לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מאגר בלינקים XD

Avatarכינוי:  הבלינקיתXD

גיל: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

פוסט חזרה-ההזמנות שלכם,מבצע,פרסים,בסיסי בלינקיםXD


בונז'ורXD

הגעתם לפוסט חזרה של הבלינקיה

מתרגשים?

היום יש לנו פוסט מדהים אז נתחיל

 

 

המנצח זוכה בבלינק עם הפיקסל שבחר-

pupchich.foo.co.il-אין להעתיק! pupchich.foo.co.il-אין להעתיק! pupchich.foo.co.il-אין להעתיק!  pupchich.foo.co.il-אין להעתיק! pupchich.foo.co.il-אין להעתיק! pupchich.foo.co.il-אין להעתיק!

1         2         3          4           5          6

 

תפוסים-5,3,2,6,1

פנויים-4

 

ההזמנות שלכם-היה המון

בגלל שהיו הרבה הזמנות,לחלק מאלה שביקשו שאני יבחר פיקסל עשיתי בלי פיקסל.

אם תרצו שאני יעשה אם תגידו לי ותתנו לי פיקסל!

 

הבלינקים הוכנו לפני מלא זמן,אז סליחה אם ההזמנה כבר לא אקטואלית!

 

ההזמנה של יאנה-

 

*נא ללנקק*

 

 

ההזמנה של קארין-

(סליחה שזה לא בסגנון שביקשת, התבלבלתי מכל ההזמנות שהזמנת, אם את רוצה שאני ישנה תגידי)

  

 (חשבתי שהסגנון הזה יותר מתאים)

*נא ללנקק עם הכפתור לינקוק!*

 

 

ההזמנה של רותם\ליר\ליר ורותם-

   

(כמו שאמרתי בהתחלה,סליחה שזה לא עם פיקסל,אם אתן רוצות תביאו לי ואני ישנה!)

*נא ללנקק"

 

 

הפרס מהמבצע הקודם-

אני כל כך מצטערת דווקא היום האנימיישן החליט שהוא נגמר (אחרי 200 ימים!)

אני יכין לך פיצוי, תגידי לי מה באלך!

 

נכתב על ידי הבלינקיתXD , 13/2/2009 20:34  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של linkosh-gud (: ב-17/7/2009 17:47
 





980
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלינקיתXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלינקיתXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)