לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...And After All We Only Need Each Other To Survive



כינוי:  °נמר לבן °

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


1) את מוכנה לשאלות שסביר להניח שלא ישאלו אותך בסקר רגיל? יאפ...
2) יש לך בגדים שלא שייכים לך? נאמממ לא
3) מישהו כועס עלייך? מקווה שלא
4) מתי הייתה הפעם האחרונה שבכית? היום בצהריים :/
5) סתכלי למטה, מה את רואה? כיסא שאני יושבת עליו
6) סתכלי ימינה, מה יש ממש בקצה? בלאגן :P
7) סתכלי שמאלה, מה יש ממש בקצה?  המסך של המחשב
8) כשאת מתקלחת, את שוטפת את החלק העליון של הגב? כן.
9) חיפשת פעם את הבית שלך ב"Google Earth" ? לא.
10) למישהי מהחברות הטובות שלך יש עגיל בלשון? לא.
11) למישהי מהחברות הטובות שלך יש עגיל באף? לא
12) מתי הלכת לישון הלילה, ולמה? בשעה 8:45 כי הייתי עייפה מתה
13) מה הקללה האחרונה שאמרת? לא זוכרת :O
14) אי פעם ניסית להפריד זוג? לא
15) אתה בד''כ הראשונה או האחרונה שאומרת סליחה בריב? תלוי עם מי הריב... אם הטעות שלי אז בלי בעיה
16) אי פעם חיכית כל הלילה לשיחה או אסמס ממישהו? ברור...מה שאהבה עושה לבנאדם :]
17) את בHigh לעתים קרובות? באופן טבעי ומתמשך :)
18) מתי פעם הבאה תשלחי אסמס?  אין לי שמץ
19) מי היה הבן אדם האחרון שהשאיר לך הודעה קולית ומה היה בה? אמממ רופאה שתיזכרה אותי על משהו לדעתי...
20) האם יש סיכוי גבוה שתלכי לסרט בקרוב? כמו תמיד בוודאי :]
21) את עושה כלים לפעמים בשביל הכיף?  יאפ :)
22) מי הבן אדם האחרון שגנב ממך משהו? מישהו בצבא את המספריים חחחח
23) כמה כסף בזבזת היום? קצת פחות מ-100 :(
24) את בן אדם עצמאי? תלוי בהקשר למה
25) מי הבן אדם האחרון שהחזיק לך את היד? חברה שמשכה אותי לאן שהוא לדעתי...
26) מה תעשי מחר?  אהיה בצבא ומקווה בערב לפגוש חברה
28) מה את לובשת עכשיו? פיג'מה :)
30) את שזופה?  לא...לבנה כמו קיר
31) היום היה קשה? מאוד
32) מה הדבר שהכי מציק לך עכשיו? העייפות שלא נגמרת

33) אתה מקנאה במישהו עכשיו? קצת :/
34) מתי בפעם האחרונה רצית לתת למישהו אגרוף בפרצוף? היום? :S
35) יש לך חברות שאת יודעת שאת יכולה לספר להם דברים והן לא יגלו? כן.
36) מתי יום ההולדת שלך? במרץ :)
37) את חושבת שאת בן אדם טוב? כן, לרוב.
38) מה הדבר האחרון שעשית לפני שהלכת לישון אתמול בלילה? דיברתי עם חבר שלי :) 
39) את טיפוס של בוקר או טיפוס של לילה?  לרוב של לילה
40) למה אתה לא יכול לחכות? לרגע שבו אני אפיק להיות חולה!
41) עשית פעם משהו טיפשי?  יותר מדיי....
42) את מקנאה הרבה? קצת...
43) את מכירה מישהו שמעשן חשיש? לא.
44) את מסתדרת עם בנים? יאפ
45) איפה רוב המשפחה שלך גרה? ישראל
46) את יכולה לבכות עכשיו? לאחרונה אני יכולה לבכות מכל דבר.
47) למה את מקשיבה עכשיו? לרעש של הטלוויזיה מהסלון
48)כמה רחוק נמצא הבן אדם שאת מתגעגעת אליו?  רחוק מאוד...רחוק מדיי :(
49) אם היית אמורה למות היום, היית אומרת שהחיים שלך מושלמים? לא...
50) אתה מכירה מישהו עם שם אמצעי כמו שלך? לא כי אין לי
51) כמה זמן לוקח לך להתקלח? חצי שעה
52) מישהו אמר לך שהוא תמיד יהיה שם בשבילך? כן.
53) את מקלידה מהר? כן.
54) את רוצה ילדים?  בהחלט :)
55) השעה הכי מאוחרת שנשארת בה ערה בשבוע האחרון? נראה לי ש-2 
56) מישהו פעם קרא לך בובה/ מותק? כן.
57) מה עשית ב8 בבוקר היום? הייתי בבסיס
58) אי פעם חשבת לעשות עגיל בשפה? לא איכס
59) כמה זמן את מכירה את הבן אדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? שנה 
60) היית פעם ליד מישהו בהיי?  יאפ
61) את אוהבת להרים אנשים או כשמרימים אותך? כשחבר שלי מרים אותי בחיבוק ומסובב אותי באוויר :) אוחחחחחח 3> 
62) איפה נמצא הבן אדם שאת אוהבת? בשרגא...רחוק מדיי
63) היית רווקה במהלך הקיץ? נופ
64) את חושבת שהנשיקה הבאה שלך הולכת להיות טעות? לא :/ 

65) מה הרקע שלך בדסקטופ? תמונה שלי ושל חבר שלי :)
66) מה מעצבן אותך עכשיו? שאני עייפה
67) מה הכינוי שלך? יש המון :]
68) זו השנה הכי טובה בחיים שלך? לא.
69) איפה הבן אדם הראשון שהתאהבת בו/ חשבת שהתאהבת בו? מאיפה לי :/ 
70) במכונית של מי נהגת פעם אחרונה? של ההורים
71) חזרת פעם לאקס שלך? לא
72) את מכירה מישהו שמכור לסם כלשהו? לא 
73) יש לך חברה הכי טובה? יאפ :)
74) את שמחה עכשיו? לא
75) בינואר, איך חייך נראו? חיי חיילת ממוצאת :/
76) בן פעם ישב במיטה שלך? כן.
77) את פוחדת לגדול? כן :[
78) מה את חושבת על ליידי גאגא? כלום... 
79) מכעיס אותך לראות זוגות מאוהבים? לא.
80) את חושבת שהבן אדם האחרון שאמר לך שהוא אוהב אותך התכוון לזה? בהחלט 
81) אם היית יכול לארוז ולעבור עכשיו היית עושה את זה? ולאן?  כן...לבסיס של חבר שלי
82) מה היית עושה אם חברה שלך היתה מתקשרת אלייך בוכה ב2 בלילה? מנסה להבין מה קרה ואיכהו לעזור לה

83) נהנת בסילבסטר? לא זוכרת מה היה אז
84) את אוהבת שבנים באים ומחבקים אותך מאחורה? רק חבר שלי :) 
85) מחר יהיה יום טוב?  מותר לקוות?....כי אם כן אז אני מקווה! מאוד!
86) את שומעת עכשיו מוזיקה? לא.
87) את חושבת שתיהי במערכת יחסים בעוד שלושה חודשים? אמן :)
88) את פיכחת? כן.
89) יש לך היקי עכשיו? לא :(
90) יש לך אחים? כן 3.

91) את ישנה כבד? מאוד
92) יש מישהו שאת סומכת עליו ב100%? כן.
93) את מהבנות שיש להן חבר חדש כל שבוע בערך? לא ממש לא 

94) את מתעצבנת בקלות? מדברים מסויימים
95) פעם וויתרת על מישהו ואז היית איתו? לא
96) פעם שברת למישהו את הלב? כן
97) יש מישהו שמגעיל אותך? לא רק אחד...

98) בת כמה את נראת? בגילי :/
99) פעם קראו לך כלבה? כן.
100) תיהי כנה, בכללי, את אוהבת אנשים? כן...
101) את יותר שמחה עכשיו או מלפני חמישה חודשים?לא
102) את נהנת משיחות טלפון בלילה? תלוי ממי :) וברמת העייפות..
103) את מתרחקת מכל מיני חברים שלך? מה הכוונה לא הבנתי...
104) מי עוד בחדר איתך? אף-אחד
105) את זוכרת מתי התאהבת פעם ראשונה? כן

106) איפה הטלפון שלך? ליד האוזן
107) משהו מטריד אותך? לא
108) את ידידה של אחד האקסים שלך? לא 
109) את חושבת שאהבה נמשכת לנצח? תלוי :)

נכתב על ידי °נמר לבן ° , 30/9/2009 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°נמר לבן ° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °נמר לבן ° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)