לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של הבסיסט הכי סקסי בעולם :)


כי גמאני אפל וקשואח כמו ביל !!!111אחדאחד

כינוי:  Georg :)

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

בוקר טוב(?)


היי לכן חמודות,

בהתחלה רציתי לנטוש את בלוגי,

אבל אז הבנתי שאני יותר מדי קשור אליכן,

אז החלטתי להשאר.

 

אל תשאלו למה אני  ער בשעה הזו,זהו סוד חזירי אישי ביותר..

אני לא צריך לספר לכן מה אני עושה בשעות הלילה,

אל תתאכזבו,יש מספיק ג'וריק לכולן.

וזה שאני פונה בלשון נקבה,לא שולל את זה שאולי זכרים (?) קוראים פה,

רק שתדעו,אני לא ביל,אני בקטע של נקבות בלבד.

 

עד כאן,ג'וריק,שהולך לישון לו ולקום לקראת הערב,

ואז..יהיה פנוי לבלוגו האהוב

נכתב על ידי Georg :) , 11/7/2008 05:37  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של enter girl ב-25/8/2008 12:14
 



חלום שהתרסק.


אני זוכר שאמא הייתה נוהגת לומר לי שאני החזיר הכי יפה בדיר,הייתה מחמיאה לי..וזה היה מעלה לי את הביטחון.
אני גם זוכר שאבא היה אומר לי לאכול טוב,בשביל לשמור על גזרה חזירית סקסית.
בעודי משחרר גזים במקלחת הבוץ שלי הייתי חולם איך אני כובש את העולם הגדול עם החיוך היפה שלי.
אחח..הימים ההם.
חלמתי להיות מפורסם,חלמתי להיות כוכב על.
חלמתי..איך הפרצוף שלי מתנוסס על חבילת בייקון,ואנשים מהמעד הגבוה אוכלים את הבייקון בהנאה בזמן התובננות בפרצופי היפה.
רציתי להגיע לראשן,לארץ הוודקה והנשים היפות..חלמתי איך אני פוגש חזירה סקסית וביחד נקים בית גדול,עם ג'קוזי בוצי

,נשתה כל היום בירה עם וודקה,ונשתולל בתוך הבוץ.וחזירונים קטנטנים יתרוצצו בין הרגליים..אה וכן..החזירונת שלי חייבת להיות מסוכנות פיגי מודל :)
אבל הכל התפקשש לי,באותו היום שבו הסתובבתי לי ביערות מולדתי גרמניה,וחיפשתי לי הרפתקאות בעודי מנגן על הכלי החשמלי שלי-יואכים.
פגשתי שם קיפוד וקוף,,ו..למה,הם התחננו בפני לעזרה,ואני חזיר רגיש וטוב לב,הסכמתי לעזור להם..
לאט לאט התחלתי להבין,שככל שאני מתקרב אליהם אני מתרחק מהחלומות שלי..רק חבל שמאוחר מדי.
גיליתי שלהיות חלק מטירוף,שנענה לשם TOKIO HOTEL זה לא כזה נחמד כפי שמיסטר דיויד הבטיח לי..
זה לא כזה כיף לשמוע כל היום קיפוד צורח :"איפה החוטיני שלי" וקוף מקפץ שסגור בחדר עם כמה קופיפות עם חזה סיליקון [ג'וריק אוהב רק טבעי] ואיזה למה..שהפרצוץ שלו אומר רק : למה.
אומנם אני כוכב על,אבל עדין אני צריך להלחם על החזיריות שבי,כי בכל רגע קיפודים גונבים לי את תהילתי.אבל זה לא מה שחלמתי עליו=[
עכשיו אתם מבינים?שחיי הזוהר זה לא כזה כיף,ואני בודד ומסכן.


אני מקווה שביום מן הימים,אעזוב הכל..אברח לי ליקטירנבורג ואפגוש את חזירתי היפה מכולן,ונחייה חיים מאושרים,רווי סקס ואכילת בייקון בשמנת :)

 

 

נ.ב-למי שתוהה,טום באמת התגמל..

ולפני כמה דקות צילמתי אותו יוצא מהמקלחת [כולו עירום]



נכתב על ידי Georg :) , 6/7/2008 21:13  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-22/7/2008 01:57
 



למה אני לא ביל ?



מי שמכיר את להקתנו החביבה בטוח יודע שכל התשומת לב מופנת לביל.

וזה נורא מעצבן..הרי מי לא אוהב צומי?במיוחד איש רגיש כמוני שנורא זקוק לזה.

אף פעם לא הבנתי למה בנות משוגעות [נורא סקסיות] צורחות את השם של ביל ומבקשת שיעשה אותן..

איך הוא יעשה אותן?אם אין לו בדיוק עם מה :|

ויותר מחפרן אותי..איך מעדיפים אותו עליי.הרי יש לי שיער מושלם,חלק חלק..שרירים ועיניים ירוקות ועוד..[שלא תחשבו שאני מאוהב בעצמי או משהו,אני לא טום]

ולכן החלטתי לנסות לגנוב את כל הצומי,ולנסות להיות מיסטר ביל.

 

 

בהתחלה ניסיתי לעשות את הדבר הכי פשוט,לחייך כמוהו :

הממ כן..אל תגידו כלום,אני יודע שלא מתאים לי לחייך עם השיניים.

 [אוף אבל יש לו יותר שיניים עקומות ממני ואוהבים אותו יותר]

 

 

ואז..ניסיתי להרים גבה,תמיד אומרים שזה נורא סקסי לביל:

אפילו ביל נראה יותר סטרייט ממני,הגבה הזאת

 

 

ואז..ניסיתי לשלב את הגבה עם ההצבעה הזאת שלו:

משום מה אני מרגיש צורך להקיא.

 

 

ואז..לאחר מאמצים רבים,חשבתי סתם לחכות פוזה שלו בפוסטר,מה כבר יכול להיות גרוע?

ועכשיו יש לי צורך להקיא עוד יותר.

 

 

 

התחלתי נורא להתעצבן,זה לא הולך לי..וחשבתי לי,אולי מה שכ"כ אוהבים בו,זאת השירה ?

אז ניסיתי להתחלה לשיר חלק מהשיר שראיי,את הפזמון :



זה נראה יותר כמו שאני מזמין זבובים למסיבת תה בפה שלי ><

נוותר על השירה.

 

 

ואז עלה לי האסימון..זהו זה.זה השיער שלו !!!

השיער הזה,זה מה שמושך בו.

ניסיתי לשים 2 בקבוקי מוס,ו3 תרסיסי ספריי וכמובן לאחר 5 שעות שניסיתי לעצב את זה עם פן,זו התוצאה:

ועדיין אין לי שיער כמו שלו.

 

 

נמאס לי,ויתרתי..אני לא ביל.אוף.ועכשיו אני בדכאון:

אוף ! אבל ביל יותר בדכאון..ואותו אוהבים יותר !!!!

חיים שייסה ! כולם שייסה ! שייסה! שייסה

 

 

נ.ב כן,אני יודע שהבטחתי למישהי בתגובות פוסט הבא לשים תמונות שלי ללא חולצה מהופעות,

אבל עכשיו אני במצב של :שייסה שייסה שייסה.

 

נ.ב 2 : פאק לביל יש גם בלוג,רק חסר לי שהוא יקרא את זה >.>

 

עד כאן גיאורג שיש לו חשק להקיא ולחתוך וריד

נכתב על ידי Georg :) , 5/7/2008 12:51  
206 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HorAltergorem ב-17/2/2012 00:39
 



לדף הבא
דפים:  

1,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorg :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georg :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)