לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

! SCREAM


"!you said the "B" word" "?what? bitch" "no, blog"

כינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

נמאס לי


תמיד כל הזמן מאשימים אותי תמיד אדוה אדוה אדוה זה אשמתך שאפחד לא יוצא

 

מה אשמתי באיזה ??????

 

דאמ. נמאס לי כבר תמיד אפשר להוציא עליי את העצבים נמאס

 

אני מתחפרנת הרגשתי שאכזבתי תרכז שלי .

 

למה אפחד לא מוכן להקשיב לי ישר להאשים עם את היית עושה כככה אז ..

 

למה את אנטי אני אנטי אני מוכנה לצאת אפחד אחר לא

 

אבל אני אנטי

נכוון ?

 אליי תמיד אפשר לעשות סצנות להעילב

 

נמאס לי !!!!!!!

 

 

 

נכתב על ידי , 1/8/2008 15:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,238
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsasi 000 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sasi 000 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)