לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~the life as a story~


"השאלה היא אם את רוצה לשתף את כולם בטימטום שלך"- אמרתי את זה בהקשר אחר, רק לא מזמן גיליתי שזה מתאים להיות כתוב פה XD

Avatarכינוי:  נעמהנונה:]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2017

לא חייבים להרוג נוסטלגיה!


 

חייבת לציין שהייתי די בשוק כשהתברר שמיקרוסופט מורידים את ׳צייר׳ בגרסה הבאה. (מה 0-0 למה לעזאזל שהם יעשו את זה? היא לא הזיקה לאף אחד עצוב)

זה תמיד היה נראה לי טבעי (עזבו את זה שיש לי עכשיו מחשב מקינטוש כן?) תוכנת ׳צייר׳ תמיד נראתה לי כמו משהו כל כך בסיסי, משהו שהוא קבוע ומוחלט כמו שמיים או ים בעולם הווינדוס. זה לא יכול להיות שמורידים דבר כזה!

׳צייר׳ היה כל הילדות שלי, יחד עם שולה המוקשים, פינבול, סוליטר ושאר הדברים המגניבים שהייתי נכנסת אליהם ברגעי שיעמום או כשלא היה אינטרנט.

 

עכשיו קראתי שבעקבות מחאה מצד המון חובבי נוסטלגיות כמוני אז מיקרוסופט חזרה בה והודיעה כי היא לא תוריד. 

טוב מאוד!

 

 

בכל מקרה, כל הסיפור הזה עורר בי זכרונות והייתה לי שיחה על זה עם חברה, אמרתי לה ׳מה, כל הציורים הדיגיטליים הראשונים שלי היו בתוכנת צייר׳. וכן, בבלוג הזה שהוא כבר בן 9 שנים יש תיעוד לכך.

כשלראשונה קניתי את הלוח הגרפי שלי לא רכשתי תוכנות גראפיקה למיניהן (גם כי המחשב שלנו בבית היה ישן ודפוק) אז השתמשתי בתוכנת ׳צייר׳. (ועזבו שהציורים שלי נראו נורא ואיום)

 

אז בכל מקרה חזרתי הרבה אחורה ומצאתי את ציוריי הדיגיטליים הראשונים שעשיתי עם הטאבלט, וכן, בתוכנת ׳צייר׳.

מתוך המון כבוד לתוכנה הבסיסית והנוסטלגית שתמיד לקחתי אותה כמובן מאליו אבל היא בתכלס עזרה לי בצעדיי הראשונים בציור הדיגיטלי, אני מציגה בפניכם את הציורים בהתקף נוסטלגי גדול-

 




 



 



 



 





 





 

אין על ׳צייר׳ :]

 

אם מישהו רוצה לראות את הפוסטים המלאים המקוריים-

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=565587&blogcode=11176751

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=565587&blogcode=11787691

 

 

נכתב על ידי נעמהנונה:] , 25/7/2017 23:59  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמהנונה:] ב-6/12/2017 21:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמהנונה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמהנונה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)