לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חוקרת מוח (ונפש)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

זה מה שהיית זוכר ממני...


באווירת העצב והאובדן ששורה על מדינתנו הקטנה ביום זה, עלה בדעתי שאם חלילה היה קורה לי משהו,

ות' בעלי היקר (ואב פרי בטני התופחת, אם כבר אנחנו מעדכנים),

שיודע על קיומו של הבלוג הנוכחי היה נכנס לכאן (בפעם הראשונה, אני מקווה),

הוא היה עלול להצטייר בעיני עצמו כמיני-סטאלין קטן שכביכול נהג לרדות בחברתו, לימים אשתו, בארבע שנות חברותם...

במלים אחרות, הבלוג הזה שימש אותי בעיקר כדי לפרוק את שעל לבי, בימים עצובים או מרגיזים

או סתם כשרציתי לכתוב (על דברים עצובים או מרגיזים).

אבל אלו לא היו כל חיי.

למעשה, זהו חלק קטן מחיי ובראייה כוללת גם לא כל כך משמעותי מהם.

חמש השנים האחרונות עם בעלי היו חמש השנים היפות ביותר בחיי.

ות' היה חלק חשוב מהאושר והקסם שלוו אותן.

אני באמת אוהבת אותו.

 

לפיכך, על אף שאין לי שום תכנון להיפרד מהחיים בתקופה הקרובה,

נהפוך הוא, אני מעוניינת להביא חיים חדשים עוד כשבעה חודשים,

אני חושבת שאתחיל לעדכן את הבלוגי, בדברים טובים שקרו פעם ושקרו היום ושצפויים לקרות בעתיד הקרוב.

בקיצור, בלוג קצת יותר אופטימי משהיה קודם, (אני אוותר על הסמיילי, כי אנחנו ביום עצב ממלכתי).

כי החיים יפים.

 

נכתב על ידי , 19/4/2010 08:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כתיבה חופשית ב-19/4/2010 18:45



Avatarכינוי: 

בת: 42

תמונה




6,875
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחוקרת מוח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חוקרת מוח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)