לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  keinen Spitznamen

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

בא לי למות!!!


מה עשיתי רע!?! למה זה קורה רק לי!??!

אתמול היה כ"כ מדהים באמת...היה  לי היום הכי מושלם בחיים, אבל היום הכל היה חייב לההרס.

הוא שיקר אותי והוציא אותי מסריחה. הוא הכחיש כל מה שהיה בנינו אפילו שזה רק אני והוא מדברים ..כאילו הוא הכחיש את זה בפניי..למה!? אני לא פגעתי בו ולא כלום. פתאום אחרי יום אני על הארי-פיק שלו!?!! (על הזין שלו למי שלא הבין)...

חתיכת חרא צבוע מניאק והכלל!!! אפילו לקלל אותו כואב לי מרוב שאני אוהבת אותתו...למה זה הגיע לי!?!

 

אני פשוט צריכה לברוח מכולם להתנקות מהכל ולשכוח כל קשר שהיה איתו. הפעם זה סופי נמחקנו לעד מהחיים של אחד של השני..

נשמע מטומטמם לא...אבל זה ככה אני מחקתי אותו-לא כ"כ והוא מחק אותי-בטוחח..

 

אל תסמכו בחיים האלה על אפחד בסוף כולם מתגלים כאנשין הכי צבועים שהכרתם אי פעם...אלא אם כן זה בנדם שאתם מכיריים ממממממש טוב..

 

המשך לילה מדהים לכולם!!

נכתב על ידי keinen Spitznamen , 18/12/2008 00:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאיאיאיאי!!!!


אעאעאעאעאעא אני כ"כ אוהבתתת חחחח...

 

אחרי כל כך הרבה שיחות מגעילות שכל פעם קיבלתי בהן את אותה מכה קשה וכואבת שהוא היה אומר לי אני לא רוצה יותר ליהיות ביחד אנחנו ככה וזה ככה......

דיי זה נגמר.!!

כי אחרי כל זה נקטתי עמדה ואמרתי לו שאנחנו חייבים לדבר ונפגשנו היום .. הוא הזמין אותי אליו הבייתה... נכנסתי וישר באתי ואמרתי לו שעכשיו אני מבינה סופסוף שאין לי על מה להילחם יותר והקשר נגמר כאן ועכשיו... שיקלוט שבשנייה הזאת נמחקתי לו מהחיים וכל החרא הזה...

אבל החמוד התחיל להציק לי...ואני הצקתי לו חזרה... ואז הוא הביא לי נשיקה... שדיי קיוויתי ןלקבל אותה למען האמת.. אבל עצרתי כי אמרתי לו שזה לא בסדר... הוא אמר שהוא מצטער על כל מה שהיה הוא פשוט לא ידע איך להתמודד עם זה....

אני מרוב אהבה החלטתי להאמין לו....אז זרמתי איתו בנשיקות ובחיבוקים ושיבנו יחד כמה שעות טובות...ווואי כמה שנהנתי וצחקתיי...אפילוו קרעתי אותו בששבש...

התנהגנו פשוט כמו זוג חברים כאילו כל מה שהיה בנינו.. מבחינת הפרידה וכל זה...לא היה נמחק.!!

אחרי זה הלכנו ביחד לשבת אצל אחד מהחברים שלנו ופגשנו שם עוד כמה מהחבר'ה ...ישבנו איתם ואני כמובן בת יחידה...דה!..

הכלל היה מושלםם הוא הכי חמוד בעולם ... כל מילה שהם זרוק לי אפילו בצחוק הוא ישר קם עליהם...קושקושוני שילייי...

גם כשהוא ליווה אותי לחתנה ה"להתראות" היה עם נשיקה כמו חבריםם... מוושלםם...

 אז זהו אנחנו ביחד כרגע בסוד שלא יהיה בלגאןןן ....אבל יהיה טוב אני לא דואגת...

 

אני מאווווווהבתתת=]

 

!אגב-האהבה אולי עיוורת אבל הידידות רואה הכל!

 

נכתב על ידי keinen Spitznamen , 16/12/2008 19:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאכזב


כל-כך מאכזב אותי שקשר של שני אנשים בוגרים ואוהבים נגמר בגלל שקר...כאילוו תבוא תברר לפני...

במקום זה אתה פשוט מסיים את הקשר למרות שיום לפני כן באת ואמרת לי שאתה אוהב אותי ושאהבה לא נעלמת כ"כ מהר.. וכשסיימת את הקשר אמרת שלא אכפת לך ממני שאני אוויר בשבילך מעכשיו ושאתה בשבילי פשוט זבל!... אתה יודע שזה לא ככה... ואמרתי לך שלא משנה מה היה אתה תישאר בשבילי הבנדם הכי מדהים בעולם... אתה באמת האהבה הראשונה שלי... עכשיו אחרי הקשר איתך אני יודעת באמת מה זה לאהוב...

אנחנו שני אנשים בוגרים, אתה עוד מעט בן 20 כאילו תפעיל קצת ת'שכל לפני שאתה עושה משו שאולי אחרי זה מישו מאיתנו יצטער עליו... העיקר כשביקשת את הפלאפון של שכנה שלי כדי לברר את כל הסיפור אמרת לה שאחת הסיבות שביקשת ת'מספר שלה זה כדי לבדוק שאני בסדר ושאני לא עושה לעצמי כלום...אז כן אכפת לך!!  ואם הסכמת ללכת ולדבר איתה ,וזו עוד הצעה שלך כי נשבעתי והוכחתי לך שאני לא שקרנית, זה אומר שאתה כן רוצה איתי קשר ושכן יחסר לך כל מה שהיה בנינו...

בשיחה האחרונה שלנו אמרת לי שאתה צריך להתחיל משמרת אז שאני אתקשר יותר מאוחר או שאני לא אתקשר בכלל... אמרתי לך שאני לא אתקשר יותר וזה אחד הדברים שאני מצטערת עליהם קצת כי אני חייבת לשמוע ממך, לדעת מה קורה איתך... אני כ"כ אוהבת ודואגת ומתגעגעת ואני לא עומדת בזה יותר אני חייבת לדבר איתך פנים מול פנים... ועד שלא תבוא ותסתכל לי בעיניים ותגיד לי שזה נגמר אני לא אפסיק לחשוב עלייך ולהמשיך לקוות שנחזור...

אני יושבת מול המחשב ומסתכלת על תמונות שלך, חוזרת וקוראת מכתב שכתבתי לך ושעדיין נשאר אצלי...אוופפ!! אני מתגעגעת

 

בת'כלס אני כותבת את זה רק כדי לפרוק אין סיכוי שהוא בכלל יכנס לכאן ויקרא את מה שכתבתי וחוצמזה שחוץ מבנדם אחד אפחד לא יודע מי אני..

 

טוב דיי סתם אני נכנסת לבאסה....יהיה טוב!!!!

 

ומשפט חשוב לכוווולם: אל תסמכו על גבר\אישה שאינם סוגרים את העיניים כאשר אתם מנשקים אותם.

נכתב על ידי keinen Spitznamen , 8/12/2008 15:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeinen Spitznamen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keinen Spitznamen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)