לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NoName



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 277169150 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2008

כיף כיף כיף כיף כיף! D;


  

יאי ((:

ממש ממש כיף לי אני מאווששררת ((:

קודם כל יש הרבה חדשות טובות ונחמדות ביותר P:

ולפני זה בטח אתם תוהים למה אני כותבת כבר פוסט לפני שאפילו

הגיבו לי על כל הארבע שכתבתי לפני זה ופתחתי את הבלוג רק לפני יומיים -?!-

אז התשובה היא שממש לא אכפת לי P:

אני כותבת את הדברים האלה בשביל עצמי ומספר התגובות ממש לא מזיז לי

תקראו בכיף תגיבו בכיף תעשו משאתם רוצים אני כותבת בשביל עצמי

נכון שזה נחמד שיש תגובות אבל למה להתעצב מזה

יש כל כך הרבה בלוגים בישרא בלוג ואני בטוחה שאני לא היחידה שאין לה

100 תגובות בכל פוסט D:

אז עכשיו לחדשות הטובות:

1.ירדתי 3 קילו כןן יאי (((:

2.אבא שלי טס באוגוסט לארה"ב והוא מביא לי מצלמה סקסית ותיק סקסי אפילו יותר

רק יש בעיה קטנה.. אני לא יודעת איזה מצלמה לבחור P:

 הינה תמונות של מצלמות אפשריות סקסיות ביותר ^.^

אבל לאנראה לי שאני אקנה אחת מאלה כי יש בהם 10 מגה פיקסל -?!-

זהמ ממש מוגזם ואני לא צריכה 10 (אבל אולי בסוף כן P:)

והינה סוג אחר שהוא פחות מגה פיקסל נראה לי 8.2

והינה התיק הסקסי שעולה 15 דולר P:

בקיצור-נחמד ((:

3.אח שלי עבד מלא זמן באיזה בר אחד (הוא גם עכשיו עובד)

והוא מרוויח שם מלא כסף אז עכשיו הוא עשיר מאוד והוא קונה לעצמו DS

(הוא פריק של משחקים יש לנו WII וPSP והיה לנו עוד כל מיני הוא פשוט משחק כל היום חח )

אז הוא יקנה לעצמו DS ויביא לי את PSP השחור הסקסי שלו (((:

 יאי תום אני אוהבת אותך!!!! 3>>

אז בכלל עכשיו החופש שילי מאגניב ריצח P:

4.שבוע הבא יום ראשון או שני בתל אביב עם חברה שלי (:

5. ב13.7 נוסעים לאילת! תצפו להמון עידכונים ותמונות מאילת

נראה לי אני אשים פה תמונות שלי מאילת (:

אני אהיה עד ה 20 שמונה ימים בדיוק הולך להיות הכי הכי כיף!

ועוד אני אהיה עם החברה הכי טובה שלי אני אחרוש על הטיילת והקניון (:

הינה רשימת דברים שצריך לקנות-

2 שמלות סטרפלס כאלה שיש כיווצוצים למעלה

צעיפי בד (:

כאפיה

מכנסונים

נעלי בובה מגניבות כאלה P:

גופיות

שמלות זולות מהטיילת מקסי /חוף (אני מתה על שמלות D:)

עגילים כמה זוגות של זבל בטיילת -סמיילים קוביות לבבות כל מיני כאלה

צמידים-הרבה!

שרשראות-הרבה חמודות כאלה ^^

משקפי שמש עם מסגרת צבעונית-גדולות

תיק צד יפה מבד(קניתי כבר 1 וגם אבא הולך להביא לי עוד תיק

 (ראו למעלה)חח סוגריים בתוך סוגריים מזכיר לי מתמטיקה -איכסה פיכסה P:)

שנה הבאה כיתה ח' יואו נזכרתי פתאום חיחחי XD

ראיתי בכיתה ה' סדרה כזאת בניקולודיאון

מדריך ההשרדות של נד ושם עשו כאלה את כיתות ח'

מפחידים רצח ואלימים כאילו הם מכת השטן והם אוכלים חתולות XD

אני מקווה שאני לא אהיה פתאום איזה פסיכופתית שמוצצת לאנשים דם

ותולה חתולות על גדרות (פעם ראיתי חתולה תלויה על גדר עם מסמרים O.O

איזה אנשים עם בעיות מוחיות וחסרי לב יתלו חתולה על גדר????)

בקיצור אני לא אהיה כזאת ואל תראו מדריך ההשרדות של נד! זה מוריד את רמת האייקיו P:

עוד משהו-הולכים הים בערב לארומה ((:

לאכול רק דברים בריאים-תזכורת P:

טוב סיימתי פוסט אפטימי כזה סלאמתקה P:

נכתב על ידי , 2/7/2008 13:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החבר האידיאלי


גבוה ממך? כן למה לא

נמוך ממך? לא בהרבה P:

יש לו גשר? כן למה לא? זה לא להרבה זמן במילא

מתלבש בסיגנון רחוב?למה לא?זהנ חמד מישהו שמשקיע בלבוש

מתלבש גותי? לא זה מפחיד חיחי שיגיע לי עם שרשראות כמו בולדוג חח

עיניים ירוקות? העיקר שיהיו יפות לדעתי האיבר הכי יפה זה עינים (:

עיניים כחולות? כנ"ל

עיניים בצבע דבש? כנ"ל

עיניים חומות?כנ"ל

שותה אלכוהול? לא..אולי טיפ טיפה לפעמים פעם ב..

מרכיב משקפיים?כן למה לא?

עוסק בספורט? למה לא? (:

מחייך הרבה?  כןןן (((:

מתקשר רק כדי להגיד היי? כן אבל לא נדבק שמתקשר כל חמש דקות

מחמיא לך? כן (:

מגלח את הרגליים שלו? לא חחח זה מוזר D:

עונד תכשיטים? אהממ אולי שרשרת אבל לא יותר מידי

שיער פנים (זקן,שפם)? זיפים זה הכי הכי סקסי

מחייך כשאת נכנסנת לחדר?כן ברור (:

שיער חום? כן(:

שיער שחור? כן (:

שיער בלונדיני? כן (:

שיער ג'ינג'י? תלוי בצבע עור כי אני לא אוהבת ג'ינג'ים שיש להם עור ורוד אבל בלי עור ורוד כן (:

איפור?לא! מוזר מאוד!

יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון? כן ברור (:

נאמן? כן ברור

מנגן בגיטרה?אני אוהבת בחורים מוסיקלים

בתופים? כן

שר? זה הכי הכי בחור ששר זה הכי רומנטי 3>

שרירים? אהמ לא להגזים לא להיות כזה ענק ומפחיד אפשר כמה

רזה מאוד\דקיק? לא זה מפחיד כאילו לא איזה אנורקס

מצייר יפה? בכיף (:

לא אוכל בשר?  שיאכל משבאלו לא אכפת לי P:

שיער ארוך? אהממ תלוי באורך לא יותר מידי אולי קצת אחרי האוזניים וזהו אני לא כל כך אוהבת למרות שלשני האחים שלי  הי שער ארוך (עכשיו הם בצבא P:)

חרמן? O.O

דוגמן?  למה לא?

יודע לרקוד? אהמ רק בלי טייץ כי זה ממש ממש מצחיק אותי בנים עם טייץ XD

מנשק טוב? כן (:

עשיר? לא אכפת לי מה הוא יהיה בעלי?

מסודר? אהמ אני ממש ממש מבולגנת אז לא אכפת לי ובטח שאין לי מה להגיד בקשר לזה P:

הולך מכות? לא! אני נגד אלימות P: סתם בצחוק בסדר

מתכתב במסנג'ר כל היום? לא כל יהום מה אני צריכה חבר מכור? XD

מתכתב ב-SMS כל היום? אהממ כנ"ל לא כל היום אבל לפעמים זה בסדר

מדבר בפלאפון? כולם מדברים בפלאפון

פריק מסיבות? לא מה כל ערב מסיבה אחרת זה כבר נמאס

אגו? אהממ אולי קצת

ביישן?  אבל קצת כי זה חמוד (:

שומע מוזיקה מזרחית?לא! אני ממש ממש שונאת מוסיקה מזרחית אז אני אתחרפן

שומע פאנק/רוק/אימו/דומיהם? כן למה לא? אני אוהבת (:

שומע פופ? בכיף (:

שומר סודות? כאלה שלא קשורים אליי  בכיף גמלו מגיע חיים אישיים ולא באלי להיות בתפקיד הקרציה חיחי P:

מרכל? לא איכסה פיכסה

אדיש? אהממ אני לא אוהבת אדישים אולי בהתחלה קצת כי זה סקסי :P אבל אחר כך הוא צריך להיות לא אדיש

מספר לך הכל? שיספר משבאלו הוא גם בנאדם וזה זכותו ובחירתו

ערס? לא שונאת ערסים

נשי? לא חחחח XD

ילדותי? קצת P:

רומנטי?  כןןןן הכי הכי חשוב (:

מבוגר ממך ב-4 שנים?  תלוי כמה אני אוהבת אותו וכמה הוא חשוב לי

ראפר? לא חחחח זה יהיה ממש ממשמ צחיק XD

ההוא עם הפירסינגים?אהממ תלוי..וגם לא יורתמ ידי אולי 1 או 2

ההוא עם הקעקועים? אהממ תלוי בקעקוע לא משהו כמו איי לוב מי מאם או דרקון ענק או משהו מוזר אחר כמו של האפנוענעים בגיל 50 + חחחח XD

ולסיום, יש לך מועמד העומד בדרישות? אהממ עדיין לא מצאתי מועמד כזה מדהים אני אחפש P:

 

קרדיט לhttp://israblog.co.il/blogread.asp?blog=536327 על השאלון

נכתב על ידי , 2/7/2008 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאון.


אוף אני ממש בדיאון ואני ממש מתוסכלת..

כאילו שומדבר לא מצליח לי ...

אח שלי הקטן המעצבן הזה כל הזמן מלשין עליי

והפעם הוא שיקר ואבא שלי צעק עליי ואני שונאת

שמאוכזבים ממני..

אז כשאני עצובה אני רעבה וזה ממש לא טוב!

אז הלכתי למטבח ולקחתי קוטג' עם עגבניה על לחמית

ואז הלכתי על ההליכון (יש לי אחד בבית)

15 דקות ?!

מה קרה לי? אני צריכה ללכת יותר...

שפוט לא היה לי כוח!

אין לי כוח בכלל לכל השומנים האלה

לכל המשקל עודף הזה!

למה אני לא יכולה להיות כמו אחי הגדול??

הוא קיבל את כל הגנים הטובים!

הוא בלונדיני עם עיניים כחולות

ויש לו את הרגל של האמא הצרה והארוכה

ולי יש את הרגל של אבא שהיא כמו קופסא של

נעליים לא נעל!

וגם יש לו את הגן הכי הכי טוב-

הוא אוכל כל דבר והוא לא משמין!

זה כזה מעצבן!!!!!

למה אני לא יכולה להיות במקומו?

אני שפוט שונאת את הגוף שלי..

את הפרצוף והשער אני דווקא

דיי מחבבת

אבל את הגוף אני ממש שונאת!!

כל השומנים המידלדלים ואין

 לי בעיה! אני לא רזה ואני סתם חושבת ככה

אבל אם אני אגיד את המשקל שלי

אתם תחטפו שבץ..

נכון שאני אנונימית אבל אני מתביישת..

ואני לא רוצה לעשות בלוג דיאטה או משהו כזה

זה יותר יתסכל אותי שאני מתעסקת

רק בזה...

אוףף זה כזה מעצבן

למה הוא היה חייב לקבל את הגן הזה?!?!?

זה הגן הכי לא פיירי בעולם!

לא בכלל אנשים צריכים להיות שמנים?

אי אפשר שכולם יהיו רזים?

ולמה לעזאזל יורדים על אנשים שמנים?

לא הי לי אכפת מזה אם לא היו יורדים עליי

מכיתה א' זה ככה!

כאילו פאק~!

ילדים בכיתה ו' שואלים ילדה בכיתה א' אם היא בהריון

ולא הייתי כזאת שמנה אז הייתה לי קצת בטן

אבל תמיד הייתי שמנמונת

חוץ מבשנה הראשונה כי נולדתי בתת משקל

אבל זה לא קשור..

שפוט ירדו עליי מאז שאני זוכרת את עצמי

והייתי בוכה כל הזמן

אני ממש לא ילדה חזקה אני נשברת מהר

ומה ילדים בכיתה ו' חושבים לעצמם שהם יורדים על ילדה בכיתה א'!?!?

אין להם חיים!?!?

משעמם להם!@?!?

לא את זה אני חייבים להבין!

לרדת על ילדה שקטנה מכם בהרבה?

זה הרס לי את החיים טוטאלית

אני כבר לא מעריכה את עצמי

וגם אני שונאת את עצמי וזה מעצבן...

אין לי כוח לדבר הזה

בסוף אני אהיה עוד אנרוקסית ובולמית

למרות שזה הדבר שאני הכי שונאת בעולם

והכי לא מדבר אליי בסוף לא תהיה לי בררה..

העולם הזה פשוט מקום מגעיל להיות בו

 

נכתב על ידי , 1/7/2008 23:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





107

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAdida :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Adida :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)