לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כיסופים.



Avatarכינוי:  .The hollow me

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2019


אני לא אוהבת להיות תלויה. אני לא אוהבת להיות תלויה באוויר, עם החגורה מסביב לצוואר ובהתלבטות אם להעיף את הכיסא מתחתיי ולקפוץ. יש הרבה רגעים כאלה, שאני תוהה איך ואם להמשיך. ואני לא יודעת אם אני רוצה לקום בבוקר. יש רגעים שבהם אני תלויה וזו תחושה נוראית, שמפלחת את הלב שלי לחלקים לא שלמים ומנפצת את אלו שביקשו להתחבר חזרה ללב שלם. ואני אובדת עצות. מרגישה שרוצה לחבק אבל פוחדת לקבל סטירה. וכל כך פוחדת שיבעטו בי וישאירו אותי לבכות לבד על הרצפה. 
אני רוצה שתהיה לי נשמה עצמאית, איתנה, שלא תיבהל מהשקט שאת משאירה לי בכל הגוף, ולא תתפלל שרק הפעם לא תסגרי מאחוריי את הדלת. 
אני באמת לא אוהבת להיות תלויה. זה מפחיד אותי בטירוף, וזו תחושה שאני לא מאחלת אפילו לאויבים שלי. 
אני לא מסוגלת יותר להיות תלויה. זה כאילו אלוהים ינק את כל האוויר מהעולם והשאיר אותי לבד, לנסות ולהצליח לפענח למה זה כל כך לא מוצלח. 
למה זה כל כך לבד.

נכתב על ידי .The hollow me , 14/1/2019 09:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.The hollow me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .The hollow me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)