לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גוסטאב, ליהיות קצת אחר מאחורי המצלמות.


החיים ביום יום מלאים באקשן :] מקום לפרוק, לספר ולצחוק בו מאחורי התקשורת והפפראצי.

Avatarכינוי:  גוסטאב שפר החביב :]

בן: 36

ICQ: 359871112 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

(:


בוקר טוב לכם מעריצות חביבות שלי (:

מצטער שאני מעדכן לעיתים רחוקות, אבל החיים הולכים מהר כל כך שאני מוצא זמן לעדכן פעם במאה שנה.

אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שעידכנתי.

אבל קרו רק דברים בסיסיים (בערך.)
ביל וטום נסעו לחופשה שלהם, ביל עשה ראסטות (לא אהבתי, מצטער בילקי זה לא הסגנון שמתאים לך..),

 פגשתי את המשפחה ( 3>) אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא ראיתי אותה (אחות? אם את קוראת, אז הפכת להיות ממש יפה (: מצטער שקראתי לך מכוערת פעם..)
חגגתי את חג המולד ועדיין הביאו לי מתנות (: הביאו לי כרית גדולה ונעימה שאני אוכל לישון איתה בטורבוס DDD: וכתוב עליה Gustav We love you
זה כל כך מרגש.. (:
חגגתי את הסילבסטר D: לא משו מיוחד.

ועברתי ניתוח .__. קטן אבל מעצבן.. קוראים לו משהו אפדניטניצטדטצט וזה משהו מגעיל בבטן. אז היה ניתוח קצר קמתי ואני במנוחה עכשיו (:

 

ואני חושב שזה הכל, אין עוד מה לעדכן..
אוהב אתכם המון D:



גוסטאב (:

 

נכתב על ידי גוסטאב שפר החביב :] , 11/1/2009 10:35  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,729

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוסטאב שפר החביב :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוסטאב שפר החביב :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)