לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

chibi life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

סוף סוף משעמם!


User posted image(אני יודעת שזה תקועה אבל זה חמוד ><)

 

img291/9797/largeanimepaperwallpapenn6.jpg

להלן הלוח זמנים שלי:

אני כמה ב12 (כי אני הולכת לישון ב3) אוכלת,משחק במחשב חוזרת לישון כמה בשש מהצעקות של אח שלי: "לילך תכבי תמזגן!" ואז אני שוכת במיטה בערך עד 8 ומישם אני ערה עד 3 ....

איזה כיף!Image

 

 img507/2112/largeanimepaperwallpapeyx4.jpg

 שבוע שעבר נסענו שישי שבת  לבית מלון בתל אביב ...

יום חמישי השלט החליט לישבות (זוכרים תפוסט הקודם?) בכול מיקרה ניתקעתי על ערוץ מוזר שידרו בו על "20 החיות הכי ערסיות.."

ותנחשו מי מופיעה ברשימה?

כן...אלו שממלאות את חופי תל אביב, אלו שפוגעות בך בלי סיבה,אלו עם הראש העגול! (ואני לא מדברת על מטקות)..

המדוזות!

מהטראומה  לא ניכנסתי לים../(-_-)/~ emoticon

 

img247/7523/largeanimepaperwallpapeif6.jpg

 

ובאיחור של שני פוסטים:

 

img186/2793/a132f216ec2.jpg

img510/2654/largeanimepaperwallpapebw8.jpg

 

הינה תמנה של ריטסוקה!(אני לא יכולה לעשים אותה בעיצוב של הבלוג T_T)

img411/8972/largeanimepaperwallpapepl7.jpg

 

נכון חמוד!!!!!

 

img411/6554/largeanimepaperwallpapedz0.jpg

 

                        פרוטס באסקט!

 

img411/5581/largeanimepaperwallpapecy7.jpg

 

וסתם עוד משהו חמוד שמצאתי...

 

img291/4366/usersigimgs7205531yx1.png

 

נ.ב. הינה משהו חמוד: מה העבדל בין T_T לבין TT? המבין יבין XD

 

User posted imageעוד נתראה..

 

נכתב על ידי chibi chan =] , 27/7/2008 14:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה לבן!


אני ועדן (בת דודה שלי) עושות לילה לבן!!!!User posted image

יותר נכון אני עושה לילה לבן ועדן עשתה לילה לבן...P(>_<) emoticon

אך אחרי  שהשלט של הטלויזיה לא עבר את המלחמת כריות(ועוד כמה דברים) האחרונה שלנו P(T_T) emoticonועדן נירדמה לי על המחשב (והיא כן מסוג האנשים שלא  יעזור  גם אם יעבור עדר ממותות משולבות עם היפופות משחקות פינק פונג ,מיתקפת מטוסים שבתוכם צנחנים עם פחד גבהים או  כדורי באולינג עם חומר נפץ  הם פשוט לא התעוררו!)

החלטתי לקחת את העניינים לידיים!User posted image

דף,עיפרון ושעות יתר של צפייה בנארוטו יצרו את זה:

img294/5893/75cc3fa5ee4.jpg

 

עלילה  דרמתית....User posted image

 

וחוץ מיזה "שיחקנו"  ב"קווקה דה לאומה" בסיגמנון סטירות,ב"הכה את החבר" ואפילו ב"מי מיתפגר ראשון מהמוזיקה של אמא שלי..."

 

אין ספק.....

 

אך הגיעה זמני ללכת...:lindanx4yp8wk1kc0.gif:

 

 

לילה טוב!!![=

 

 

נכתב על ידי chibi chan =] , 15/7/2008 03:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טבעת אוניגירים ואוניגיריות!


 

dancing onigirisנפתחה טבעת אוניגירים ואוניגיריות!dancing onigiris

 

                      

 

*אוניגירי- כדור אורז()

 

ריקוד אוניגירי!

 

        

 

       

 

        

נכתב על ידי chibi chan =] , 7/7/2008 05:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  chibi chan =]

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchibi chan =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chibi chan =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)