לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just a crazy girl


בלוג של ילדה מגניבה עם חיים מגניבים (בדרך כלל)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

גשם 24.10.08


אחד הימים או יותר נכון לילות הכי הכי.

היה ליובל יומולדת ועשו לה מסיבת הפתעה והיה ממש כיף.

גיליתי שאנחנו קבוצה אחת שמחולקת לשתי קבוצות עיקריות ותאמת שזה לא יותר מידי מפריע לי.

אני אוהבת את איפה שאני מתאים לי.

בקיצור היה ממש כיף ולקראת אחת התחילו ברקים והרעם שאחרי היה ממש רחוק אז לא נורא נילחצנו והתחלו ללכת לכיוון הבית והתחיל גשם והלכנו לנו בגשם טיפות קטנות בקטנה אתם יודעים.

ולאט לאט הגשם התחזק ועמדנו מתחת לעץ נחכה כמה דקות כדי שיחלש.

וזה לא ניחלש רק התחזק ועברנו למרכז כי יש שם יותר מקום וגם אז חיכינו שזה יחלש זה לא ניחלש ואז באו הרעמים הכי מפחידים ששמעתי פשוט בומיים מטורפים משהו מפחיד ביותר אין דברים כאלה כולנו פשוט צרחנו צרחות מטורפות ואז התפקענו מצחוק.

בסוף אמא של רותם באה לקחת אותנו והגעתי הבייתה בשלום ולא מאוד רטובה.

אז עם גם לכם ירד גשם ואיכשהו עברתם בשלום את הגשם הזה, ואם במקרה יש לכם פייסבוק צרפו לקבוצה הזאת:

גם אני הייתי בחוץ בגשם של ה- 24.10

נכתב על ידי נעמיק=) , 25/10/2008 17:18  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


נהנית?
בסך הכל כן

מה עשית?
בראש השנה די כלום ביום כיפור יצאתי עם חברים ובסוכות הייתי באוסטרייה

מה הספקת ממה שתכננת?
את הכל אני חושבת

איפה ביקרת?
באוסטריה!!
וואו שאלון חופר

הכרת אנשים חדשים?
הכרתי בצורה אחרת אנשים שאני מכירה

התגעגעת ל...
לכולם

רוצה לחזור לבית ספר או שהיה כיף בחגים בבית?
גם כן וגם לא אני לא יוצאת בערב עם כל החברים שלי וחסרים לי חלק מהאנשים

מה הכי אהבת בחגים ומה היה מיוחד בהם?
תאכלס הדבר היחידי שאני אוהבת זה את החופש הממש ארוך ואם יש גשר אז אפילו יותר מעבר לזה אני די שונאת את החגים האלה

מה היה הכי מעצבן בחגים?
כל המסורות המטומטמות והאנשים המטומטמים שהולכים אחרי כולם.
למה אתה צם כי כל המשפחה שלי צמה זה מסורת
אם כולם יחתכו את הורידים גם אתה תעשה את זה זה מסורת כל המשפחה שלי עושה את זה אל תהיו כאלה מפגרים

נכתב על ידי נעמיק=) , 23/10/2008 20:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות מאוסטריהP:



מחזיקה כדור ענק באוויר


מתלהבת מהכובע המגניב



ואת שאר התמונות אני צריכה לחתוך כדי שיעלו פה

מבטיחה להעלות עוד=)

נכתב על ידי נעמיק=) , 20/10/2008 22:31  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  נעמיק=)

בת: 29

ICQ: 402487654 




1,765

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)