לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טעם החיים במלואם בבלוג שלי


"טעם החיים" ,סיפורים מהחיים, שירים והחיים כמכלול..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שחררתי אותך



                                      


 

                                          נתת לי לטעום

                                          את הטעם המתוק

                                          מפרי גנך.

                                          נתת לי לחוות

                                          את משמעות האהבה

                                          שכך חשבתי שנעלמה.

 

                                          נתת לי לצחוק

                                          נתת לי להנות

                                          נתת לי שירים  

                                          נתת לי מילות אהבה

                                          נתת נתת ללא סוף

                                          וגם לקחת

                                          את ליבי איתך.

 

                                          רגע מתוק...

                                          רגע קסום

                                          כך לפתע פתאום

                                          שוב הופעת

                                          שוב טעמתי

                                          את טעמך

                                          ושם בין ערגה לתשוקה

                                          נפרץ לו גל של דמעה...

                                          בו ידעתי

                                          חשתי

                                          אותך בתוכי

                                          ובידעה שלא

                                          תשאר איתי...

 

                                          שחררתי אותך

                                          למרות כאבי...

                                          שחררתי כדי שאהבתנו

                                          תמשיך ותמתיק את זכרוננו

                                          במלאי של אהבה

                                          ובמשך הזמן...

                                          תהווה מלאי של חמדה

                                          לנוסטלגיה נפלאה

                                          וזיכרון נפלא.

 

                                         חופשי אתה לדרכך אהובי

                                         חופשי כציפור דרור

                                         המרחפת מעל העולם

                                         במבט נדהם

                                         עד כמה יפה הוא הנעלם!

                                         ואני אחייך לך במלאי של אהבה.

 

                                         שאי פעם ניפגש

                                         ליבי כבר לא יצבט

                                         ואותך אנשק כאחת שחוותה

                                         את מלוא אהבתך.

 

                                         והיא לדרכה פנתה!

                                       

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/8/2008 21:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אישי ביותר  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפלאות הבריאה


 


סערה פורצת מתוכה


יום וליל נוסף חלף


הקולות מהדהדים


מליל מלא שחלף...


 


אישה אישה


לליבה תעמיס


עוד משא


לתשוקה מרהיבה


ליסודות מוצקים


בליבה של אישה.  


 


אישה אישה


כולה כסערה


מלאה במלאי 


של תשוקה


סוערת


שקטה


רגועה...


כי היא אישה


במלוא הדרה. 


 


רוקדת את מחול הבריאה


מסוד ערוותה


מלאה בצופה


כולה רטט ולהבה.


 

נכתב על ידי , 15/11/2007 20:24   בקטגוריות שירה, חיוך, אישי ביותר, אהבה ויחסים, אופטימי  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהפוכות..


                                             
                                   

מצטער...אני אוהב אותה.

רגע.. מתי איך?

אנני יכול עוד לסבול

אני הולך אחרי הלב.

 

ואני כך בהלם...מבקשת מתחננת, לפחות בוא נשב נדבר!

לא את תשכנעי אותי לחזור... ואנני מוכן עוד.

בבקשה תביני, איני יכול להיות איתה עוד, אני סובל יום יום, ללא חשק חוזר לבייתי, ללא רצון.

אנה בני...בוא בוא אלי לבית...לעולם לא סירבת להגיע לדבר... אני מתחננת.

 

כך שלשום הונחה לה הפצצה, בני בכורי החליט לעזוב, נטש ברח מאישתו, מילדו הקט...

וגם ממני ומאחיו.

ואני מנסה לעכל, רצה מכאן ולשם לחיפוש... ולבין כלתי המומה גם...

משפחתה כל הזמן מתקשרים...ולי לא מאמינים...שבאמת באמת אנני יודעת היכן הוא נמצא.

 

נכון מיהר להתחתן, ילד בעצמו, וכבר אבא לילדו...

נכון המצב הכללי.... מלחמה ללא סוף, לסיום החודש הקרוב.

עבודה עובד הוא בעוד ועוד משמרות כדי לכלכל בכבוד את משפחתו.

ניסה חיפש שוב ושוב עבודה אחרת לעיסוק... שנים באבטחה גבו בהחלט את המחיר.

אך ללא מקצוע ותעודה צריך להתחיל מהתחתית.

החשבונות הצטברו... יצא מצב שאת כלכלתו לקח ממני

הרגיש מושפל, הרגיש חסר יכולת גם...

אך עד כדי כך!!! מי חשב?

 

בליל רק סיפר לי כיצד הכיר את השניה... מילאה את החלל, מבוגרת יותר בשלה יותר

והופפפפפ הוא התאהב.

ואני כאימו מכירה ויודעת אותו... יודעת עד כמה ביקש נחמה, אך גם חסרת יכולת לקבוע במקומו...

יכולה לתת כתף, לפתוח את בייתי לחבק ולנגב את דמעותיו וכאבו.

אך עד כמה אני יכולה להתערב?

כואבת את כאב כלתי.

כואבת את כאב נכדי שאביו מחמדו כך לפתע נעלם.

כואבת את כאבו שהגיע לכזו בחירה... ברגע של יאוש או חיפוש נחמה.

 

חסרת עיצה...מבקשת רק לרגע אחד...

בוא בני דבר...

פתח את הלב

ואולי אולי נמצא את עמק השווה.

 

מסתכלת מסביב... כל יום גלגל מתהפך לו... לרגע את מעל העננים

ובין רגע הדברים נעלמים.

 

בנתיים נעלם נערי... מחמדי... מחפש את עצמו...מחפש נחמה לנפשו...

כציפור תועה

שבורת כנף

נפשו נודדת

לארצות זרות.

 

ואולי זו אני שכל הזמן הלכתי לפי צו ליבי

נתתי לו את הכוון, שהיום לו הוא מזיק?

ואולי לא?

אנני יודעת כבר.

יודעת שהוא מחפש את עצמו בדרך ללא מוצא

ואולי אולי ימצא רק נחמה.

 

נכתב על ידי , 26/5/2007 15:48   בקטגוריות אישי ביותר, משפחתי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 62

Yahoo:  כלום  

תמונה




9,252
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטעמי החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטעמי החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)