לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עזרה לכותבי סיפורים:)


בלוג עם כ"כ הרבה דמיון,לפחות בראשה של מי שפתחה אותו. מי שצריך עזרה בכתיבת סיפור מעניין ושונה, עזרה במבנה הסיפור, עזרה ברעיון מרכזי מקורי ומיוחד. מוזמן להיכנס לכאן :)

כינוי:  מיטל הנסיכה :)

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

רעיונות לסיפורים נוספים.


 

הבלוג הזה נשכחלפני המון זמן , החלטתי להקים אותו לתחייה.

אני למדתי תסריטאות בכיתה י', לכן אני לרוב אביא כאן סוגים של 'סינופסיסים' שזה תקצירי סרטים, אבל הכוונה בבלוג הזה, היא לכתוב על זה סיפור ולא לעשות מזה סרט. מעבר לכך, עבר שנתיים מאז והבלוג נפתח והכתיבה שלי השתפרה, כך הרעיונות שלי, והם לאט לאט נהיים הגיוניים יותר.

 

לפניכם תקציר קטן לסיפור -

 

1. הודיה, בת 18, בת למשפחה חרדית מאוד, גרה רוב חייה בברוקלין בשכונה יהודית. הדת נמצאת אצלה מאז הלידה ולכן אינה מתלוננת. אביה, שהחליט לחזור לארץ ישראל לוקח איתו את משפחתו יחד איתו. הודיה, אשר למדה עברית היטב, לא התלוננה וידעה כי תסתדר. אך הם מוצאים דירה פשוטה במושב, ובית ספר דתי לא נמצא בו. אביה מתלבט המון ולבסוף מחליט לשלוח את בתו לבית ספר חילוני ואומר לה שהוא סומך עליה שלא תתרועע עם גברים בגילה. היום הראשון מגיע, הכל עובר חלק,אחד התלמידים מדריך אותה והיא נכנסת לשנת לימודים חדשה בארץ ישראל. אבל..הבעיה שנוצרה, היא שתלמיד ההוא שהדריך אותה, התאהב בה ממבט ראשון והיא אינה מסוגלת לעצור את זה, היא מתעלמת ממנו, שולחת חברות אחרות מהכיתה שיגידו לו ולא מסוגלת לגשת אליו בעצמה, היא מפחדת מאוד ממשפחתה ומה יקרה אם יתגלה קשר בינה לבין בחור שלא לומד בישיבה או לא שומר מצוות. באותו זמן, אביה יוצר קשרים על מנת לסדר לה שידוך טוב, אך היא מבולבלת מהמצב הנוכחי עם דורי, הבחור שרוצה אותה מאוד מהרגע שכך רגלה דרכה בבית הספר.

עוברים הימים ושבועות,והודיה מתחילה לפתח כלפי דורי רגשות עזים, אך לא מסוגלת לומר לו או לממש את הרגשתה לגביו. המצב במשפחה מתערער כאשר בחור דתי רואה אותה ואת דורי הולכים זה לצד זה בדרכה מבית הספר הביתה, דורי הולך לצידה ומנסה לשכנע אותה להקשיב לו, אך שניהם לא מודעים למצב שעוקבים אחריהם. השמועה מתפשטת ובכל בית הכנסת שבמושב חושבים כי בתו של הרב מתנהגת כמו זונה. האם המצב יסתבך יותר ויותר? האם הודיה תחליט לקום ולהילחם נגד אביה? האם המצב בכלל יסתדר?

זה אתם תחליטו!מי שתחליט לאמץ את הסיפור, מי שמתחברת לצד הזה של הדת, מוזמנת לפתח את הדמויות כרצונה ולכתוב! :)

 

איך לדעתכם הרעיון ? האם הוא ריאליסטי מספיק או שצריך משהו שפחות מזכיר טלנובלות קיטשיות? אני חושבת שהעלילה מאוד טובה, היא מתחילה כמו כל סיפור, מסתבכת באמצע ויש אפשרות לפתור אותה בסופו של דבר. וכמובן...אפשר לפתח את זה הרבה מעבר לכך, ליצור דמויות חדשות שמסבכות את העניינים אופותרות את העניינים וכו'. שיהיה בהצלחה לכתיבה, מי שמעוניינת בסיפור, אשמח אם תכתוב בתגובות על מנת שלא יקרה מצב ששתי בנות יכתבו אותו סיפור.

 

נכתב על ידי מיטל הנסיכה :) , 21/10/2010 03:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





993
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל הנסיכה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל הנסיכה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)