לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמונות מין החיים..


אולי יום אחד תבינו.. שהכל השתנה..

כינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

פרק 1


פרק 1

השמיים כחולים,ציפורים מרחפות וממולי,בניין ענק ועליו רשום "סקולוויל"

האמת,מעולם לא יצא לי לראות פנימיה או להיות באחת.

לא חשבתי שזה נורא כ"כ.אבל החיים לא נעשו כ"כ קלים מאז..

אפרת:"וואו! בחיים לא ראיתי בניין ענק ורחב שכזה!"

מיקי:"תתפלאי,יש ביניים יותר גבוהים מזה! טוב בואי מה את בוהה כאן בבניין

בואי אני אראה לך את המקום"

הלכנו לנו על השביל הארוך והשמש קודחת.כ"כ התרגשתי אפילו לא ידעתי למה!

והינה הגענו עמדנו לשניה בפתח,הרגשנו איך הרוח מדגדגת באוזניים

לא יכולתי שלא להתרגש!

ולפתע,צצה לה איזה ילדה מוזרה ולא היה לי מושג מאיפה היה לה מבט מחיד למדי

ליטל:"אז אני מבינה שאת הילדה החדשה.."

אפרת:"כן.."

ליטל:"יפה לך.ואיך קוראים לך.?"

אפרת:"א..אני?..קוראים לי..אפרת..ואת?"

ליטל:"לי קוראים ליטל.נעים לא הכיר..או שלא..

אז איפה את הולכת ללמוד באיזה כיתה.?"

אפרת:"בכיתה של מיקי.."

ליטל:"אה.בכיתה שלנו.יופי לא שיש לנו הכי מספיק."

אפרת:"למה את מכתוונת?.."

ליטל:"עזבי.לא משהו שאת תביני..ובכן,וולקאם אבורד..סיאה!"

מיקי:"אוחחח כמה שאני לא סובלת אותה.אל תשימי לב היא תמיד

כזאת שווצרית!"

אפרת:"האמת שמתי לב..לא ניראלי אני אנסה להתחבר איתה אומשהו.."

מיקי:"כדי לך שלא אחרת היא תעשה לך חיים קשים! חח טוב

שאני אלווה אותך לחדר שלך?"

אפרת:"בכיף למה לא (:"

הלכנו במסדרונות..הם היו ניראים יפים כאלה וגם הרעש מסביב שלא הפריע

לי להנות מהרגע..

והאמת ראיתי שהחדרים לא מוזנחים ובכלל בית הספר.אהבתי את זה.

מיקי:"הינה..זה החדר שלך..והוא רק שלך אני רואה.."

אפרת:"וואו!איזה יופי! הכי טוב לבד! שיהיה לי שקט עם עצמי.."

מיקי:"טוב אני הולכת להתארגן בחדר שלי..ואל תשכחי בצהריים

מתחילים להיכנס לכיתות אז..ניתראה?"

אפרת:"חח כן בוודאי(:"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בצהריים:

באתי להיכנס לכיתה..והיא הייתה ניראת יפה למדי..

כל שולחן היה לכל אחד לבד והיה ריח נהדר.

ליטל:"וואו הינה הילדה החדשה.."

אפרת:"אפרת.."

ליטל:"כן מה שתגדי(: אז לא תבחרי לך מקום.?"

אפרת:"ממ..אה..הינה זה ניראה מקום טוב.."

ליטל:"ממ לא ניראלי כאן אני יושבת ליד ברנדון.."

אפרת:"אז אני אשב בצד השני אותו הדבר.."

באותו רגע ראיתי שליטל לא מרוצה כ"כ שישבתי שם.

אבל האמת,לא היה כ"כ אכפת לי..

ליטל:"הילדה החדשה לא כ"כ מוצאת חן בעניי.."

לידור:"מה.?את פוחדת שהיא תגנוב לך את ברנדון שלך?"

ליטל:"גם אם היא רוצה היא לא תצליח..ואני אוודא את זה."

לידור:"אבל שמעתי שהיא חברה של עידו לא?"

ליטל:"עוד יותר טוב אחחD:"

ואז,המורה ניכנסה גברת סיימון זה היה נשמע כ"כ מצחיק.

השיעור עבר מהר יחסית.אבל אז גברת סימון נתנה לנו עבודה.

גברת סימון:"אני יודעת שזה יום ראשון אבל אתם כבר מכירים אותי

ואני רוצה לראות עד כמה השכלתם בחופש. אז אני נותנת לכם

עבודה בזוגות..........."

ליטל:"יש!"

גברת סיימון:"אל תשמחי כ"כ מהר אני זאת שמחלקת את הזוגות. העבודה תיהיה על נושא

בו אתם תבחרו על נושא שלמדנו שנה שעברה..ובכן. הזוגות הם:

דין וירון

עידו ולינוי

שיר ושני

שון ודנה

עמית וניצה

מיקי ולידור

ליטל ודנית

ו..אמ..אפרת וברנדון."

ליטל:"מה?!!@?!?!?! אבל.. גברת סיימ.."

גסרת סיימון:"אה ליטל!אל תחשבי אפילו להתווכח איתי!

זה מה שקבעתי! הבנת גברת צעירה?! חלוקת הזוגות

ימשך מחר.תביאו ספרים."

נשמע הצילצול..ניגש אליי ילד..אחד דווקא חמוד..

ברנדון:"היי אני מבין שאת הילדה החדשה..נעים מאוד אני ברנדון.."

אפרת:"ברנדון..?איזה שם זה?XD"

ברנדון:"כן כולם אומרים לי את זה..נולדתי בבריטניה ובגיל שנתיים עליתי לארץ.."

אפרת:"אהה..יפה לך(:"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ליטל:"אוחחחחחחחחחחחח~!שימי לב איך הם מדברים

ביחד ו.אוף!!!!!!!!11"

לידור:"לכי תדעי אם עכשיו היא תתחבב עליו.."

ליטל:"לא!זה לא יקרה לעולם!שמעת?!

ואני אדאג לזה אישית...."

 

המשך יבוא...

נכתב על ידי , 3/7/2008 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלילה


תמונות מין החיים מספרת על נערה בשם אפרת שהוריה נהרגו בתאונת מטוס

שהיא הייתה גם כן עליה ולא זוכרת דבר ממה שקרה.

מה שידוע לה רק שההורים שלה בשליחויות חשבות בעולם .

אפרת הצתרפה לפנימית "סקולוויל" לאחר שברכה מבית סבא וסבתא שלה.

לאפרת נימאס מהמריחות האלה עם העניין של הוריה ומחליטה לחקור בעניין.

היא מגלה דברים חדשים ואנשים חדשים בחייה .מתאהבת ורבה.

החיים לא יהיו פשוטים לאפרת וחבריה

תככים,מזימות שקרים....

העניינים רק מתחממים!!!!!!111

אפרת מגלה הרבה דברים חדשים על העבר שלה ועל הוריה.

דברים לא צפויים הולכים לקרות לה

ואתם לא תאמינו ביכלל!

למה אתם מחכים?לכו לקרוא את הפרקים(:

נכתב על ידי , 3/7/2008 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

153

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמונות מין החיים-סיפור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמונות מין החיים-סיפור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)