לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Uma2Rman's Desighs


עיצובים, מפעל הזמנות, פונטים, כפתורים ועוד..!

Avatarכינוי:  Uma2Rman

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

כפתורים: 50 סנט



















נכתב על ידי Uma2Rman , 12/7/2008 22:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות לעיצובים!

















נכתב על ידי Uma2Rman , 8/7/2008 21:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם למדת לקרוא תווים?
כן....
לפני 5 שנים ואני עדיין זוכרת איך עושים את זה:)

מה יותר שווה, פסנתר או גיטרה?
גיטרה!!!!!!!!!!!!!


האם המילה "מפתח פה" אומרת לך משהו?
כן.
מדבר זה מתחילים התווים!


מה הלהקה / זמר האהוב עלייך?
Black Eyed Peas
Fergie
Tokio Hotel
Tila Tequila
50 cent
Kat Deluna

האם אי פעם שרת / ניגנת לפני קהל גדול?
כן...
הרבה פעמים...
וזה היה כיף!

אם היית נוחתת על אי בודד והיה לך רק דיסק אחד, איזה דיסק זה היה?
דיסק של כל השירים שיש לי באמ-פי

מוסיקה בעברית או בשפות אחרות?
גם בעברית, גם באנגלית, גם ברוסית, גם בגרמנית, גם בצרפתית, גם בערבית וגם בספרדית!

טוקיו הוטל או בטהובן?
טוקיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


בן ששר או בת ששרה?
בת ששרה!
למרות שיש גם שירים יפים שבנים שרים..
אבל בגלל פמיניזם אני מעדיפה בנות:)

האם לדעתך מוסיקה = חיים?
בהחלט שמוסיקה = חיים!
אני לא יכולה להירדם אם אני לא שומעת שירים!

נכתב על ידי Uma2Rman , 8/7/2008 21:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

275

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUma2Rman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Uma2Rman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)