לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הדברים כשלעצמם אינם טובים או רעים. הכל תלוי באופן שעליהם אנו חושבים... "



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN:  מי שרוצה שיבקש בתגובות :)





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

סופ"ש בסימן אומנותי ;)



טוב אז פוסט קצרצר כי מתחיל שבוע עמוס ובא לי לעדכן במקום לדחות הכל לרגע האחרון :)
בעיקרון השבוע הזה עבר ממש בטיל .. היה לי ביום חמישי מבחן בהיסטוריה .. סוג של מיני-מתכונת אז ניסיתי לחרוש ולהשתפר כי הבגרות בקרוב וכרגע הממוצע שלי די בזבל .. בסופו של דבר אני מרגישה שהלך לי די טוב .. עניתי על כל השאלות והרגשתי די בטוחה .. כנראה שהלילה הלבן שעשיתי לפני המבחן היה שווה את זה חחח 

אממ מה עוד .. אתמול לפנות בוקר אמא שלי חזרה משבוע וקצת באיטליה .. ראיתי תמונות שעוד יותר עשו לי חשק לנסוע .. אה כן והיא אשכרה הצליחה להשיג לי כל מה שרציתי ! איך שהתעוררתי ראיתי את זה על השולחן הייתי בשוק ! :)
היא קנתה לי את הלק המגנטי החדש הזה , מעיל עם אבנים כאלה, תיק ג'ינס , גלויה של הפסל של יוליה (ישלי אוסף חח) וכמובן מסכה מהפסטיבלים בונציה ! כל כך רציתי כזאת ! אה כן וגם קינדרים וטובלרונים .. ! :)

טוב ישראבלוג עושה לי קצת בעיות עם התמונות .. בפעם אחרת :)
בכל מקרה .. הסופש הזה היה לי מצב רוח מאוד יצירתי .. אחרי ששנה לא ציירתי (חוסר בחשק, זמן ומוזה) השלמתי את הציור שלי של לד זפלין שהייתי צריכה לצבוע .. והיום התעוררתי עם המשך מצב רוח טוב ועשיתי עוד אמ .. ציור ? בדרך כלל זה לא הסגנון שלי אבל נורא התלהבתי .. ולא אכפת לי שההורים שלי טוענים שזה מכוער .. הם לא מגניבים מספיק להבין את זה מוציא לשון

צבעי פסטל שהמסתי על קנבס .. והאנשים נצבעו בלורד חחח 


והגאווה הקטנה שלי .. Stairway to heaven .. הרגשתי נפלא אחרי הציור הזה ! מענין סגירת מעגל :)

שיהיה לכולכם שבוע נפלא .. תהנו ביום עצמאות (רוקעצ בפעם השניה חחח )
ו .. שיהיה אחלה מזג אויר ! 

עוד שבועיים בדיוק להופעה של סימפל פלאן ! ההתרגשות גוברת מיום ליום !! $*(!$~%~%&@$
בהצלחה לי מחר במתכונת באנגלית

וואוו ! כל כך .. וואוו ! 
תודה רבה רבה רבה רבה (!!!!!!) לכולם ! בחיים לא חשבתי שאני אגיע לעמוד הראשי של ישראבלוג .. אתם לא מבינים איזו צרחת אושר יצאה לי (+ניתור קל מהכיסא )

אה כן .. ועוד תודה על כמות הכניסות המטורפת (כן .. אחרי הנטישה המטורפת שעשיתי סכום הכניסות היום שווה לבערך חודשיים אצלי .. כמעט שלושה !)


נכתב על ידי , 22/4/2012 00:17  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הזיכרון לשואה .. ולגבורה .







http://www.youtube.com/watch?v=ugbiJ0gDjpA




אז דבר ראשון , לכל מי שאוהב תיאטרון , או שנושא השואה מעניין אותו , להצגה הזו קוראים 'אדם בן כלב' ותיאטרון גשר הציג אותה קרוב ל15 שנה .. 


אמא שלי ראתה אותו כשהייתי די קטנה אז יצא שפיספסתי ואז הם הורידו אותו מהרפרטואר .. עכשיו YNET שמו צפייה שלו באתר שלהם , מי שרוצה מוזמן לראות , אני ממליצה .


http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-4348-63752,00.html




יום השואה קיבל אצלי תפנית די אחרת אחרי המסע לפולין . אני יודעת שלא עשיתי פוסט על המסע , יגיע יום ואני אעשה גם את זה ..


זה היה מסע משמעותי , מצמרר , מאחד ובעיקר .. מעורר מחשבות והמון גאווה בעובדה שאנחנו יהודים . 




בכל מקרה , הדרך שלי להעביר את המסר ביום הזה היא התמונות מהמסע ..
































באושוויץ בירקנאו

















אמנם זה יום השואה .. אבל יש ליום הזה עוד תוספת .. 


 השואה והגבורה .


העובדה שאנחנו כאן , עם יהודי , מקימים משפחות וממשיכים לזכור ולהנציח את אירועי השואה .. זה הניצחון שלנו , זו הגבורה .









התמונה שאני הכי גאה בה מהמסע .. משקף כל כך הרבה לדעתי .. 



 



נכתב על ידי , 18/4/2012 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

32,381
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.:iris:. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .:iris:. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)