לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Goodbye Cruel World


להראות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

הזדמנות אחרונה להגיד שלום.


אני לא יכול יותר.

זה לא הוגן.

זה לא יכול להיות.

זה פשוט לא יכול להיות.







אני שונא את זה. אני שונא את התקופה הזאת בחיים שלי.
ללא ספק עד כה התקופה הכי גרועה שהייתה לי בכל חיי.
רגע אחד אני שמח מחייך וקופץ ליד אנשים, וברגע הבא שאני לבד אני נתקף בדאון נוראי.
אני כל כך שונא את זה.
ועוד להוסיף את זה שאני צריך לבחור עכשיו החלטה שתשפיע על כל שלושת השנים הבאות שלי, או אפילו על כל החיים שלי, אני פשוט לא עומד בזה.

אני מרגיש כל כך לבד.
גם כשאני עם אנשים, ואני הרבה עם אנשים, אני לבד.
אני מתחיל להישמע כמו אימו שמרחם על עצמו... אני חייב להפסיק עם זה...
בכל מקרה, אני צריך את זה. אני צריך אוזן קשבת. אני צריך מישהו שיחבק אותי. שלא יתחיל להיכנס להיסטריה שאני בוכה. אני צריך לעלות זכרונות עם מישהו עליה. מישהו שהכיר אותה ויוכל לדבר איתי עליה, ולצחוק.
אבל אין.

זה רק כלב.

זה רק הכנה לפרידה אמיתית.

זה השתלתות של "היצר הרע" שאני עצוב עליה.

זה תינוקות שאני רוצה לבגוש אותה שוב. סתם מחשבה תינוקית.

אין לה שום משמעות רגשית.

די!!!!!!!!


אני לא יכול לסבול יותר את כל ההתייחסות המעוותת של אנשים לזה.

היית אומר למישהו שאח שלו מת שזה רק אח??!!?

היית אומר למישהו שאח שלו מת שזה רק "הכנה" לפרידה אמיתית?!!?!?

היית אומר למישהו שאח שלו מת שזה היצר הרע שאתה עצוב עליו??!?

היית אומר למישהו שאח שלו מת שהוא מתנהג כמו תינוק בכך שהוא רוצה לפגוש אותו?!?!!??!!!

הייתה אומר שאין לא כל משמעות?!!!?


אבל לא, בגלל שזה כלב, רק בעל חיים, שלא דיבר בחיים שלו, והיהדות מחשיבה בעלי חיים תור זן נחות, זה לא נורא.

זה ללא ספק התקופה הגרועה ביותר בחיים שלי, במיוחד כי אני עובר אותה לבד. בלי אף אחד שיזדהה עם הכאב שלי.
עכשיו אתם אומרים- מה אתה בוכה? זה רק כלב. יש ילדים שמתו להם ההורים או כל המשפחה ואתה בוכה על כלב?
נכון, יש מקרים גרועים יותר, הרבה יותר ואניצריך להגיד תודה שאני גר בבית טוב עם הורים ומשפחה, אבל בן אדם שאבא שלו מת, זוכה לכל הצומי שהוא צריך בעולם. מניסיון אישי, מתייחסים אליו כמו אל אל. בינתיים רק כמות זעומה מאוד של אנשים שאני מכיר בכלל יודעים על המקרה, וכמות זעומה עוד יותר שמנחמים אותי.


הדבר העוד יותר גרוע, שזה היה המוות הכי סתמי שמיהו היה יכול לבקש.
לא מזקנה, לא מפצע, לא ממחלה, אלא מהכשת נחש.
הכשת נחש סתמית ומתומטמת שהייתה יכולה להימנע בקלות.
כשאני קורא בפוסטים של אנשים שאיבדו כלב, אני מגיע לתווך גיאים של הכלבים של כ13-16 שנה.
היא מתה אחרי כ5 שנים אולי אפילו 4 או 6, אני לא זוכר במדוייק.
זה פאקינג משך זמן יכולות להמשך פי שלוש!!
אבל לא, זה נמשך בערך שליש מחיים של כל כלב רגיל.
היום אני הייתי יכול עוד לחזור מבית ספר, ללטף אותה בראש ולתת לה חיבוק, לשחרר אותה מהקשירה ולתת לה אוכל ואולי גם לשטוף אותה או לשחק איתה, בלי לדעת שבמימד אחר אני עכשיו בוכה על כך שאין שום הזדמנות לעשות זאת שוב.

היא מתה בדיוק יום אחרי שהבטחתי שאני יתחיל לדאוג לה יותר ברצינות. בכלל לא חשבתי שאני לא יוכל לקיים יותר לעולם את ההבטחה הזאת, ולא העלתי בדעתי שאני חייב באותו רגע לראות אותה, להגיד לה שלום.
בדרך כלל אנשים לוקחים את הכלב שלהם לוטרינר והוא נותן לו משככי כאבים ועוד כמה ימים לפני שהוא ירדים אותו לפני שם נפרדים, אבל לי זה בה בהפתעה. הפתעה מוחלטת. במקום שהכי לא חשבתי שזה יגיע. בלי הזדמנות אחרונה להגיד שלום.
הלוואי שהייתי יודע על זה שבוע לפניי, והייתי יכול להשלים את מה שלא הספקתי, את מה שבניתי על כך שאני יעשה בעתיד, ובסוף לא הייתה לי הזדמנות.


אולי זה ישמע מוזר, אבל אני רוצה צומי. אין דבר שאני רוצה בעולם עכשיו יותר מצומי. אני לא יכול להפסיק לבכות.




אם יש לך כלב, עצור הכל עכשיו. עכשיו לך עליו. עכשיו תצלם אותו, ברגע זה. עכשיו לך תלטף אותו ותגיד לו שאתה אוהב אותו. עכשיו תבלא איתו זמן איכות, עכשיו תעשה את הדבר איתו שתזכור מתי שהוא יילך. ובחיים, בחיים על תקח אותו יותר כברור מאליו. בעצם, תמחק את זה. על תקח יותר שום דבר כברור מאליו. לא הורים, לא משפחה, לא חברים, לא כסף, לא חפצים, לא את החיים. גם כדי שתפיק ממנו את מיירב ההנאה מכל דבר, וגם כדי שתדע שלכל דבר יש סוף, וצריך להנות ממנו עכשיו כל עוד הוא כאן.
אל תגיע למצב שלי, שיש לי רק שלוש תמונות זמינות שלה, ושלל יסוריי מצפון על כך שהתייחסתי עליה כברור מאליו ולא הענקתי לה מספיק תשומת לב.


מה הייתי עושה כדי לפגוש אותה. רק עוד דקה אחת. רק שתיהיה לי הזדמנות אחרונה להגיד שלום.


נכתב על ידי , 29/6/2008 23:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 15





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTelekinesisT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TelekinesisT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)