לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Isragay

החיים זה כאן!

Avatarכינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

לעונן?



אוקיי, זה דבר ממוצע...אין מספר קבוע.
זה יהיה נחמד אם אנשים יגיבו את מספר הפעמים חח אבל אני לא מבקש, כולם בעולם הזה ביישנים.
אני בערך איזה 5 פעם ביום..חח כה כה...זה נראה נחשב מספר פעמים די מכובד.
סתם לידע כללי, יש מדענים שאומרים שזה טוב כדי למנוע סוגים של סרטן, אז מגניבב..חח

טוב, אז למי שרוצה עזרה.

איך לגעת גבר > כנסו לפה.

איך לגעת באישה > כנסן לפה.

זה דבר חשוב שכאשר תגעו בבן אדם, תדעו איך! חות מי זה, זה יכול לעזור לכם אישית עם עצמכם.

אה ובקשר לפעמים ביום...בשבוע...או חודש! שאתם אישית עושית את זה, זה לא עניין זה באמת משתנה באופי של הבן אדם..
אני לפחות כמו שאמרתי בערך 5...השיא שלי נראה לי 7...ליום חח.

אז אני משאיר אותכם עם המעידה הזאת להיום! בהצלחה!

נכתב על ידי , 5/7/2008 14:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

697
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSagy! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sagy! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)