לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלואה ולא בכוח


ההבדל בין פורנו לאירוטיקה הוא בתאורה..

Avatarכינוי:  the A girl

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

חזרתי.. בואו תתעדכנו...


 

יואו לא הייתי פה כל כך הרבה זמן.. זה מפחיד.. מה קרה איתי בכלל?

לימודים, מבחנים, עבודה.. איזה תסכול.. אין זמן לעשות קצת חיים... יוצאים למועדון, חוזרים בשש בבוקר והולכים לעבוד בשביל ה150 שקל שביזבזתי בלילה הקודם. החיים סוכר, לא ככה?

 

אבל כל זה לא מעניין. בואו נתמקד בנושא שלשמו הוקדם בלוג זה..

תקופת ההוא.. החבר האחרון שהיה לי [מהאוהל בטיול השנתי..] הסתייימה!!

ברוך השם. איזה אושר. כולי חיוכים. הבנתי כמה אומללה הייתי איתו, מכל הבחינות. הבנאדם לא זורם... ממתי גבר שאומרים לו "בלי סקס היום" באמת מתייחס לזה ברצינות? מה אתה נמושה? אני לא מתאים לי בן זוג כזה. הוא לא מבין שיש פה אתגר, שזאת סתם הזמנה למשחק. נו טוב, לא צריך להתמודד עם זה יותר.

הסיפור נגמר נורא נורא מכוער אבל, והכל באשמתו. הבנאדם לא מרפה. במשך שלושה חודשים הוא ניסה להוכיח לי איזה אדם ערכי ומוסרי הוא, ומה שהוא אומר לי אחרי שזרקתי אותו כמו כלב [בחירת מילים שלו, לא שלי] זה "בואי נמשיך לשכב". כאילו.. זין על הערכים שלי, את אחלה סקס, בואי לא נפסיק את זה. WHATEVER.. זרקתי אותו מכל המדרגות והצגתי בפניו את החבר החדש שלי. חה חה.

אז עכשיו אני הביץ'. אפילו אבא אמר לי שזה לא בסדר לעבור מחבר לחבר תוך שלושה ימים [עם סטוץ מטורף באמצע, אבל אין צורך שהוא ידע את זה]. שכחתי מה זה להיות לבד.. וזה כל כך לא מתאים לי, אבל ככה הסתדרו לי החיים לאחרונה.

 

עכשיו, החבר החדש. יואו.. כמה שהוא חתיך. מטריף לי את כל החושים. לא רציתי ככה אף אחד לפניו. הוא נוגע בי ואני רק חושבת "אל תפסיק!!".

פה מצאתי אותו.. תאמינו או לא. יכולה לצמוח אהבה בישראבלוג. ואני מדברת איתכם על אהבה, לא FUN AND GAMES. לגעת במישו שבמשך שנתיים רק קראתי מילים שלו.. לראות הבעות פנים שלו.. תנועות גוף.. זה פשוט אדיר. שום דבר לא משתווה לזה. היינו בהלם בפגישה הראשונה שלנו. לא ידענו מה לעשות או להגיד כל כך, אבל איכשהו הכל זרם. אנחנו ביחד כבר חודשיים.

 


שלוש בלילה.

כל הלילה היינו בחוץ, קור אימים. הרגליים קפאו לנו. נכנסים לחדר שלי, מדליקים מהר חימום. ונהיה חם...

מתפשטים. מורידים בגדים של חורף. תמים לחלוטין. קמים, מתנשקים. הוא נוגע בתחת שלי, מצמיד את הגופים שלנו בחלקם התחתון, אני מרגישה אותו מתקשה. נושכת את השפתיים שלו. לא יודעת מה לעשות עם עצמי מרוב שאני רוצה אותו.

הוא מצמיד אותי לקיר במכה. נוגע בי בכל מקום. אני פשוט רועדת. הרגשה של אורגזמה והוא רק נוגע. לא חודר. נוגע.

מזיין אותי על הקיר, אבל לא באמת. מכניס יד לתחתונים שלי, האצבעות נכנסות בקלות לכוס הרטוב שלי, והוא מחייך. התנועות שלו גורמות לי לגנוח. הוא מסמן לי לשתוק. ההורים בחדר ליד. הוא משחק עם האצבעות, מתחרמן לגמרי מהקולות החנוקים שלי. אנחנו כל כך רוצים, אבל הפחד עוצר בעדנו. זה רק האצבעות שלו, ואני מתחרפנת. הזין שלו קשה לגמרי, אני מנסה לפתוח את המכנסיים שלו והוא לא נותן לי. הוא יודע שהוא יגרום לי לצעוק...

 


 

ועכשיו זה סתם מתסכל להיזכר בכל זה מחדש.. לא הייתי כל כך חרמנית אף פעם בחיים שלי. זה לא התממש באותו לילה :(

אחרי הלילה הזה הבנתי שהוא ה-בחור. יש ביניו כימיה מצויינת. הוא מצחיק אותי, עושה אותי מאושרת, ונוגע בדיוק איפה שצריך. וזה כל מה שאני מחפשת..

מקווה שיחזיק מעמד..

 

ועכשיו לטיפ השבועי - סקס בשירותים של מועדון זה ל-א להיט. לא להיט בכלל :S תכלס, שיקום מישהו ויגיד שהיה לו סקס מועדונים טוב... :/

 

יאלה אנשים... אני חושבת שצריך להתחיל להחיות את הבלוג הזה. יש לי מה לספר, חבל לזרוק את הבלוג לפח.. נמצא את הזמן.

 

שבת שלום :>

נכתב על ידי the A girl , 27/2/2009 23:14   בקטגוריות אירוטי, סקס, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרדסטלן 2004 ב-24/3/2009 22:52
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe A girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the A girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)