לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

את לא רואה שעכשיו חמישים לארבע?!


מה כבר אפשר לכתוב ב255 תווים????

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

הכיתה החדשה...


היי...

איך אני יספר את זה?!

ממ..

אוקיי..

היה איזה יום אחד נשארנו כמה ילדים אחרי בצ'פר

שיחקנו אמת או חובה ואז התחלנו להיות חבורה כזאת כל הילדים ששיחקו..

אנחנו נפגשים הרבה אחר הצהריים והולכים לסרטים וזה..

אנחנו חבורה של 4 בנים ו-5 בנות..

הלכנו לסרט "המומיה 3"

סרט מפחיד!! לאללה.. ישבתי ליד בן קוראים לו רון

ובגלל שפחדתי החזקתי לו את היד...

ואני לא אוהבת אותו.. כולם אומרים שאנחנו זוג מושלם

ושאנחנו אוהבים אחד את השני..

אבל זה לא נכון!!!

ויש לנו תכונות משותפות רק לגבי השם.. אז מה?!

השם שלי רומי ושלו רון הסכום הגימטרי של השם שלו הוא 256

וגם שלי..

וזה שיש לנו רו בשם ואז לו יש נ' ולי יש מ' ומ' בא לפני נ' זה לא אומר כלום!!!

הוא ילד לא יפה ולא מכוער..

וחצי מהבנות בכיתה שלי אוהבות אותו..

ויש סיבה 1 למה הן אוהבות אותו.. כי הוא הילד הכי מקובל

בכיתה..

 

יש איזה ילד קוראים לו מתן אני מדברת איתו הרבה בטלפון..

חברה שלו לשעבר הוא כל כך אוהב להציק לה..

שהוא זרק אותה היא בכתה..(מסכנה)

אבל היא ילדה מגעילה!!!!!!

 

רון נסע ללונדון!! איזה כיף לו!!!!! הוא נסע לשבוע והוא חוזר ביום רביעי הזה

ה-15.10

וביום ראשון יש מסיבת פיג'מות לכל החבורה..

יש לי כל כך הרבה לספר אבל אני מרגישה שאני חופרת!!!!

אז אני יספר לכם בפוסט הבא..

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2008 09:40  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סורי...


היי..

סורי שלא עידכנתי את הבלוג הרבה זמן אבל לא היה לי כל

כך זמן לעדכן אותו..

יש לי טונות מבחנים ושיעורי בית!!!!!!!

כיתה ו'.. הכיתה הכי עמוסה שהייתה לי אי פעם!

יש מצב אני לא יעדכן הרבה זמן את הבלוג אז סליחה...

אל תדאגו אני יעדכן אותו וינסה לעדכן אותו הרבה בזמן הקרוב...

סורי...

 



נכתב על ידי , 13/10/2008 09:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומושקעע XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומושקעע XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)