס פוטר של ג'ק וחולצה ארוכה וסוודר עבה, הנקתי את וויל, נפרדתי מאמי ויצאתי לתחנה סאלי כבר הייתה שם.

דקה לאחר שהגעתי ראיתי את המכונית של טום עוצרת מולנו "ג'יני תעלי" אמר "יש מקום לסאלי ?" שאלתי "כן בטח, תיכנסו" אמר בחיוך.

נכנסנו למכונית והתיישבנו מאחורה "ג'יני אני יכול לדבר איתך בהפסקה ?" שאל ביל בשקט "כן" אמרתי לו סאלי חייכה אלי.

הגענו לבית ספר "ביל אפשר לדבר עכשיו יש עוד זמן עד לשיעור" אמרתי לו "בואי נלך למחששות" אמר "לא, אין מצב, יש ספסל מרוחק שאני וטום ישבנו שם אתמול, בוא נלך אליו" אמרתי "אוקי" אמר בשקט.

הלכנו לספסל והתיישבנו עליו "מה קורה ?" שאל "כמעט מצוין" השבתי "למה כמעט ?" שאל בחשש "אתה חסר לי" השבתי בכנות הוא לא עונה.

"המשכת לצייר ?" שאל "כן, למה ?" שאלתי "אני לא הספקתי לראות את התוצאה הגמורה של הציור שציירת אותי" אמר וליטף את ידי בעדינות "אתה עזבת" אמרתי לו.

"היית עם מישהו מאז שעזבתי ?" שאל הנהנתי לשלילה "למה ?" שאל "אתה תגלה בקרוב" אמרתי שחיוך קטן עלה על שפתי.

הצלצול נשמע ואני הלכתי במהירות לכיתתי.

התיישבתי ליד סאלי "מה הוא אמר ?" שאלה היא "לא הרבה, הוא רק שאל אותי מה קורה ואם הייתי עם מישהו מעז שעזב" אמרתי והוצאתי את הציוד לשיעור.

"ומה ענית לו ?" המשיכה לשאול "שהכל כמעט מצוין ושלא הייתי עם אף אחד" אמרתי לה "אוקי" אמרה, המורה נכנסה והתחיל השיעור.

השיעור היה היסטוריה לא הבנתי כלום, הרי זאת הייתה ההיסטוריה של גרמניה ואני למדתי את ההיסטוריה של ארה"ב.

"ג'יני את מבינה משהו ?" שאלה המורה "לא ממש" עניתי לה "טוב אז קאוליץ תקבע יום עם ג'יני שתעזור לה עם החומר, אתה טוב בזה" אמרה והמשיכה בשיעור כרגיל.

השיעור עבר וגם השיעור השני אני וסאלי ישבנו על הדשא במקום מרוחק.

"היום אנחנו הולכות לשופינג" אמרתי לה בחיוך "אני צריכה להתכונן למבחן" אמרה "עוד לא התכוננת ?" שאלתי "התחלתי אבל חסר לי כמה דברים" אמרה.

"אז בואי נעשה שופינג קצר במילא קשה לי להיות הרבה זמן בלי וויל" אמרתי בשקט "אוקי אז נחזור מהבית ספר הביתה ואחרי חצי שעה נלך לקניון ונהיה שם גג שעה וחצי" אמרה לי.

"אין בעיה" אמרתי לה.

היום עבר מהר משום מה, סאלי ואני נפרדנו בכניסה לביתי.

נכנסתי הביתה, אמי ישבה בסלון כשוויל שוכב על השטיח המרובע והמלא ציורים שלו ומשחק בצעצוע מרעיש.

"איך היה לך היום ?" שאלה "בסדר" אמרתי והמשכתי "ביל איתי בבית ספר" לחשתי לה והתיישבתי לידה והרכנתי את ראשי מטה היא ליטפה את שערי ברכות "את תצטרכי לספר לו, לא תוכלי להסתיר את וויל עוד הרבה זמן" אמרה לי הרמתי את ראשי והבטתי בה.

"טום יודע, הוא אמר שאם תוך שבועיים אני לא אומרת לביל הוא אומר לו" אמרתי "הוא צודק" אמרה "אני יודעת, אוף אמא אני לא יכולה" אמרתי לה בכנות.

"את כן יכולה ועכשיו תלכי לשטוף פנים ותאכלי ארוחת צהריים כמו שצריך" אמרה "אני הבטחתי לסאלי שאני אלך איתה לשופינג קצר עוד חצי שעה" אמרתי לאמי.

"עוד יותר טוב, לכי תלבשי משהו יפה, תשקיעי בעצמך קצת" אמרה וחיבקה אותי "אני צריכה להאכיל את וויל" מלמלתי "אז תאכלי את וויל ואחר כך תלכי להתלבש יפה" אמרה והביאה לי את וויל והלכה למטבח.

וויל הסתכל עלי וחייך נתתי לו לינוק ממני הוא שמח "ג'יני הכנתי פשטידה חדשה את חייבת לטעום" אמרה לי מהמטבח.

"אני לא רעבה" אמרתי לה "טוב אז אני אשמור לך לערב ותחממי לעצמך" אמרה "בסדר" אמרתי וויל סיים לאכול.

הרמתי אותו והצמדתי אותו אלי "אני עולה למעלה עם וויל" אמרתי לאמי "טוב וויל-וויל אנחנו הולכים לבחור בגדים, אתה בא איתי" אמרתי והשכבתי אותו על מיטתי.

התלבשתי, שמעתי על וויל סווצ'ר עבה ביותר וכובע צמר שגם מכסה את האוזניים הקטנות שלו.

וירדתי למטה "אמא את יכולה להביא לי כסף ?" שאלתי "כן בוודאי, תיקחי את הכרטיס אשראי שלי אין לי מזומן" אמרה והביאה לי את הכרטיס.

שמתי אותו בכיס של המכנס ויצאתי מהבית.

דפקתי בדלת הבית של סאלי אמא שלה פתחה לי "שלום חמודה סאלי כבר מוכנה" אמרה לי וליטפה את וויל.

"היי ג'יני" אמרה סאלי וחיבקה אותי "טוב אנחנו הולכות" אמרה סאלי לאימה ויצאנו מהבית "זה בסדר שהבאתי את וויל ?" שאלתי "כן ברור" אמרה בחיוך.

"בואי נלך אין לי הרבה זמן" אמרה לי והתחלנו ללכת לכיוון הקניון שהיה במרחק שתי רחובות מאיתנו.

היינו בקניון שעתיים שלמות וסאלי קנתה הרבה בגדים ואקססוריז אני קניתי כמה בגדים לי וכמה בגדים מאוד חמודים לוויל.

חזרנו הביתה עליתי לחדרי ונשכבתי על המיטה שמולי הטלוויזיה פתוחה ללא קול על MTV וחשבתי על ביל, לפתע צלצל לי הפלאפון "הלו ?" עניתי "ג'יני מה קורה ?" שמעתי מהצד השני.

"ג'ונתן ?!" שאלתי בהלם "כן" אמר "אני לא מאמינה, אני כל כך מתגעגעת אליך" אמרתי לו "בואי נעביר את השיחה למחשב, ואז נוכל לראות אחד את השני" אמר "אוקי" אמרתי וניתקתי.

נכנסתי למסנג'ר והפעלתי את המצלמה ואת המיקרופון "ג'יני כולם כאן" אמר בחיוך "איזה יופי, חכו דקה אני אקרא לאמא ואביא את וויל" אמרתי להם.

הרמתי את וויל ובדיוק אמי נכנסה לחדרי "אמא בואי כולם שם" אמרתי ומשכתי אותו אל המחשב "שלום ג'ואנה" אמרו כולם.

"שלום חמודים, מה קורה שם ?" שאלה בחיוך "הכל טוב, איתכם ?" שאלה ג'ולייט "מצוין" ענתה אמי "אני כל כך מתגעגעת אליכם" אמרתי "גם אנחנו" אמר ג'ונתן.

"אני החלטתי להגיד לכם מי האבא של וויל" אמרתי "אבל אמרת שתגידי לי רק בסוף השנה" אמר ג'ונתן בחיוך "נכון, אבל הוא איתי בבית ספר ולא יכולתי לשמור את זה יותר, אפילו אמרתי לאח התאום שלו והבטחתי לו שאגיד לאבא של וויל עוד שבועיים" אמרתי

"נוו מי זה ?" שאלה ג'ולייט "ביל, ביל קאוליץ" אמרתי.



מקווה שנהנתם D:

יובלי

נכתב על ידי , 24/8/2009 12:13  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

36,109
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתמודדות • יובלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התמודדות • יובלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)