לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~the life as a story~


"השאלה היא אם את רוצה לשתף את כולם בטימטום שלך"- אמרתי את זה בהקשר אחר, רק לא מזמן גיליתי שזה מתאים להיות כתוב פה XD

Avatarכינוי:  נעמהנונה:]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

פוסט על כמה דברים מפחידים...


 

אוקי קודם כל, שתי מסקנות שהגעתי אליהן לאחרונה-

 

1. ילדים קטנים זה דבר מפחיד. במיוחד שהם רצים לכיוונך או מסביבך, ואתה כולך בסרט אימה לא לדרוס אותם מרוב שהם כל כך קטנים.

2. אני שמחה מאוד שאני לא קוראת מחשבות. בעיקר בגלל שבכל פעם שאלך אל הקוסמטיקאית שלי, אני תמיד אפחד לשמוע פתאום במחשבותיה משהו כמו 'אופס, אני מקווה שאפשר לתקן את זה...' (מספיק אני אוכלת סרטים על 'איך חיי יהיו בלי גבות' בזמן שהיא מורטת לי שיערות).

 

 

טוב, אז לא מזמן נכנסתי לחנות ספרים סתם בשביל להעביר את הזמן עד שאבא שלי יבוא לקחת אותי. הסתובבתי קצת בין כל הספרים ואז התקדמתי לעבר ספרי ה'מדע בדיוני' (הז'אנר הכי אהוב עליי ^^).

הסתכלתי קצת, מחפשת ספרים מעניינים, ופתאום עיני קולטות עטיפה של ספר אחד מוכר-

 


(תקציר בקישור על התמונה)

 

 

ישר זיהיתי שמדובר בספר שעליו התבסס סרט שראיתי לא מזמן. רק שבסרט קוראים לו 'קורליין ודלת הקסמים'.

אחותי הגדולה באה יום אחד הביתה ושמה לב שהסרט ההוא ישודר באותו היום (או יותר נכון- לילה...) בטלוויזיה. היא הזהירה אותי ואת אחותי הקטנה שהסרט הזה, למרות שהוא מצוייר ונראה תמים למדי, הוא למעשה ממש מפחיד.

 

אני ואחותי הקטנה החלטנו לראות את הסרט הזה, לא האמנו שבאמת סרט מצוייר יכול להיות באמת מפחיד (למרות שאני יכולה להצביע על כמה סרטי דיסני מלחיצים במיוחד...)

האמת שזה סרט שמכוון לילדים, אבל קראתי שהיו ילדים שיצאו מאולם הקולנוע באמצע הסרט מרוב שזה הפחיד אותם. כנראה זה סרט אימה לילדים או משהו כזה, אבל תאמינו לי שגם מבוגרים יכולים לפחד ממנו. כשהתחלנו לראות את הסרט התברר שמדובר בסרט סוריאליסטי מאוד ופסיכי במיוחד! קצת כמו אליס בארץ הפלאות רק בסגנון פחות תמים ויותר אימתי ומפחיד. רק בגלל זה נראה לי הוא כל כך מגניב לדעתי.

 

לכן איך שראיתי את הספר על המדף החלטתי לקנות אותו. בגלל שיום שישי ה-13 יהיה בעוד הרבה מאוד זמן, החלטתי לא לחכות ולקרוא אותו מיד. (כאילו.. לא מיד, אלא בלילה חיוך שטני)

אני אומרת לכם, הספר הזה יותר מפחיד מהסרט... במיוחד עם דמיון כמו שלי, ובמיוחד עם כל התיאורים הזוועתיים שבספר, ובמיוחד ב-2 בלילה כשהכל חשוך ושקט.

קצת מבאס שבכל זאת לא חיכיתי ליום שישי ה-13 אבל היה שווה את זה ^^

 

____________________________________________________

 

אפרופו מפחיד-

 

מכירים את זה שבערך כל החיים שלכם אתם מכירים שיר, יודעים היטב את המנגינה שלו ומזמזמים את הפזמון שלו מדי פעם, ואז יום אחד אתם פתאום קולטים את המילים שלו ומבינים שהם די מטרידים?

קרה לי עם השיר הזה, כשהקשבתי באמת למילים שלו, והגעתי למסקנה שאם מבינים אותם כפשוטם אז השיר יכול להיות ממש מפחיד O_O

 

להמחשה אני ציירתי את השיר הזה-

(מומלץ להקשיב לשיר תוך כדי, כי המנגינה די שמחה)

 







 


 










 

מה? לא מפחיד? זאת רק אני בסרט הזה?

טוב נו...

 

 

נ.ב: בזמן האחרון אני מציירת יותר מדי שירים, נראה זה הפך להיות התחביב החדש שלי...

 

 

נכתב על ידי נעמהנונה:] , 15/2/2013 19:15  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמהנונה:] ב-24/2/2013 01:41



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמהנונה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמהנונה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)